1 miejsce

Emirates Airline

Emirates Airline

Ocena główna 4.68 4
  • Start głosowania: 2012-09-09
  • Liczba głosujących pasażerów: 652 652
  • Oceniono kryterium: 34614
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: Emirates Airline
  • Jolanta Cichorska21 Lipca 2019
    +0 plus -0 minus
    Moja opinia dotyczy lotu Dubaj Frankfurt lot nr 43 z dnia 2.04.2019r.
    Siedziałam w ostatnim rzędzie w samolocie.Było strasznie zimno, na moje siedzienie był skierowny bardzo zimny nawiew.Prosiłam stewarda kilka razy o wyłączenie tego nawiewu.Niestety nie zrobiono tego.Powiedziano mi,że temperatura jest ustawiona właściwie i nic już się nie da zrobić.Przez prawie dwie godziny siedziałam w kurtce, grubym golfie przykryta na głowę dwoma kocami /czułam się jak bym kupiła bilet w lodówce/.Po dwóch godzinach jakoś udało się wyłączyć nawiew.Po powrocie miałam zapalenie oskrzeli i brałam antybiotyki.Doradzam na lot z EK zabrać szalik, czapkę i grubą puchową kurtkę.Złożyłam skargę do EK, otrzymałam przeprosiny, ale mnie to nie satysfakcjonuje.
    Lot Kolombo-Ddubaj i lot na wakacje Frankfurt-Dubaj-Kolombo przebiegał normalnie.Jedzenie bez rewelacji.Obsługa bardzo miła.W samolocie było czysto, siedzenia wygodne.
  • Maria Partyk17 Sierpnia 2018
    +0 plus -0 minus
    Liniami Emirates na trasie Warszawa Sydney lecialam juz 6 razy i zawsze bylam zadowolona.
  • Pawel Klimczak25 Maja 2018
    +0 plus -1 minus
    Szanowny/a Mr Klimczak

    Dziękujemy za pytanie – odpowiemy na nie w możliwie najkrótszym terminie.

    Poniżej zamieszczamy podsumowanie Pana/Pani wiadomości:


    Dane do kontaktu
    Temat
    Opinia
    Podtytuł
    Skarga
    Zwrot grzecznościowy
    Mr
    Imię
    Pawel
    Nazwisko
    Klimczak
    Numer Emirates Skywards

    E-mail

    Kraj zamieszkania
    Polska
    Numer telefonu
    Mobile: +48
    Rodzaj opinii 1:
    Dostawa bagażu
    Kod referencyjny rezerwacji 1:
    GK4DQF
    Numer biletu 1:
    1762311788446
    Numer lotu 1:
    EK5001
    Data wylotu 1:
    22 mar 18
    Miasto wylotu 1:
    Sydney (SYD)
    Miasto docelowe 1:
    Warszawa (WAW)
    Klasa podróży 1:
    Ekonomiczna
    Numer Raportu Niezgodności Własności (Property Irregularity Report, PIR) 1:
    WAWEK18023
    Uwagi 1:
    Szanowni Państwo,jestem głęboko rozczarowany, jeśli chodzi o nasz bagaż /było nas 3 osoby/. Mimo zapewnień panów przy odprawie, że bagaż zostanie automatycznie przetransportowany na lot z Dubaiu do Warszawy tak się niestety nie stało. Nie dotarł on z naszym lotem do Warszawy. Mieliśmy tam nasze wszystkie rzeczy. Największy problem z przyborami toaletowymi - musieliśmy na szybko dokonać niezbędnych zakupów /pasta do zębów, maszynki do golenia itp./. Mój brat w dniu jutrzejszym wylatuje do Norwegii - tam pracuje. On został bez niczego. Jesteśmy Państwa klientami pierwszy raz, często zwiedzamy Świat. Z takim zdarzeniem spotykamy się pierwszy raz. Dodatkowo pragnę dodać, że jestem zaskoczony bardzo słabą informacją dla klienta. Na lotnisku w Dubaiu na poziomie, gdzie mieliśmy odprawę, były dwa punkty informacyjne, oba niestety nieczynne.Oczekuję odpowiedziPaweł KlimczakDear Sir or Madam,I am deeply disappointed when it comes to our luggage / there were 3 of us /. Despite the assurances of the men at the briefing that the luggage will be automatically transported for a flight from Dubai to Warsaw, unfortunately it did not happen. He did not make it to our flight to Warsaw. We had all our things there. The biggest problem with toiletries - we had to quickly make the necessary purchases / toothpaste, razors etc.. My brother flies to Norway tomorrow - he works there. He was left without anything. We are your clients for the first time, we often visit the World. With such an event, we meet for the first time. In addition, I would like to add that I am surprised by the very poor information for the client. At the airport in Dubaiu at the level where we had a briefing, there were two information points, both unfortunately closed.I expect answersPaweł Klimczak
    Jestem klientem
    Tak



    Z poważaniem,

    Emirates

    Oto moja skarga złożona w dniu 23.03.2018 roku, na którą do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Dzwoniłem - kilkanaście razy na infolinię, gdzie zostałem poinformowany,że dostanę odpowiedz w ciągu 2 tygodni, następnie informację, że moja skarga nie dotarła???/skąd zatem to potwierdzenie/, obecnie jestem na etapie - jak to pani z infolinii mi podpowiedziała - wysyłania codziennego mojej skargi. Może wreszcie `ktoś` raczy udzielić odpowiedzi.
    Paweł
  • Grazyna Walec19 Lutego 2016
    +7 plus -6 minus
    Najlepsza linia .Polecam. Wzorowa punktualność lotów. Doskonałe posiłki . Bardzo miła obsługa. Doskonała pomoc dla osób niepełnosprawnych . Czystosc kabin i WC. Naprawde linia godna polecenia .
  • Zofia Kos29 Kwietnia 2015
    +6 plus -3 minus
    Najlepsza linia litnicza! Polecam

Zostaw opinię

Wypełnij pola bądź zaloguj się przez sieć społeczną
Maksymalna ilość znaków - 3000 ze spacjami.

Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.

  • Wybierz plik
    Plik nie został wybrany
  • Captcha
Zostawić opinię

Opinie pasażerów

  • SunExpress
    (1)
    On 18 Sept 19, I was supposed to take the flight XQ733. Unfortunately sun e...
    2019-09-19 Sinem Onur
  • LOT Polish Airlines
    (145)
    Koszmar. Po raz drugi powtarza się ta sama historia. 5 lat temu Nowy York W...
    2019-09-16 Jankiel Tencer
  • LOT Polish Airlines
    (145)
    Horrible delays, and staff seems clueless about my missing my connection,on...
    2019-09-15 Bruce Mimran

POPULARNE PYTANIA