1 miejsce
Emirates Airline
Emirates Airline
Ocena główna
4.68
- Start głosowania: 2012-09-09
- Liczba głosujących pasażerów: 675
- Oceniono kryterium: 35622
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: Emirates Airline
-
Jaroslaw Stefan Nowak13 Grudnia 2019
Lot powrotny do Wawy to niezorganizowana i niemiła odburkujaca załoga jednych obsługując a jednocześnie dla drugich nie mająca czasu ciagle prawie biegające stewardesy
Na koniec lotu połowa wyszła pierwsza i został bałag Leżących na podłodze słuchawek mocy worków foliowych i części opakowań po posiłkach
Niewie co za problem miała załoga ale brakowało lidera i szefa tego bałaganu Latam tylko Emirates w dalsze podróże i przeważnie biznes klasom pierwszy raz leciałem od 3 lat ekonomiczna i całe szczęście ze nie dopłaciłem do biznes bo leciałem na targi do AbuZabi z większa grupa proszę sie poprawić bo raz to mogę wybaczyć 😉🙏💰 -
Jolanta Cichorska21 Lipca 2019
Moja opinia dotyczy lotu Dubaj Frankfurt lot nr 43 z dnia 2.04.2019r.
Siedziałam w ostatnim rzędzie w samolocie.Było strasznie zimno, na moje siedzienie był skierowny bardzo zimny nawiew.Prosiłam stewarda kilka razy o wyłączenie tego nawiewu.Niestety nie zrobiono tego.Powiedziano mi,że temperatura jest ustawiona właściwie i nic już się nie da zrobić.Przez prawie dwie godziny siedziałam w kurtce, grubym golfie przykryta na głowę dwoma kocami /czułam się jak bym kupiła bilet w lodówce/.Po dwóch godzinach jakoś udało się wyłączyć nawiew.Po powrocie miałam zapalenie oskrzeli i brałam antybiotyki.Doradzam na lot z EK zabrać szalik, czapkę i grubą puchową kurtkę.Złożyłam skargę do EK, otrzymałam przeprosiny, ale mnie to nie satysfakcjonuje.
Lot Kolombo-Ddubaj i lot na wakacje Frankfurt-Dubaj-Kolombo przebiegał normalnie.Jedzenie bez rewelacji.Obsługa bardzo miła.W samolocie było czysto, siedzenia wygodne. -
Maria Partyk17 Sierpnia 2018
Liniami Emirates na trasie Warszawa Sydney lecialam juz 6 razy i zawsze bylam zadowolona.
-
Pawel Klimczak25 Maja 2018
Szanowny/a Mr Klimczak
Dziękujemy za pytanie – odpowiemy na nie w możliwie najkrótszym terminie.
Poniżej zamieszczamy podsumowanie Pana/Pani wiadomości:
Dane do kontaktu
Temat
Opinia
Podtytuł
Skarga
Zwrot grzecznościowy
Mr
Imię
Pawel
Nazwisko
Klimczak
Numer Emirates Skywards
E-mail
Kraj zamieszkania
Polska
Numer telefonu
Mobile: +48
Rodzaj opinii 1:
Dostawa bagażu
Kod referencyjny rezerwacji 1:
GK4DQF
Numer biletu 1:
1762311788446
Numer lotu 1:
EK5001
Data wylotu 1:
22 mar 18
Miasto wylotu 1:
Sydney (SYD)
Miasto docelowe 1:
Warszawa (WAW)
Klasa podróży 1:
Ekonomiczna
Numer Raportu Niezgodności Własności (Property Irregularity Report, PIR) 1:
WAWEK18023
Uwagi 1:
Szanowni Państwo,jestem głęboko rozczarowany, jeśli chodzi o nasz bagaż /było nas 3 osoby/. Mimo zapewnień panów przy odprawie, że bagaż zostanie automatycznie przetransportowany na lot z Dubaiu do Warszawy tak się niestety nie stało. Nie dotarł on z naszym lotem do Warszawy. Mieliśmy tam nasze wszystkie rzeczy. Największy problem z przyborami toaletowymi - musieliśmy na szybko dokonać niezbędnych zakupów /pasta do zębów, maszynki do golenia itp./. Mój brat w dniu jutrzejszym wylatuje do Norwegii - tam pracuje. On został bez niczego. Jesteśmy Państwa klientami pierwszy raz, często zwiedzamy Świat. Z takim zdarzeniem spotykamy się pierwszy raz. Dodatkowo pragnę dodać, że jestem zaskoczony bardzo słabą informacją dla klienta. Na lotnisku w Dubaiu na poziomie, gdzie mieliśmy odprawę, były dwa punkty informacyjne, oba niestety nieczynne.Oczekuję odpowiedziPaweł KlimczakDear Sir or Madam,I am deeply disappointed when it comes to our luggage / there were 3 of us /. Despite the assurances of the men at the briefing that the luggage will be automatically transported for a flight from Dubai to Warsaw, unfortunately it did not happen. He did not make it to our flight to Warsaw. We had all our things there. The biggest problem with toiletries - we had to quickly make the necessary purchases / toothpaste, razors etc.. My brother flies to Norway tomorrow - he works there. He was left without anything. We are your clients for the first time, we often visit the World. With such an event, we meet for the first time. In addition, I would like to add that I am surprised by the very poor information for the client. At the airport in Dubaiu at the level where we had a briefing, there were two information points, both unfortunately closed.I expect answersPaweł Klimczak
Jestem klientem
Tak
Z poważaniem,
Emirates
Oto moja skarga złożona w dniu 23.03.2018 roku, na którą do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Dzwoniłem - kilkanaście razy na infolinię, gdzie zostałem poinformowany,że dostanę odpowiedz w ciągu 2 tygodni, następnie informację, że moja skarga nie dotarła???/skąd zatem to potwierdzenie/, obecnie jestem na etapie - jak to pani z infolinii mi podpowiedziała - wysyłania codziennego mojej skargi. Może wreszcie `ktoś` raczy udzielić odpowiedzi.
Paweł -
Grazyna Walec19 Lutego 2016
Najlepsza linia .Polecam. Wzorowa punktualność lotów. Doskonałe posiłki . Bardzo miła obsługa. Doskonała pomoc dla osób niepełnosprawnych . Czystosc kabin i WC. Naprawde linia godna polecenia .
-
Zofia Kos29 Kwietnia 2015
Najlepsza linia litnicza! Polecam
Zostaw opinię
Odpowiedz ()
Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.
-
Wybierz plikPlik nie został wybrany Wczytywanie pliku... Plik zapisany pomyślnie
-
Wybierz plikPlik nie został wybrany Wczytywanie pliku... Plik zapisany pomyślnie
-
Wybierz plikPlik nie został wybrany Wczytywanie pliku... Plik zapisany pomyślnie
-
Wybierz plikPlik nie został wybrany Wczytywanie pliku... Plik zapisany pomyślnie
-
Wybierz plikPlik nie został wybrany Wczytywanie pliku... Plik zapisany pomyślnie

Dziękujemy za zostawienie opinii!
Dziękujemy za zostawienie opinii!
Komentarz został dodany i wysłany do moderacji.
Zostanie on opublikowany po sprawdzeniu na spam.

Opinie pasażerów
-
Lufthansa
(37)Dramat nie rezerwować biletów ! nagle na 16h przed lotem przekładaja mi lot...2022-03-21 Piotr Nowak
-
Qatar Airways
(17)Witam. W dniu dzisiejszym chciałem zabukować na stronie internetowej lot łą...2022-03-15 Joachim Waclawczyk
-
Air Malta
(1)Air Malta odwołała lot w lipcu 2020 – na który miałem wykupione 6 biletów ....2022-03-07 KRZYSZTOF Juu
- Podziel się Swoją historią