Blue Panorama Airlines

Blue Panorama Airlines

Ocena główna 3.99

Blue Panorama Airlines

Podziel się Swoją historią
  • Start głosowania: 2013-07-25
  • Liczba głosujących pasażerów: 9
  • Oceniono kryterium: 282
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: Blue Panorama Airlines
  • Agata Jsnisz02 Czerwca 2019
    +14 plus -5 minus
    Mieliśmy wylecieć dzisiaj z Heraklionu o 13.20. Lot najpierw cichaczem tylko komunikat na tablicy lotów opóźniony o 18.00 a potem o 20.30. Nikt sie z nami nie skontaktował. Po naszych interwencjach dostaliśmy po 14 wode i kanapkę o o 18.00 już tylko wodę. Nie wiemy z jakiego powodu lot jest opóźniony. Jesteśmy traktowani jak pasażerowie drugiej kategorii. Wstyd i żenada. Zaiteresowanie ze strony Itska też żadne. Stanowczo odradzam Itakę i linie Blue Panorama.
    Agata Janisz
    • Czaku Czakielski07 Grudnia 2019
      +3 plus -14 minus
      Za takie pieniądze to i tak łaskawie że kanapeczka i woda to jest czarter kochana a nie rejsowy .płacisz latasz żydzisz siedzisz i czekasz...
  • Dominika H.09 Listopada 2021
    +0 plus -0 minus
    czy ktoś wracał lotem z Kavala do Katowic w dniu 14 września (z biurem podróży ITAKA)? Lot z 13 września został przeniesiony na 14-tego. Wysłałam kilkanaście maili do przewoźnika Blue Panorama ale zero odzewu z ich strony. Itaka umywa ręce polecając firmę, która zajmuje się odszkodowaniami. Jak ubiegacie się o odszkodowanie? Dzięki za poradę.
  • Edyta Skalska15 Października 2021
    +1 plus -1 minus
    Nie polecam! Lot Katowice- Hurghada. Opóźniony z powodu awarii. Po 1,5 h podstawiono inny samolot tej linii. Lot powrotny Hurghada- Katowice: awaria samolotu w Polsce i 2 h opóźnienia. Gdy dotarł do Hurghady, nie odleciał z powodu kolejnej awarii. Zapakowani do maszyny pasażerowie, stali na płycie lotniska kolejne 2 h. Jedzenia zabrakło w połowie samolotu. Bieda z nędza. Latam od 25 lat i czegoś takiego nie doświadczyłam. Załoga przeciętnej uprzejmości, lub uprzejmość konieczna. Nigdy więcej!
  • Karol Mach02 Października 2021
    +1 plus -1 minus
    Obsługa samolotu mówi po Polsku ale tak szybko że i tak nic z tego nie wiadomo pogłos jest taki że trzeba się domyśleć co było powiedziane a to nie jest w porządku poza tym w locie do Egiptu tylko jedna ubikacja czynna (mnie zbyteczna na cztery godziny) ale sam nie leciałem. Wolę linie Egipskie bo leciałem i było super
  • Bozena Szopa29 Września 2021
    +0 plus -4 minus
    Wracałam tymi liniami 28.09.2021 z Marsa Alam do Katowic .Przed wyladowaniem pani stiuardessa , która nie mówiła w j.polskim , przeszla po całym samolocie i pryskała nad głowami pasażerów, w tym maleńkich dxueci , nieznana substancja w aerozolu , po której zaczęła mnie bolec głową. Po wylądowaniu, niestety owa pani szybko opuściła samolot (podobno wraz z pojemnikiem , oddając go do utylizacji .Jako pasażerka samolotu , mam prawo wiedzieć czym dezynfekuje (bo tak to nazawala ) pasażerów i jaki jest skład środka używanego do wdychania przez ludzi .Niestety miła pani stiuardessa , nie była w stanie udzielić odpowiedzi. Stwierdziła, że pojemnik zabrała kobieta , która dezynfekowala ludzi (dosłownie jak robactwo ) ..Pani z która rozmawiałam i która nie ma pojęcia co to za substancja, stwierdziła, że takie są wymogi UE dla ludzi wracających z Egiptu .Czy Egipt to kraj jakiś szczególnie zagrożony? Nic o tym nie wiem , czy dezynfekcję stosuje się poprzez organy oddechowe bezpośrednio spryskiwane do oddychania ? .Personel przekazał mi informacje, że znajdę wiadomość, co rozpyla się w samolocie na ludzi , niestety nie znalazłam. Proszę o udzielenie mi odpowiedzi , co to za aerozol ? i prawny nakaz opryskiwania ludzi w samolocie .Pozdrawiam i czekam na infirnacje .
  • Ka Ur26 Września 2021
    +3 plus -0 minus
    Nie mam nic do zarzucenia, wszystko o czasie.
  • Piotr Niewazne23 Września 2021
    +3 plus -3 minus
    Najgorsza linia lotnicza jaką leciałem nie polecam odradzam uszkadzają bagaże nie oddają pieniędzy dziadowska obsługa wszystko do dupy za przeproszeniem minus 10 na 10
  • Ewa Buczyniak21 Września 2021
    +2 plus -3 minus
    W lipcu 2021 roku leciałam tymi liniami do Egiptu (MarsaAlam). W drodze powrotnej uszkodzono mi bagaż, dość poważnie, złożyłam wszystkie oryginalne dokumenty według instrukcji reklamacji i tak czekam już 2 miesiące na jakąkolwiek odpowiedź. Z wcześniejszych państwa wpisów wynika ,że tak mogę czekać aż do ...... śmierci . Szkoda , że polskie biura podróży nie biorą tego pod uwagę z kim wysyłają swoich klientów.
  • Patrycja Tokarczyk07 Września 2021
    +1 plus -3 minus
    27.08. leciałam tą linią do miasta Antalya z biur Itaka, opóźnienia nie było, mile stewardessy, jedynie warunki panujące w samolocie to jakies dramat... stare siedzenia, smierdzi, ja nie wiem jak ktoś może wypuszczać taki samolot w powietrze myślałam że się rozleci.... beznadzieja
  • Krzysztof Maciolek23 Sierpnia 2021
    +11 plus -4 minus
    Byłem klientem tych linii podczas lotu Warszawa - Zanzibar oraz Zanzibar - Warszawa. Podczas pierwszego lotu już można było zauważyć nieuprzejme zachowanie włoskiego personelu, np. moje dziecko poprosiło o szklankę wody a w odpowiedzi dowiedziało się, że woda podawana jest tylko podczas serwisu, gdzie serwis był raptem 2 razy podczas 8 godzinnego lotu. W drodze powrotnej stewardessy nie wysiliły się do posługiwania się językiem angielskim, a tylko gestykulowały rękami o założenie masek. Po braku reakcji kilku pasażerów stewardessa zwróciła się do swojej włoskiej koleżanki mówiąc „cazzi no senta me” (ch*** nie słuchają mnie), co można sobie z łatwością przetłumaczyć, a co najlepsze, że to była szefowa pokładu. Na koniec podsumowując to pierwszy raz spotkałem się z tym, że personel nie pożegnał pasażerów po wylądowaniu, co jest niespotykane w innych liniach lotniczych. Na pewno w przyszłości będę starał się omijać Blue Panorame (Luke Air) szerokim łukiem.
  • Piotr Ol20 Lipca 2021
    +9 plus -4 minus
    Najgorsza linia jaka lecialem. Rozwalili mi walizkę w litopadzie 2019r. - powrot z Madagaskaru i na odpowiedz czekalem 3 miesiace (wszytko zgłoszone od razu na lotnisku, a następnie podesłane do nich oryginały dokumentów). Po czym stwierdzili ze będzie opóźnienie w wypłacie odszkodowania bo jest pandemia hahahaha. Następnie zero odpowiedzi na maile, nawet Eusropejski Urząd Konsumecnki nie byl w stanie pomoc. Zero odszkodowania !!!
    Nie polecam tej linii omijajcie ja z daleka. Złodzieje i oszuści. Nie latajcie ta linia. Zero profesjonalizmu i honoru.
    Najgorsza linia na świecie.
  • Janusz Michaowski16 Lipca 2021
    +3 plus -1 minus
    W dniu 30.06.2021 o godz.21.20 miałem wylecieć z Krakowa do Antalyi lot AMQ 326.O godz.21.05 przyleciał pusty samolot którego załoga udała się do hotelu.Poinformowano nas że druga załoga jedzie z Katowic. Załoga ta przyjechała do Krakowa o godz.22.20. O godz.22.40 rozpoczął się boarding który po chwili został przerwany.Okazało się że samolot nie ma paliwa. Blue Panorama nie ma umowy podpisanej umowy z lotniskiem w Krakowie na tankowanie !!! Po długich rozmowach samolot został zatankowany i wylecieliśmy o godz.23.46. Po raz kolejny korzystałem z `usług` tej firmy i po raz kolejny Blue Panorama okazała się beznadziejną firmą !!! Już więcej nie skorzystam z tej firmy i innym też odradzam !!!!!!!
  • Emilia Wrońska06 Lipca 2021
    +6 plus -1 minus
    Najgorsza linia lotnicza z jaką miałam okazję lecieć.

    Lot na Wyspy Zielonego Przylądka w lipcu 2019r. opóźniony łącznie o 25h (opóźnienie zmieniane w międzyczasie 2 razy bez jakiejkolwiek wcześniejszej informacji). Zero kontaktu z przewoźnikiem.

    Właśnie teraz, po 2 latach dostaliśmy z mężem informację od Rzecznika Praw Pasażera, że Blue Panorama nie weźmie udziału w postępowaniu. Możemy się bawić dalej przez sądem powszechnym, już sami.

    Nie polecam nikomu, szczególnie na podróż poślubną. Jeśli nie znajdziecie innej opcji niż Blue Panorama, polecam obrać inny kierunek.
  • Artur Siwiec13 Czerwca 2021
    +7 plus -3 minus
    Blue Panorama i Luka Air jest najgorszą firmą lotniczą na świecie jaką znam. Latam dużo samolotami i jestem teraz po 6 godzinach czekania na opóźniony lot i czekam nadal. Bez informacji, bez samolotu zastępczego. Odświeżenie wizerunku nic nie dało. Dno. Odradzam także biuro turystyczne Itaka które z nimi współpracuje.
  • Klaudia Olech09 Sierpnia 2019
    +11 plus -3 minus
    Te linie lotnicze to jedna wielka pomyłka 15 h opóźnienia. Lot Warszawa - Zanzibar nigdy więcej.
    • Sebastian Kowalski23 Maja 2021
      +3 plus -6 minus
      A czy wzięła Pani pod uwagę tę myśl, że większość opóźnień jest przez restrykcje w powietrzu lub/i pogodę? Z powodu lini lotniczej opóźnienia są bardzo rzadkie ponieważ płaca za to kary :) Co do pogody to od razu aby Pani naprostować, to, że w Warszawie była super pogoda nie oznacza, że byka w innym miejscu, samoloty nie czekają kilka h wcześniej na pasażerów on przeważnie już skądś przylatuje ;)
  • Adam Perskawiec04 Października 2019
    +1 plus -3 minus
    Pamiętajcie o drugim imieniu :) Linia normalna, jak każda inna. Wiele opinii jest przesadzonych. Nie zauważyłem niczego co mogłoby odróżniać (na niekorzyść) Blue Panorama od innych przewoźników. Tak samo dobrzy/ źli jak konkurencja :)
    • Anna Knapczyk13 Sierpnia 2020
      +4 plus -1 minus
      Witam.
      18.08.20 lecimy Waszymi liniami do Albanii. Czytam komentarze, że trzeba pamiętać o drugim imieniu. To drugie imię ma być na bilecie ? Latamy bardzo często ale tymi liniami po raz pierwszy. Podobno są za to jakieś kary ??? O co chodzi ???
      Dziękuję. Anna Knapczyk
  • Grzegorz Solarewicz23 Marca 2020
    +1 plus -3 minus
    Załoga Bluepanoramy znalazła sposób na `udupienie` pasażerów. Przez cały lot do Omanu (ok 7-8 godzin) była włączona sygnalizacja `zapiąć pasy`. Choć samolot dawno uzyskał wysokość przelotową, a turbulencje były raz przez kilka minut to sygnalizacja była ciągle włączona. Mimo to cały czas nie można było oficjalnie wstawać - świetny sposób na ułatwienie sobie serwisu, a jednocześnie danie personelowi władzy do decydowania kto może, a kto nie może skorzystać z toalety.
    W drodze powrotnej z Omanu (tydzień później) podczas międzylądowania w Sharm el sheik dosiadła się druga załoga, której bagaże nie zostały umieszczone w luku bagażowym, a zostały upchnięte w dwóch toaletach klasy ekonomicznej. Jak można było się spodziewać stworzyło to potężne kolejki do toalet gdyż tenże samolot Boeing 767 miał na pokładzie ponad 250 pasażerów. Aby straszyć ludzi i usadzać ich na miejscach jeden ze stewardów biegał po pokładzie krzycząc `koronawirus, koronawirus`. Ewidentnie pasażerowie przeszkadzali w pracy załodze, która aby ułatwić sobie prace straszyła koronawirusem. Gdyby nie doprowadzili do zatorów do toalet to nie byłoby kłopotu. Niestety przez cały lot były serwowane posiłki i napoje w dużych ilościach więc nic dziwnego, że ludzie mieli potrzeby fizjologiczne. Moim zdanie trzeba było ograniczyć serwis lub nie zamykać dwóch toalet robiąc z nich bagażniki.
  • Alicja Bulawa27 Lutego 2020
    +4 plus -25 minus
    Leciałam z Warszawy na Gran Canarię . Po długim oczekiwaniu w autobusie i w samolocie (mycie samolotu, długie kołowanie) mój wnuk bardzo potrzebował skorzystać z toalety. Steward Seweryn K. , mimo, że pozwalał innym korzystać z toalety, sprzeciwił się. Gdy wnuk cierpiał przez kolejne 15 minut i widziałam inne osoby korzystające z toalety, zapytałam stewarda, dlaczego uwziął się na nas. Krzyczał, że powie kapitanowi, żeby zawrócił i nas wysadził.
    W drodze powrotnej zabrakło jednego z dwóch ciepłych posiłków (była to pora obiadu), co szczególnie godziło w osoby z alergią.
    Czystość też pozostawiała wiele do życzenia (śmieci miedzy fotelami, gumy do żucia).
  • Anna Anna14 Stycznia 2020
    +4 plus -1 minus
    Mój lot z Fuerty do Katowic był opóźniony o 2 godziny, jednak opoźnienie zrekompensował nam przemiły stuard - p. Bartłomiej. Duży plus za obsługę podczas lotu :)
  • Monika Suska02 Stycznia 2020
    +3 plus -0 minus
    Czy ktoś leciał liniami Blue Panorama z biurem Itaka do Krabi? Czy warunki panujące na pokładzie są tak koszmarne jak wiele razy czytałam?
    • Adam Adamek13 Stycznia 2020
      +1 plus -1 minus
      Samolot ok ,uprzejma mówiąca po polsku załoga podróż w dwie strony zawsze przed czasem polecam
  • Maciek Bialski10 Grudnia 2019
    +3 plus -0 minus
    Orientujecie się czy w Blue Panorama latających do Egiptu (Kat-Marsa) jest oferta Duty Free?

Zostaw opinię

Wypełnij pola bądź zaloguj się przez sieć społeczną
Maksymalna ilość znaków - 3000 ze spacjami.

Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.

  • Wybierz plik
    Plik nie został wybrany
  • Captcha
Zostawić opinię

Opinie pasażerów

  • Lufthansa
    (35)
    W dniu 15 sierpnia 2021 zgłosiliśmy się z rodziną na lot Gdańsk- New York p...
    2021-11-17 Marcin Koz
  • LOT Polish Airlines
    (199)
    podziekowania za super lot nrlo6522 dla calej zalogi oraz pers pokladowego...
    2021-11-15 Grzegorz Pietras
  • Blue Panorama Airlines
    (27)
    czy ktoś wracał lotem z Kavala do Katowic w dniu 14 września (z biurem podr...
    2021-11-09 Dominika H.

POPULARNE PYTANIA