52 miejsce

Air France

Air France

Ocena główna 4.15 4
  • Start głosowania: 2012-09-07
  • Liczba głosujących pasażerów: 1828 1828
  • Oceniono kryterium: 83543
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: Air France
  • Ilona Cieślak12 Czerwca 2019
    +0 plus -1 minus
    Ostrzegam przed podróżowaniem liniami Air France zwłaszcza rodziny z małymi dziećmi. Linie traktują pasażerów przedmiotowo, nie dbają o komfort podróżowania zwłaszcza z małymi dziećmi i niemowlętami. Linie dbają tylko o swój komfort pracy zasłaniając się przy tym regulaminem.
  • Jarek Olubek09 Marca 2018
    +1 plus -0 minus
    Oszuści jakich mało, sprzedają bilety i nie informują o taryfie biletu, później jest problem ze zwrotem pieniędzy.
    W kasie na Okęciu nawet nie sprzedają pracownicy AIR FRANCE tylko jakaś firma zewnętrzna i nie informują o niczym.
  • Joanna Balcorowicz21 Stycznia 2018
    +3 plus -2 minus
    Najgorsze linie lotniczej jakimi leciałam, odwołali lot do Meksyku z Francji wypieli się dupą w stronę 500set osób które miały lecieć ze mną, zero organizacji, zero pomocy od obsługi, gdy już prdebookowali mnie na lot z Monachium do Meksyku liniami Lufthansa, mój bagaż nie dotarł, najgorsze linie, tfu AirFranceGOWNO
  • Jolanta Rubin17 Grudnia 2017
    +1 plus -0 minus
    Lecieliśmy z Warszawy do Hawany z przesiadką w Paryżu niby wszystko ok,tylko małe opóźnienie w Paryżu.W samolocie jedzenie nawet dość dobre, napoje bez ograniczeń w międzyczasie słodkie przekąski.....droga powrotna już nie była taka miła w Hawanie opóźnienie 2 godz. w Paryżu na przesiadkę zostało nam 40 min. ale przejście wszystkich bramek i jazda metrem lotniskowym zajęła nam dość sporo czasu i na bramce do wejścia do samolotu byliśmy równo z godziną odlotu ... i co ...nie mogą nas już wpuścić, mówimy że jest godzina odlotu i spóźnienie nie jest z naszej winy a bilet był łączony tego samego przewoźnika (Air France)..nic z tego, chociaż widzimy nasz samolot przy `rękawie` i oni mają czas na wypakowanie naszego bagażu z luku ....przebukowali nam bilety na nasępny lot za 6 godzin i dali bony na posiłek 15 euro...ale nasza wściekłość była tak duża że mieliśmy już wszystkiego dosyć ...nie mogliśmy uwierzyć że samolot stoi i nie możemy do niego wsiąść
  • aneta bo24 Lipca 2017
    +0 plus -1 minus
    Same loty ok , wszystko o czasie.Lotniska obsługa masakra.Orly to jakies nieporozumienie.Brak informacji,tempo pracy żółwie..Nigdy więcej przez Francje!!!!!!!Generalnie maja wszystko w nosie,snują sie ,zero pomocy.Co do lotu..Normalnie bez szału ale i bez problemów..hitem było jak kazano pokazac mi wize uprawniajacą do podróży do Polski.Po 5 min zorientowali się ze ma paszport polski....Szkoda ze air franc tylko wybiórczo zapewnia transfer między lotniskami.A zmiana lotniska we Francji niby prosta a jednak można sie podenerwowac.Korki korki i jeszcze raz korki
  • Elwira Pyk24 Czerwca 2017
    +2 plus -0 minus
    LOT AF1735 CDG bezpośredni lot z Berlina Tiegel do Paryża CGD.
    Miałam szkolenie, 4 dni bez swoich rzeczy, nie było mozliwości zakupienia niczego.
    Jak mozna zgubić 16 kg fioletową walizkę z bezpośrednim locie.
    Ludzie a Air France bardzo niesympatyczni.
    Od 19 czerwca bez walizki.
    Prawdopodobnie nie została wysłana z Berlina, ponieważ Pani odprawiająca bagaż nie nakleiła stica.
    Czy ktoś w końcu zareaguje ?
    Wracałam z kolegami, w drodze powrotnej też im zgubiliście bagaż.
    1 lot 3 bagaże, 100 procent skuteczności.
    Wysłałam informacje do TVN i Polsatu jako ostrzeżenie przed wakacyjnymi podróżami z Air France.
    Czy zamierzacie coś zrobić żeby odzyskać moją walizkę ?
  • Pawel Grzegorzewski23 Lutego 2017
    +1 plus -0 minus
    Air France z Paryża do Gwadelupy. Powrót z Martyniki.
    Oba samoloty miały wąskie i małe fotele. Ludzie szczupli i mali (do 180 cm) mogą lecieć.
    Brak możliwości wyboru dań. Widać oszczędności na menu. W Turkish Airlines nie ma problemu. O bilety między Orly (po 36 Euro/ 1 osobę) i CDG trzeba się upomnieć. Jak nie to czeka niemiła niespodzianka.
    Menu rozrywkowe słabe. W samolocie powrotnym działała tylko wersja francusko języczna.
    Na szczęście lot to tylko ok. 9 godzin. Generalnie jak chce się wygodniej lecieć to trzeba dopłacić po około 90,- zł. za bilet między W-WA i Paryżem i po około 250,- zł za miejsca w locie przez Atlantyk.
  • Janusz Zaręba14 Marca 2016
    +8 plus -1 minus
    Dane mojego lotu:Air France/KLM:
    Kraków – Amsterdam 15.02.2016, KLM Royal dla lotu według trasy Amsterdam – Paryż 16.02.2016, KLM Royal dla lotu według trasy Paryż – Pointe-a-Pitre 16.02.2016, KLM Royal dla lotu według trasy Pointe-a-Pitre – Paryż 06.03.2016, KLM Royal dla lotu według trasy Paryż – Amsterdam 07.03.2016, KLM Royal dla lotu według trasy Amsterdam – Kraków 07.03.2016.



    Zgłaszam dwie istotne uwagi do jakości usług:

    1.Podczas lotu z Krakowa przez Amsterdam do Paryza nie poinformowano mnie, ze przysługuje mi darmowy bilet na przejazd pomiedzy lotniskami w Paryzu. W rezultacie dodatkowo zapłaciłem z własnej kieszeni około 86 euro (osoby dorosłe plus dziecko) na shuttle z lotniska Orly na lotnisko Charle de Gaulle. W drodze powrotnej taki darmowy bilet otrzymaem juz na lotnisku w Point a Pitre w Guadelupie.
    2.Toalety w samolocie startujacym z Guadelupy nie była dobrze wyczyszczona, czuć było wyrazny smród.Pierwszy raz w zyciu spotkałem sie z taka sytuacją podczas podrózy lotniczej.
    W stosunku do pozostałych elementów podrózy nie wnosze żadnych uwag - jakość usług była na dobrym poziomie.
    Pozdrawiam
    Janusz Zareba
  • Krzysztof Jasinski26 Lutego 2016
    +2 plus -1 minus
    Lot z Warszawy do Pointe-a-Pitre z międzylądowaniem w Paryżu. Podobnie jak Panu Henrykowi naszej podróżującej siódemce zostały przydzielone miejsca w różnych częściach samolotu (lot z Pointe-a-Pitre do Paryża). Interweniowaliśmy w tej sprawie na lotnisku, gdzie ostatecznie udało się zmienić miejsca na bliższe - bez dopłaty. Ponadto posiłki haniebne jak na tak znaną linię lotniczą (lot 9 godzinny) - słowem sama chemia. Proponuję aby AirFrance poszło za przykładem Quatar Arlines, gdzie komfort pasażera stoi na najwyższym poziomie. Poza tym sama obsługa na pokładzie AirFrance inplus podobnie jak profesjonalizm pilotów.
  • WIESLAWA JABJABOJABONJABONSJABONSLJABONSJABONSKJABONSKA16 Stycznia 2016
    +0 plus -0 minus
    MIELIŚMY LOT NORYMBERGA -CANCUN
    PODRÓŹ PRZEBIEGŁA OK, LOT TRANZYTOWY , WYSTARCZAJĄCO CZASU NA PRZESIADKĘ.
    ZAŁOGA OK, MIŁE , UŚMIECHNIĘTE PANIE, POMOCNE,JEDZENIE WYSTARCZAJACE, UROZMAICONE
    MOZNA POLECIĆ AIR FRANCE
  • Slawomir Michniewicz09 Stycznia 2016
    +1 plus -0 minus
    Bardzo dobre punktualne 4 loty Berlin Paryż , Paryż Miami
  • Michał Grzejdziak04 Listopada 2015
    +0 plus -0 minus
    2 siedzenia wybrane 2 tygodnie przed lotem, na lotnisku okazuje się że mamy inne siedzenia i w dodatku osobno, na szczęście udało się zamienić.
    na lot między Paryżem i Berlinem, dostaliśmy tylko po croisant. Trochę mało - czuliśmy się głodni, tymbardziej po długiej podróży z USA (na lotnisku był krótki czas na transfer i nie zdążyliśmy nic zjeść).
    Jakoś obsługi trochę lepsza niż przy poprzednim locie.
  • Klaudia Silva22 Października 2015
    +0 plus -1 minus
    W jedna stronę leciałam KLM Warszawa-Amsterdam-San Francisco i wszystko było OK. W druga stronę wracałam Air France ze złośliwymi, wrednymi mocno podstarzałymi stewardessami zachowywały sie jakby tam były za karę. Jeżeli praca im sie znudziła to moze warto zamienić je na młode pomocne i uśmiechnięte dziewczyny z zapałem do pracy. Wiecej nie wybiorę Air France bo boje sie babajg i czarownic! Dotyczy lotu AF 0083 19.10.2015.
  • Grzegorz Chamera06 Października 2015
    +0 plus -0 minus
    Bardzo dobre wrażenie. Miła i uśmiechnięta załoga. Na bardzo wysokim poziomie serwis, dużo i smacznie. Dobra cena za odpowiednią jakość. Polecam innym korzystanie z linii Air France.
  • henryk habryn24 Września 2015
    +0 plus -1 minus
    Moja opinia jest negatywna gdyż rezerwując bilet Warszawa – Amsterdam 12.09.2015, KLM Royal dla lotu według trasy Amsterdam – Montreal 12.09.2015 dla siebie i małżonki zostały nam przydzielone miejsca w samolocie Amsterdam - Montreal w różnych końcach samolotu Ja otrzymałem miejsce 18D a małżonka 39D musiałem zrobić dopłatę w wys. 126 zł na miejsce 18E aby chociaż była bliżej.Jest to nie prawidłowe działanie gdyż rezerwując bilet na 2 miejsca powinienem otrzymać rezerwację obok siebie.Złożyłem zażalenie do KLM jednak żadnej odpowiedzi nie otrzymałem.
  • Krzysztof Ost20 Września 2015
    +0 plus -0 minus
    Zabawny i ciekawy film dot. bezpieczeństwa, warto obejrzeć :) Dobre i dużo jedzenia podczas lotu do USA, ciekawa oferta multimedialna, sporo nowych filmów (brak jęz. polskiego). Obsługa miła i cały czas uśmiechnięta. Polecam!

Zostaw opinię

Wypełnij pola bądź zaloguj się przez sieć społeczną
Maksymalna ilość znaków - 3000 ze spacjami.

Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.

  • Wybierz plik
    Plik nie został wybrany
  • Captcha
Zostawić opinię

Opinie pasażerów

  • LOT Polish Airlines
    (150)
    LOT. Beznadziejna linia. Loty z New York do Warszawy wiecznie opóźnione.nie...
    2019-11-05 Alicja Kowalska
  • Air Canada
    (1)
    Nie polecam tej lini lotniczej.Od dnia zakupu biletów zaczęły się nasze pro...
    2019-11-03 Dorota Brodziak
  • LOT Polish Airlines
    (150)
    Koszmar. Dramat. Najgorsza linia jaką miałem okazję lecieć i to pomimo, że...
    2019-10-31 Łukasz Kluska

POPULARNE PYTANIA