Blue Panorama Airlines

Blue Panorama Airlines

Ocena główna 3.99

Blue Panorama Airlines

Podziel się Swoją historią
  • Start głosowania: 2013-07-25
  • Liczba głosujących pasażerów: 9
  • Oceniono kryterium: 282
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: Blue Panorama Airlines
  • Maciej Kol10 Stycznia 2022
    +0 plus -2 minus
    Korzystaliśmy z Itaki i czarteru do Albanii liniami Blue Panorama (VIII 2021).Uszkodzili nam bagaż oraz uznali odszkodowanie 50 Euro na które przystaliśmy ..... Niestety kasy nie ma do dnia dzisiejszego , skrzynka odbiorcza linii lotniczych jest przepełniona, pytanie co dalej...
    Co do jakości obsługi w czasie lotu nie mam zastrzeżeń .
  • Henryk Nieroda Nieroda28 Grudnia 2021
    +2 plus -0 minus
    Najgorsze linie lotnicze. Zero szacunku dla klienta. Nie odpowiadają na wiadomości
  • Dominika H.09 Listopada 2021
    +3 plus -0 minus
    czy ktoś wracał lotem z Kavala do Katowic w dniu 14 września (z biurem podróży ITAKA)? Lot z 13 września został przeniesiony na 14-tego. Wysłałam kilkanaście maili do przewoźnika Blue Panorama ale zero odzewu z ich strony. Itaka umywa ręce polecając firmę, która zajmuje się odszkodowaniami. Jak ubiegacie się o odszkodowanie? Dzięki za poradę.
    • Elbieta Wagner09 Grudnia 2021
      +1 plus -0 minus
      Podczas powrotu z Marsa Alam (04.09.2021 r.) została doszczętnie zniszczona moja walizka. Sprawę oczywiści zgłosiłam od razu na lotnisku w biurze. Dostałam odpowiednie papiery, które miałam zeskanować oraz wysłać na wskazany adres. Otrzymałam odpowiedz, że biuro przyznaje mi rekompensatę, jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy. Na maile nie odpowiadają. Sprawę kieruję do sądu. NIE POLECAM TYCH LINII!!!!! OSZUŚCI!!! Uważam również, że Itaka umywa od wszystkiego ręce. Co roku latałam z tym biurem podróżny i to było ostatni raz.
  • Zbigniew Glaz09 Grudnia 2021
    +1 plus -0 minus
    Wracałem z Antalya do Katowic 23.06.2021 uszkodzona duża walizka po kilku minutach do dzisiaj 9.12.2021 nie otrzymałem odszkodowania
  • Edyta Skalska15 Października 2021
    +2 plus -3 minus
    Nie polecam! Lot Katowice- Hurghada. Opóźniony z powodu awarii. Po 1,5 h podstawiono inny samolot tej linii. Lot powrotny Hurghada- Katowice: awaria samolotu w Polsce i 2 h opóźnienia. Gdy dotarł do Hurghady, nie odleciał z powodu kolejnej awarii. Zapakowani do maszyny pasażerowie, stali na płycie lotniska kolejne 2 h. Jedzenia zabrakło w połowie samolotu. Bieda z nędza. Latam od 25 lat i czegoś takiego nie doświadczyłam. Załoga przeciętnej uprzejmości, lub uprzejmość konieczna. Nigdy więcej!
  • Karol Mach02 Października 2021
    +3 plus -1 minus
    Obsługa samolotu mówi po Polsku ale tak szybko że i tak nic z tego nie wiadomo pogłos jest taki że trzeba się domyśleć co było powiedziane a to nie jest w porządku poza tym w locie do Egiptu tylko jedna ubikacja czynna (mnie zbyteczna na cztery godziny) ale sam nie leciałem. Wolę linie Egipskie bo leciałem i było super
  • Bozena Szopa29 Września 2021
    +1 plus -6 minus
    Wracałam tymi liniami 28.09.2021 z Marsa Alam do Katowic .Przed wyladowaniem pani stiuardessa , która nie mówiła w j.polskim , przeszla po całym samolocie i pryskała nad głowami pasażerów, w tym maleńkich dxueci , nieznana substancja w aerozolu , po której zaczęła mnie bolec głową. Po wylądowaniu, niestety owa pani szybko opuściła samolot (podobno wraz z pojemnikiem , oddając go do utylizacji .Jako pasażerka samolotu , mam prawo wiedzieć czym dezynfekuje (bo tak to nazawala ) pasażerów i jaki jest skład środka używanego do wdychania przez ludzi .Niestety miła pani stiuardessa , nie była w stanie udzielić odpowiedzi. Stwierdziła, że pojemnik zabrała kobieta , która dezynfekowala ludzi (dosłownie jak robactwo ) ..Pani z która rozmawiałam i która nie ma pojęcia co to za substancja, stwierdziła, że takie są wymogi UE dla ludzi wracających z Egiptu .Czy Egipt to kraj jakiś szczególnie zagrożony? Nic o tym nie wiem , czy dezynfekcję stosuje się poprzez organy oddechowe bezpośrednio spryskiwane do oddychania ? .Personel przekazał mi informacje, że znajdę wiadomość, co rozpyla się w samolocie na ludzi , niestety nie znalazłam. Proszę o udzielenie mi odpowiedzi , co to za aerozol ? i prawny nakaz opryskiwania ludzi w samolocie .Pozdrawiam i czekam na infirnacje .
  • Ka Ur26 Września 2021
    +5 plus -0 minus
    Nie mam nic do zarzucenia, wszystko o czasie.
  • Piotr Niewazne23 Września 2021
    +4 plus -3 minus
    Najgorsza linia lotnicza jaką leciałem nie polecam odradzam uszkadzają bagaże nie oddają pieniędzy dziadowska obsługa wszystko do dupy za przeproszeniem minus 10 na 10
  • Ewa Buczyniak21 Września 2021
    +3 plus -3 minus
    W lipcu 2021 roku leciałam tymi liniami do Egiptu (MarsaAlam). W drodze powrotnej uszkodzono mi bagaż, dość poważnie, złożyłam wszystkie oryginalne dokumenty według instrukcji reklamacji i tak czekam już 2 miesiące na jakąkolwiek odpowiedź. Z wcześniejszych państwa wpisów wynika ,że tak mogę czekać aż do ...... śmierci . Szkoda , że polskie biura podróży nie biorą tego pod uwagę z kim wysyłają swoich klientów.
  • Patrycja Tokarczyk07 Września 2021
    +2 plus -3 minus
    27.08. leciałam tą linią do miasta Antalya z biur Itaka, opóźnienia nie było, mile stewardessy, jedynie warunki panujące w samolocie to jakies dramat... stare siedzenia, smierdzi, ja nie wiem jak ktoś może wypuszczać taki samolot w powietrze myślałam że się rozleci.... beznadzieja
  • Krzysztof Maciolek23 Sierpnia 2021
    +12 plus -4 minus
    Byłem klientem tych linii podczas lotu Warszawa - Zanzibar oraz Zanzibar - Warszawa. Podczas pierwszego lotu już można było zauważyć nieuprzejme zachowanie włoskiego personelu, np. moje dziecko poprosiło o szklankę wody a w odpowiedzi dowiedziało się, że woda podawana jest tylko podczas serwisu, gdzie serwis był raptem 2 razy podczas 8 godzinnego lotu. W drodze powrotnej stewardessy nie wysiliły się do posługiwania się językiem angielskim, a tylko gestykulowały rękami o założenie masek. Po braku reakcji kilku pasażerów stewardessa zwróciła się do swojej włoskiej koleżanki mówiąc „cazzi no senta me” (ch*** nie słuchają mnie), co można sobie z łatwością przetłumaczyć, a co najlepsze, że to była szefowa pokładu. Na koniec podsumowując to pierwszy raz spotkałem się z tym, że personel nie pożegnał pasażerów po wylądowaniu, co jest niespotykane w innych liniach lotniczych. Na pewno w przyszłości będę starał się omijać Blue Panorame (Luke Air) szerokim łukiem.
  • Piotr Ol20 Lipca 2021
    +10 plus -4 minus
    Najgorsza linia jaka lecialem. Rozwalili mi walizkę w litopadzie 2019r. - powrot z Madagaskaru i na odpowiedz czekalem 3 miesiace (wszytko zgłoszone od razu na lotnisku, a następnie podesłane do nich oryginały dokumentów). Po czym stwierdzili ze będzie opóźnienie w wypłacie odszkodowania bo jest pandemia hahahaha. Następnie zero odpowiedzi na maile, nawet Eusropejski Urząd Konsumecnki nie byl w stanie pomoc. Zero odszkodowania !!!
    Nie polecam tej linii omijajcie ja z daleka. Złodzieje i oszuści. Nie latajcie ta linia. Zero profesjonalizmu i honoru.
    Najgorsza linia na świecie.
  • Janusz Michaowski16 Lipca 2021
    +4 plus -1 minus
    W dniu 30.06.2021 o godz.21.20 miałem wylecieć z Krakowa do Antalyi lot AMQ 326.O godz.21.05 przyleciał pusty samolot którego załoga udała się do hotelu.Poinformowano nas że druga załoga jedzie z Katowic. Załoga ta przyjechała do Krakowa o godz.22.20. O godz.22.40 rozpoczął się boarding który po chwili został przerwany.Okazało się że samolot nie ma paliwa. Blue Panorama nie ma umowy podpisanej umowy z lotniskiem w Krakowie na tankowanie !!! Po długich rozmowach samolot został zatankowany i wylecieliśmy o godz.23.46. Po raz kolejny korzystałem z `usług` tej firmy i po raz kolejny Blue Panorama okazała się beznadziejną firmą !!! Już więcej nie skorzystam z tej firmy i innym też odradzam !!!!!!!
  • Emilia Wrońska06 Lipca 2021
    +7 plus -1 minus
    Najgorsza linia lotnicza z jaką miałam okazję lecieć.

    Lot na Wyspy Zielonego Przylądka w lipcu 2019r. opóźniony łącznie o 25h (opóźnienie zmieniane w międzyczasie 2 razy bez jakiejkolwiek wcześniejszej informacji). Zero kontaktu z przewoźnikiem.

    Właśnie teraz, po 2 latach dostaliśmy z mężem informację od Rzecznika Praw Pasażera, że Blue Panorama nie weźmie udziału w postępowaniu. Możemy się bawić dalej przez sądem powszechnym, już sami.

    Nie polecam nikomu, szczególnie na podróż poślubną. Jeśli nie znajdziecie innej opcji niż Blue Panorama, polecam obrać inny kierunek.
  • Artur Siwiec13 Czerwca 2021
    +8 plus -3 minus
    Blue Panorama i Luka Air jest najgorszą firmą lotniczą na świecie jaką znam. Latam dużo samolotami i jestem teraz po 6 godzinach czekania na opóźniony lot i czekam nadal. Bez informacji, bez samolotu zastępczego. Odświeżenie wizerunku nic nie dało. Dno. Odradzam także biuro turystyczne Itaka które z nimi współpracuje.
  • Klaudia Olech09 Sierpnia 2019
    +12 plus -3 minus
    Te linie lotnicze to jedna wielka pomyłka 15 h opóźnienia. Lot Warszawa - Zanzibar nigdy więcej.
    • Sebastian Kowalski23 Maja 2021
      +4 plus -6 minus
      A czy wzięła Pani pod uwagę tę myśl, że większość opóźnień jest przez restrykcje w powietrzu lub/i pogodę? Z powodu lini lotniczej opóźnienia są bardzo rzadkie ponieważ płaca za to kary :) Co do pogody to od razu aby Pani naprostować, to, że w Warszawie była super pogoda nie oznacza, że byka w innym miejscu, samoloty nie czekają kilka h wcześniej na pasażerów on przeważnie już skądś przylatuje ;)
  • Adam Perskawiec04 Października 2019
    +2 plus -4 minus
    Pamiętajcie o drugim imieniu :) Linia normalna, jak każda inna. Wiele opinii jest przesadzonych. Nie zauważyłem niczego co mogłoby odróżniać (na niekorzyść) Blue Panorama od innych przewoźników. Tak samo dobrzy/ źli jak konkurencja :)
    • Anna Knapczyk13 Sierpnia 2020
      +5 plus -1 minus
      Witam.
      18.08.20 lecimy Waszymi liniami do Albanii. Czytam komentarze, że trzeba pamiętać o drugim imieniu. To drugie imię ma być na bilecie ? Latamy bardzo często ale tymi liniami po raz pierwszy. Podobno są za to jakieś kary ??? O co chodzi ???
      Dziękuję. Anna Knapczyk
  • Grzegorz Solarewicz23 Marca 2020
    +2 plus -3 minus
    Załoga Bluepanoramy znalazła sposób na `udupienie` pasażerów. Przez cały lot do Omanu (ok 7-8 godzin) była włączona sygnalizacja `zapiąć pasy`. Choć samolot dawno uzyskał wysokość przelotową, a turbulencje były raz przez kilka minut to sygnalizacja była ciągle włączona. Mimo to cały czas nie można było oficjalnie wstawać - świetny sposób na ułatwienie sobie serwisu, a jednocześnie danie personelowi władzy do decydowania kto może, a kto nie może skorzystać z toalety.
    W drodze powrotnej z Omanu (tydzień później) podczas międzylądowania w Sharm el sheik dosiadła się druga załoga, której bagaże nie zostały umieszczone w luku bagażowym, a zostały upchnięte w dwóch toaletach klasy ekonomicznej. Jak można było się spodziewać stworzyło to potężne kolejki do toalet gdyż tenże samolot Boeing 767 miał na pokładzie ponad 250 pasażerów. Aby straszyć ludzi i usadzać ich na miejscach jeden ze stewardów biegał po pokładzie krzycząc `koronawirus, koronawirus`. Ewidentnie pasażerowie przeszkadzali w pracy załodze, która aby ułatwić sobie prace straszyła koronawirusem. Gdyby nie doprowadzili do zatorów do toalet to nie byłoby kłopotu. Niestety przez cały lot były serwowane posiłki i napoje w dużych ilościach więc nic dziwnego, że ludzie mieli potrzeby fizjologiczne. Moim zdanie trzeba było ograniczyć serwis lub nie zamykać dwóch toalet robiąc z nich bagażniki.
  • Alicja Bulawa27 Lutego 2020
    +5 plus -25 minus
    Leciałam z Warszawy na Gran Canarię . Po długim oczekiwaniu w autobusie i w samolocie (mycie samolotu, długie kołowanie) mój wnuk bardzo potrzebował skorzystać z toalety. Steward Seweryn K. , mimo, że pozwalał innym korzystać z toalety, sprzeciwił się. Gdy wnuk cierpiał przez kolejne 15 minut i widziałam inne osoby korzystające z toalety, zapytałam stewarda, dlaczego uwziął się na nas. Krzyczał, że powie kapitanowi, żeby zawrócił i nas wysadził.
    W drodze powrotnej zabrakło jednego z dwóch ciepłych posiłków (była to pora obiadu), co szczególnie godziło w osoby z alergią.
    Czystość też pozostawiała wiele do życzenia (śmieci miedzy fotelami, gumy do żucia).

Zostaw opinię

Wypełnij pola bądź zaloguj się przez sieć społeczną
Maksymalna ilość znaków - 3000 ze spacjami.

Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.

  • Wybierz plik
    Plik nie został wybrany
  • Captcha
Zostawić opinię

Opinie pasażerów

  • Lufthansa
    (37)
    Dramat nie rezerwować biletów ! nagle na 16h przed lotem przekładaja mi lot...
    2022-03-21 Piotr Nowak
  • Qatar Airways
    (17)
    Witam. W dniu dzisiejszym chciałem zabukować na stronie internetowej lot łą...
    2022-03-15 Joachim Waclawczyk
  • Air Malta
    (1)
    Air Malta odwołała lot w lipcu 2020 – na który miałem wykupione 6 biletów ....
    2022-03-07 KRZYSZTOF Juu

POPULARNE PYTANIA