141 miejsce

Condor Flugdienst

Condor Flugdienst

Ocena główna 3.53

Condor Flugdienst

Podziel się Swoją historią
  • Start głosowania: 2013-06-25
  • Liczba głosujących pasażerów: 99
  • Oceniono kryterium: 3135
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: Condor Flugdienst
  • Jolka Dab14 Listopada 2016
    +0 plus -0 minus
    Pierwszy raz leciałam tą linią (10 i 8h):
    sam lot, obsługa na pokładzie bardzo dobre. Rozrywkę zapewniają (słuchawki płatne, ale można wziąć własne), fotele mi nie odpowiadały - może mniej się rozkładają może?? Personel na pokładzie w porządku, ale...
    Lot Londyn-Holguin-Manchester
    10h - zimno od klimy jak zwykle w samolotach, a tu nie ma dla każdego koca (i poduszki, ale to nie tak istotne).
    8h - odprawa koszmar. Do odprawy stanęłam ponad 3h wcześniej od razu jak tylko pojawiła się informacja o jej dostępności. Miałam jakieś 10 osób przed sobą - zajęło to równą godzinę (lotnisko zrobiło się pełne osób które przyjechały autobusami wycieczkowymi- im to dopiero współczułam). 1 okienko dla pasażerów economy i 3 Vip i może do jednego co jakiś czas ktoś podchodził, drukarki się zawieszały, sugestie pasażerów o otworzenie dodatkowego okienka na economy nic nie dały. Okienko Vip zaczęło przyjmować economy dopiero po godzinie. Ciśnienie podnosił personel dodatkowo mówiąc do pasażerów o g.18 że mogli przyjść wcześniej a nie na ostatnią chwilę - o g.15.30 był taki tłum na lotnisku że kolejkę było do okienka widać tylko przez pierwsze 5m.
    Informacja na lotnisku beznadziejna:
    Na tablicach odpraw błędy: okienko Vip premium -dobrze, Vip -dobrze, Economy- też przyjmuje tylko Vip, czarny pusty wyświetlacz okazywał się być dla economy. Po kontroli bezpieczeństwa, gdy pokazało się wyświetlaczu do której bramki mamy się udać znowu błąd. Bramka z naszym lotem (i nad nią wyświetlacz pokazuje Manchester), ale nieee mamy stanąć obok do bramki z nazwą wcześniejszego lotu. Wylot z opóźnieniem.
    Rozumiem że sprzęt nawala, ale personel powinien zostać przeszkolony i powinno chociaż u niego pozbyć nawyku robienia głupków z klienta (bo niestety na Kubie wszyscy usługodawcy tak mają!)

Zostaw opinię

Wypełnij pola bądź zaloguj się przez sieć społeczną
Maksymalna ilość znaków - 3000 ze spacjami.

Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.

  • Wybierz plik
    Plik nie został wybrany
  • Captcha
Zostawić opinię

Opinie pasażerów

  • Lufthansa
    (37)
    Dramat nie rezerwować biletów ! nagle na 16h przed lotem przekładaja mi lot...
    2022-03-21 Piotr Nowak
  • Qatar Airways
    (17)
    Witam. W dniu dzisiejszym chciałem zabukować na stronie internetowej lot łą...
    2022-03-15 Joachim Waclawczyk
  • Air Malta
    (1)
    Air Malta odwołała lot w lipcu 2020 – na który miałem wykupione 6 biletów ....
    2022-03-07 KRZYSZTOF Juu

POPULARNE PYTANIA