Kup bilety lotnicze Air France

Bilety lotnicze / Ranking linii lotniczych / Air France

Ranking linii lotniczych

Air France
50 miejsce

Air France
4.16

Air France
Air France
Start głosowania: 07 września, 2012
Liczba głosujących pasażerów: 1 876
Oceniono kryterium: 85 583
Zgodność świadczonych usług z ceną biletu lotniczego
Czy skorzystasz z usług linii lotniczych jeszcze raz?
Punktualność lotów, ich zgodność z harmonogramem
Czy będziesz zalecać skorzystanie z usług linii lotniczych swoim kolegom?
Stan samolotu, jego nowoczesność
Jak szybko i wygodnie została dokonana odprawa?
Profesjonalizm personelu lotniska
Udział personelu lotniska w rozwiązywaniu konfliktów
Punktualność rozpoczęcia wejścia na pokład
Komfortowość transferu do samolotu
Jakość przelotu
Wyjście z pokładu, komfort podczas transferu do terminalu
Wygodność siedzeń, odległość między siedzeniami
Komfort cieplny wewnątrz kabiny pasażerskiej
Posiłki na pokładzie
Obecność gniazd elektrycznych, dostępu do internetu
Czystość kabiny
Czystość WC
Obecność poduszek, koców
Rozrywka na pokładzie
Wygłąd zewnętrzny
Życzliwość i uprzejmość w kontaktach z pasażerami
Poziom znajomości języków obcych
Pomoc pasażerom w trakcie pobytu na pokładzie
Możliwość dokonania odprawy online
Dbałość o komfort pasażerów z dziećmi
Rozrywka dla dzieci na pokładzie
Pomoc pasażerom niepełnosprawnym
Posiłki na pokładzie
Napoje na pokładzie
Pomoc okazywana pasażerom w przypadku opóźnienia / anulowania lotu
Stopień komfortu podczas rejestracji bagażu
Stopień komfortu podczas dopłaty za bagaż ponadnormowy
Transport bagażu w stanie nieuszkodzonym
W przypadku utraty bagażu – pomoc w jego poszukiwaniu
Szybkość odbioru bagażu

Podstawowe informacje

Air France
Air France - spółka zależna Air France-KLM. Przed połączeniem z KLM była głównym krajowym przewoźnikiem Francji.Linia lotnicza wykorzystuje długodystansowe i regionalne samoloty. Siedzibą przewoźnika jest Orly Airport, międzynarodowe lotnisko Saint-Exupéry, międzynarodowe lotniska Côte d'Azur. Część międzynarodowego sojuszu SkyTeam, kluczowymi europejskimi partnerami przewoźnika są Alitalia i Aeroflot. Siedzibą główną jest międzynarodowe lotnisko Charles de Gaulle. Wykonuje loty do 187 punktów docelowych.
Podstawowe informacje
Kraj: Francja
Rok założenia: 1933
Kod IATA: AF
Kod ICAO: AFR
Kod cyfrowy: 057
Kontakty linii lotniczych
Oficjalny portal: www.airfrance.fr
Adres:
Numer telefonu: +33 (1) 41 56 78 00
Faks: +33 (1) 41 56 84 19
Array:
Flota lotnicza: Airbus A380, Boeing 777-300, Boeing 777-200, Airbus A330-200, Airbus A320, Airbus A321, Boeing 747-400, Airbus A319, Airbus A318, Airbus A340-300

OPINIE O LINII LOTNICZEJ (19)

Maria Michalska
06 października, 2021
Unikać! Obsługa klienta jest beznadziejna. Od kwietnia 2021 (czyli od pół roku!) próbuję odzyskać pieniądze za anulowany lot. Zostaję odsyłana od jednej osoby do kolejnej i wielokrotnie wprowadzono mnie w błąd. Jestem osobą niezorientowaną w tajnikach linii lotniczych i naiwnie myślałam, że obsługa klienta ma na celu pomóc klientowi. Warto zwrócić uwagę, że obecnie są jedynie 2 drogi kontaktu z Air France: formularz online na stronie albo telefonicznie. Czyli klient nie ma żadnych dowodów w swoim ręku w razie popełnienia błędów po stronie Air France... Ogólnie Air France jest OK jak nic nie pójdzie źle. Ale jak pójdzie źle to idzie bardzo źle (i to nie pierwszy raz dla mnie niestety...).
Dorota Stolarska-Pietrzak
26 lipca, 2021
DYSKRYMINACJA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Zamieszczone na stronie internetowej informacje o przewozie osób niepełnosprawnych wraz z wózkami elektrycznymi są nieprawdziwe. Doświadczyliśmy tego z mężem kupując bilety z Krakowa do Paryża. Przed zakupem biletów upewniliśmy się w rozmowie z konsultantem infolinii Air France, że nasz przelot będzie możliwy, podaliśmy parametry wózków elektrycznych. Zakupiliśmy więc bilety i na dwa tygodnie przed wylotem poinformowaliśmy o tym, że jesteśmy niepełnosprawni i potrzebujemy przewozu wózków inwalidzkich. Wtedy zaczęto nas informować, że nasz przelot będzie niemożliwy. Pierwszy konsultant twierdził, że na ten samolot nie wjedzie wózek pokładowy- żeby móc się przesiąść z własnego wózka i wejść na pokład. Poproszono, żeby czekać na odpowiedź. Następny konsultant poinformował nas, że wózek jest za duży- jest to typowy wózek elektryczny Optimus 2. Następnie, że baterie są nieodpowiednie- a są one żelowe, bezpieczne, spełniające wymogi bezpieczeństwa. Stwierdzono po tygodniu, że samolot z Krakowa jest za mały i nie będzie mógł zabrać wózków. Dodam, że ani w rozmowie z konsultantem, ani przy zakupie biletów nie było takiego zastrzeżenia. Zaproponowaliśmy więc, żeby za dopłatą przebookowano nam bilety na większy samolot, który leci z Warszawy do Paryża. Po dwóch dniach odmówiono nam jednak i tego, bez podania przyczyny. Stwierdzono, że linie Air France mają prawo odmówić bez podania przyczyny. Wydaje się, że prawdziwą przyczyną jest DYSKRYMINACJA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. Oburzające jest wprowadzanie w błąd niepełnosprawnych klientów, brak profesjonalnej wiedzy u konsultantów. Dodam, że nikt z przedstawicieli tej linii nie przeprosił nas za zaistniałą sytuację, za poniesione straty finansowe i moralne. Z poważaniem Dorota Stolarska-Pietrzak i Andrzej Pietrzak
Angi Andreq
18 lutego, 2020
Bardzo nie mila pbsluga w costaryce na lotnisku Pani kazala mi 3 razy wypakowywac 1kg nadbagazu co do grama... Bez AC ... cena do jakosci przesadzona

Inne popularne linie lotnicze: