30 miejsce

KLM

KLM

Ocena główna 4.29
  • Start głosowania: 2012-09-06
  • Liczba głosujących pasażerów: 1806
  • Oceniono kryterium: 82609
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: KLM
  • Agnieszka Skrzypek30 Października 2021
    +0 plus -1 minus
    Linia oszukuje na cenach biletów. Cena początkowa, po wybraniu destynacji i dat lotu jest za każdym razem inna w porównaniu do ceny, która wyświetla się po wpisaniu swoich danych, oczywiście znacznie wyższa w porównaniu do pierwotnej.
  • Janusz Kowalski18 Października 2021
    +1 plus -0 minus
    Serwis KLM jest beznadziejny. Musiałem anulować booking bo KLM nie jest w stanie wygenerować prawidłowego zlecenia internetowego pobrania należności z karty zgodnie z dyrektywą UE PSD2 tzn. że pasażer musi autoryzować pobranie z karty poprzez jednorazowy kod lub SMS. bez tego bank odrzuca takie zlecenie pobrania. Linia kontaktowa KLM w Warszawie nie jest w stanie nic zrobić bo nie ma dostępu do systemu KLM. By dodzwonić się do obsługi klienta KLM w Amsterdamie trzeba czekać ok. 1 godz. To kpina z klienta. Nie można zwrócić się do nikogo o pomoc. KLM oszukuje klientów bo mile można wykorzystać tylko przy zapłacie przez internet. nie polecam tego przewoźnika.
  • Pa Pi23 Października 2020
    +1 plus -0 minus
    KLM cancels 3 times my connection via Mexico for my booking to WAW. So, I want change the route to fly via Panama and AMS to Warsaw, KLM doesn`t want to rebook me for this route. Distance is similar.
    From 2007, I have taken with my family around 400 flights with KLM and dozens with Air France and Al Italia. It seems is time for changing an airline.


    Pawel.
  • Michal Budek14 Lutego 2020
    +2 plus -0 minus
    Lot Los Angeles Amsteram słaby stary samolot, brak USB. Serwis ok, ale z dystansem, w porównniu z DELTA czy AIR France holenderskie linie wypadają bardzo słabo. Nie polecam
  • Czeslaw Kulinski02 Marca 2019
    +1 plus -0 minus
    Super linie miło sympatyczna obsługa. Serwis pokładowy jak w restauracji. Polecam
  • Michal Pajak23 Maja 2017
    +2 plus -0 minus
    Absolutely not doing that again.
    The air lane was not even trying to compensate/speed up the delay.

    The bags where just squashed in lockers by the service - with no bother or questions what`s in them.
  • Bernard Gawowski24 Października 2016
    +2 plus -0 minus
    Ogólna ocena lotu i obsługi - dobra.
    Minus, to:
    - brak komunikatów w języku polskim (na trasie Warszawa-Amsterdam-Warszawa)- nie każdy pasażer zna język holenderski i angielski;
    - mizerny poczęstunek, pomimo bogatej oferty napojów.
  • Jan Kowalski17 Czerwca 2016
    +9 plus -0 minus
    Kolejny sojusz, kupujesz KLM, lecisz china !!!na 12,5 godzinnym licie miałem urwane siedzisko fotela, przy każdej próbie rozłożenia fotela.... Wyjeżdżałem z siedziskiem!!!
    Nigdy wiecej KLM China
  • Darek Lipiec15 Grudnia 2015
    +46 plus -42 minus
    W jedną stronę było ok. Jedzenie ok i lot terminowo. Z powrotem już nie za bardzo. Lot opóźniony i jedzenie do bani.
  • Jerzy Stroka18 Września 2015
    +2 plus -0 minus
    Wszystko OK, mil obsługa, jedzenie OK. Nie mozna powiedziec niczego złego. Jedyny zgrzyt to maile wysyłane do mnie z KLM były po rosyjsku. Dlaczego nie mam pojęcia.
    • Marta Gacz13 Grudnia 2015
      +11 plus -2 minus
      Lot byl duzo opozniony, jedzenie w samolocie paskudne i rowzniez dostaje spam maili po rosyjsku, Tickets.pl - bardzo fajnie wszystko i profesjonalnie, ale KLM mam nadzieje ze nigdy wiecej
  • Bozena Tekien06 Października 2015
    +2 plus -0 minus
    Bardzo dziekuje bylo bardzo milo i przjemnie,szybko i sprawnie.Nie mam zadnych zastrzezen. Chetnie bede korzystac z Panstwa uslug.Dziekuje Bozena Tekien.
  • Natalia Czop29 Kwietnia 2015
    +1 plus -0 minus
    Praga - Amsterdam, wszystko ok, ale jedzenie nie bardzo(

Zostaw opinię

Wypełnij pola bądź zaloguj się przez sieć społeczną
Maksymalna ilość znaków - 3000 ze spacjami.

Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.

  • Wybierz plik
    Plik nie został wybrany
  • Captcha
Zostawić opinię

Opinie pasażerów

  • Lufthansa
    (37)
    Dramat nie rezerwować biletów ! nagle na 16h przed lotem przekładaja mi lot...
    2022-03-21 Piotr Nowak
  • Qatar Airways
    (17)
    Witam. W dniu dzisiejszym chciałem zabukować na stronie internetowej lot łą...
    2022-03-15 Joachim Waclawczyk
  • Air Malta
    (1)
    Air Malta odwołała lot w lipcu 2020 – na który miałem wykupione 6 biletów ....
    2022-03-07 KRZYSZTOF Juu

POPULARNE PYTANIA