17 miejsce

Lufthansa

Lufthansa

Ocena główna 4.40 4
  • Start głosowania: 2012-10-31
  • Liczba głosujących pasażerów: 4130 4130
  • Oceniono kryterium: 191060
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: Lufthansa
  • Galina Markowa18 Marca 2020
    +0 plus -0 minus
    Mój lot się nie odbył z powodu odwołań samolotow.Zlozylam wniosek o zwrot pieniędzy.Jeszcze nie mam odpowiedzi.Licze,że zwrot się odbędzie bez peoblemow,wtedy dopiero będę mogła powiedzieć,że Lufthansa- czy tickets.pl jest ok.Pozdrawiam
  • Piotr Piechota16 Marca 2020
    +0 plus -0 minus
    W zasadzie podróż ok. Ale od tygodnia czekam na fakturę.
  • Piotr Latanowicz17 Lutego 2020
    +0 plus -0 minus
    Ze względu na wiatr i problem z lądowaniem - wiał wiatr masakryczny i większość lotów była odwołana (za drugim razem udało się wylądować) w związku z tym byliśmy lekko opóźnieni i samolot do Madrytu na nas nie poczekał (łącznie ok 10 osób). Przebookowano nas na następny lot - czekaliśmy 8 godzin. Dostaliśmy voucher na 10 € - co starczyło na kanapkę bez napoju - na moje zażalenie, że to trochę za mało na 8 godzin - powiedziano mi, że to taki standard ... No cóż... Trochę słobo...
  • Natalia Zi28 Stycznia 2020
    +0 plus -1 minus
    Loty na linii Frankfurt-Madryt to bardzo niemiłe zaskoczenie. Po pierwsze podróżowałam z koleżanką, rutynowo sprawdzono moją walizkę która niewiele przekroczyła limit 8 kg. Walizka koleżanki ważyła 6 kg. Mimo tego kazano nam się przepakować (nie wiem co to zmieniło) i usłyszałam groźby że mam 4 minuty inaczej moja walizka i ja zostaniemy w Madrycie. Obsługa była wyraźnie zawiedziona że nie skasowała mnie na dodatkową kasę. Pewnie nie wyrobili targetu. Drugie niemiłe zdarzenie na tej trasie była informacja o ciepłym posiłku, niestety w obydwie strony go nie było. Dostałyśmy niedobre kanapki. Po trzecie załoga w ogóle nie pomocna, stewardesy w żaden sposób nie chciały pomoc w znalezieniu miejsca na walizkę w schowkach, musiałam calynlot siedzieć z walizką w nogach
  • Jemiolo Jemioo16 Grudnia 2019
    +0 plus -5 minus
    To co zrobili wczoraj na lotnisku w monachjiu m to szczyt hamsta i arogancki leconc z Paryża ktury lot był opuzniony nie zaczekali na mnie do Rzeszowa czekałem 12 godz na samolot do celowy firma Lufthansa to beszczelnosc
  • Karolina Mazurkiewicz31 Sierpnia 2019
    +1 plus -2 minus
    Lufthansa to najgorsze dno jakiego do tej pory doświadczyliśmy korzystając z linii lotniczych. Odbyliśmy podróż z Gdańska do Vancouver pięcioosobową rodziną. Cena w obie strony to około 20 tysięcy złotych(kupują bilety rok wcześniej).W drodze powrotnej samolot z Vancouver do Frankfurtu miał opóźnienie.Pędziliśmy,żeby zdążyć na nasz samolot do Gdańska i udało się. Byliśmy przed czasem 10 minut.Jednak okazało się,że do samolotu nie wsiądziemy. Pani z uśmiechem szydercy poinformowała nas, że mamy udać się do biura obsługi i tam dostaniemy bilety na najbliższy lot.Widzi , że mamy małe dzieci. Wie, że jesteśmy już po 9 godzinach lotu. To ich samolot miał opóźnienie, a i tak ma to głęboko gdzieś. Ten najbliższy lot był za 9 godzin. Żadnego przepraszam, żadnych voucher`ów na posiłek(co otrzymaliśmy, gdy podczas przesiadki było opóźnienie w innych liniach). W drodze `zadośćuczynienia` baba na gate po 9 godzinach czekania z małymi dziećmi śpiącymi na krzesełkach ,zaczęła się na nas drzeć, gdy poprosiliśmy ją, żeby mówiła do nas po angielsku, a nie po niemiecku. Z resztą na lotnisku we Frankfurcie to chyba norma , bo trzeba było długo szukać wolnych krzesełek, bo większość podróżujących zajmowała po trzy ,ucinając sobie wielogodzinne drzemki. Pewnie też lecieli Lufthansą.
  • Boguslaw Liber09 Sierpnia 2019
    +3 plus -1 minus
    Robiłem rezerwację i pomyliłem się o jedna pozycję i zarezerwowałem inny lot w tej samej cenie ale dłuższy o 2 godz. Od razu poprawiłem i zadzwoniłem na infolinię żeby zapytać czy nie mogliby anulować tych 140 EUR opłaty, która w tym wypadku wydaje mi się nieuzasadniona. Pan powiedział, że obowiązuje 24-godzinny okres ochronny, w czasie którego opłaty za zmianę lub anulowanie rezerwacji nie są naliczane. Zaproponował anulowanie rezerwacji lub reklamację, która spowoduje zwrot opłaty. Złożyłem reklamację. Po kilku dniach z customer relations przyszła odpowiedź, że mam to załatwić przez infolinie. Infolinia, że nie może anulować tej opłaty tylko customer relations, a ci że zmiana rezerwacji bez opłat tylko w ramach ich `dobrej woli` przez telefon. Podziękowałem i obiecałem im, że zrobię wszystko, żeby nie latać lufthansą i żeby wszscy, ktorych mogę przkonać też nie latali. I tak będę robił. Pozdrawiam Lufthansę i życzę jej dalszych sukcesów.
  • Roman f Fret30 Czerwca 2019
    +10 plus -2 minus
    Teraz to jedna z najgorszych lini opoznienia ignorancja pasazera Jedzenie obrzydliwe to nie ta Lufthansa co jeszcze kilka lat temu
  • MPL LH27 Marca 2019
    +1 plus -10 minus
    Wiele razy latam Lufthansą i jestem z niej bardzo zadowolony. Obsługa, wręcz rewelacyjna, a największe opóźnienie to 20 minut. Polecam wszystkim:D
  • Senator MilesMore24 Marca 2019
    +4 plus -4 minus
    Jestem klientem Lufthansy od 20 lat. Przez lata przyzwyczaiłem się do tego, że nawet w najdalszym zakątku świata widząc logo Lufthansy mogę czuć się bezpieczny i szczęśliwy, bo z pewnością podróż będzie udana, a miła obsługa poradzi sobie z wszelkimi problemami. To już niestety przeszłość. Obecny poziom obsługi oraz stosowane praktyki biznesowe zaczynają przypominać najgorsze drogie linie lotnicze. Dokładnie tak, jak to stało się kilka lat temu z United Airlines. Chwalone przez wszystkich i chętnie wybierane linie lotnicze stały się udręką i pośmiewiskiem amerykanów. Lufthansa zmierza dokładnie w tym samym
    Kierunku. Przykre...
  • Rafal Lichwala22 Marca 2019
    +4 plus -2 minus
    Uwaga!!! niech nikt nie liczy na dawny profesjonalizm i dobrą obsługę klienta.
    Lufthansa stała się liną gorszą od podrzędnego małego przewoźnika, dla którego nie liczy się dobra obsługa pasażera i utrzymanie z nim dobrych relacji na przyszłość, a jedynie zysk. W moim przypaku sprawa wygląda tak, iż na 3 tygodnie przed planowanym lotem uległem wypadkowi na skutek którego nie będę się mógł poruszać przez kilka miesięcy. Na złożony wniosek o anulowanie lub chociaż przeniesienie lotu na inny termin dostałem odpowiedź, że ich to nic nie obchodzi, a to, że przebywam w szpitalu, to już mój poblem.

    Kupiłem bilet do Kostaryki, droższy niż u innych przewoźników, licząc na profesjonalizm i ludzkie podejście w przypadku opóźnień itp. (nie zakładałem takiego obrotu sprawy, że jednak nie będę mógł fizycznie odbyć podróży z przyczyn mi niezależnych), natomiast teraz widzę jak bardzo się myliłem.

    Decydując się na przewoźnka mając do wyboru kilka opcji stanowczo odradzam linie Lufthansa. Wybierając najtańszą linię będziecie Państwo tak samo lub nawet lepiej obsłużeni, a przynajmniej zaoszczędzicie pieniądze.
  • Krzysztof Horbacz08 Marca 2019
    +3 plus -2 minus
    Cena adekwatna do usług.... Zawsze są opóźnienia!
  • Krzysztof Horbacz07 Marca 2019
    +7 plus -1 minus
    Tragedia!!!! Lot z Monachium codziennie opóźniony.. Ciężko jest przewidzieć opóźnienie.... Codziennie to samo. Nie można zaplanować lotu godzinę później skoro wiemy że zawsze jest tak samo? Lufthansa to najgorsza linia
  • Aleksandra Xxx29 Grudnia 2018
    +2 plus -1 minus
    Szukam osób którzy mimo zakupu biletu i odprawy nie wylecieli dn. 22.12.2018 z Monachium do Katowic e-mail [email protected]
  • Janusz Wach27 Grudnia 2018
    +5 plus -0 minus
    Nie polecam tej linii lotniczej. 14.12.2018 leciałem tą linią na trasie Addis Abeba - Frankfurt - Warszawa. Z Addis Abeby lot był opóźniony o ponad godzinę. We Frankfurcie wydawało się, że lot będzie lepszy. Wsadzili nas do autobusu i wieźli do samolotu gdzieś na sam koniec tego ogromnego lotniska. Jechaliśmy chyba 15 minut. Po przyjeździe na miejsce trzymali nas w autobusie ok. 10 minut, a kierowca coś negocjował z kimś w mundurze Lufthansy. Ostatecznie wypuszczono nas z autobusu i pozwolono wejść na pokład samolotu, po czym powiadomiono nas, że samolot jeszcze nie został rozładowany po wcześniejszym locie z uwagi na ...... brak personelu. Poinformowano nas również, że samolot będzie teraz rozładowywany, następnie zatankowany, załadowany naszymi bagażami i na koniec spryskany odmrażaczem (na skrzydłach). W samolocie czekaliśmy na wylot ok. 1,5 godziny. Byłem wściekły, ale pomyślałem, że `zdarza się`. Niestety tydzień po mnie tę samą trasę pokonywał kolega i w jego przypadku niestety znowu Lufthansa okazała się beznadziejną linią. Tym razem we Frankfurcie zawieźli pasażerów do samolotu,który okazał się ....... zbyt małym i zabrakło miejsc dla pasażerów z kartami pokładowymi. Po tym Lufthansa szukała samolotu, który pomieściłby wszystkich pasażerów lecących do Warszawy. Samolot znaleźli, pasażerów załadowali i ...... rozpoczęli poszukiwanie pilotów informując pasażerów o postępach w poszukiwaniach, że `piloci już są na lotnisku i zaraz przybędą do samolotu`. Latam po całym świecie jednak zazwyczaj nie korzystam z Lufthansy. Tym razem skusiłem się i raczej w przyszłości będę omijał tę linię szerokim łukiem. Latałem liniami krajów afrykańskich i azjatyckich, ale takiego cyrku jak w Lufthansie to nie doświadczyłem jeszcze nigdy.
  • Tomasz Piec22 Grudnia 2018
    +6 plus -2 minus
    Witam-nie polecam tej lini straszne dziady-21:12:2018.Lot Wiedeń Monachium Monachium Meksyk i dalej.Lot z Wiednia opóźniony pare godzin opóźnienie brak dalszego połączenia z Monachium kompletna olewka pasażerów brak kompetentnej obsługi odsyłanie od serwisu do serwisu środek nocy.Do tego infolinia która wszystkim obiecuje pomoc a w rzeczywistości pierwszy mail przychodzi po paru godzinach...Efekt końcowy wylot następnego dnia ale przez Frankfurt do Cankun zamiast Mexico City i dalej radź sobie sam...
  • Mirosaw Mazur04 Grudnia 2018
    +2 plus -2 minus
    w dniu 26.10.2018 wracałem z Sevilii przez Monachium do Gdańska.W Monachium mieliśmy bardzo duże opóźnienie do Gdańska.Po dotarciu w końcu do celu podrózy okazało się że mój bagaż został zniszczony i rozkradziony.Oczywiście natychmiast udałem się do reklamacji na lotnisku w Gdańsku,gdzie został spisany protokół zniszczeń i zrobione zdjęcia.
    Wszystko to zostało wysłane do odpowiednich instytucji,walizka do Dofi1920,gdzie reklamacja została bardzo sprawnie i szybko załatwiona.DZIĘKUJĘ.Jednak dalej nie było już tak miło.Lufthansa odpowiedziała mi że nie ponosi odpowiedzialności za bagaż zaginiony.Odpisałem że mój bagaż nie zaginął tylko został zniszczony i ROZKRADZIONY .Niestety kazali zgłosić się do firmy niemieckiej która takie sprawy rozwiązuje(wynajęcie adwokata i poniesienie kosztów) i tym sposobem pokazali gdzie mają pasażerów a szczególnie tych z Polski.straciłem do lufhansy całe zaufanie i uważam że obecnie w rankingu lini lotniczych mają i tak za wysoką pozycję .
  • Ireneusz Wolak14 Września 2018
    +2 plus -0 minus
    To beznadziejna, bezczelna firma. Zawsze miałem o niej jak najlepsze zdanie. Wiadomo - niemiecki porządek i rzetelność. Niestety, 27.XI.2017 r., chciałem lecieć do Antalii, przez Frankfurt lot LH1363. Podstawiono mniejszy samolot i 14 pasażerów zostawiono samym sobie. Mnie zaproponowano lot za kilka godzin do Frankfurtu, z tym, że we Frankfurcie sam musiałbym sobie zorganizować i wykupić bilet do Antalii, bo samolot na który miałem wykupiony bilet, odlatywał wcześniej. Nic więcej nie zaproponowano, jak tylko lot do Frankfurtu - nie wiem po co miałbym tam lecieć. Ostatecznie kupiłem on-line nowy bilet do Antalii przez Warszawę.
    Lufthansa zwróciła mi 341,23 Euro, co nie pokryło nawet kosztu nowego biletu (1813 zł.), nie mówiąc o nerwach i straconym dniu. Oczywiście mogę dochodzić odszkodowania sądownie, ale musiałbym opłacić kancelarię do prowadzenia sprawy i tracić czas i znowu nerwy. Lufthansa zdaje sobie z tego sprawę, że większość klientów, tak jak ja dzisiaj, w trosce o własne zdrowie odpuści. Czuję się bezczelnie okradziony i oszukany przez Lufthansę. Ostrzegam przed korzystaniem z tak dziadowskiej firmy.
  • Jerzy Szmurek18 Czerwca 2017
    +5 plus -5 minus
    Unikam tych linii jak ognia,od kiedy zamiast do Toronto pozostawili mnie na lotnisku w Montrealu z 14 letnim dzieckiem (było to 11.09.2001r).Żadnego odszkodowania,żadnej odpowiedzialności,żadnej troski o pasażera.
  • Mariusz Stalka02 Lipca 2017
    +11 plus -1 minus
    Katastrofalna linia. Ciągle opóźnienia. I co najgorsze nie licz na to, że przylatując do lotniska docelowego przyleci z Tobą bagaż. Linia notorycznie gubi bagaże. A tłumaczenia ludzi pracujących dla tej linii wręcz dziecinne. Opinia na podstawie loty Rzym - Monachium - Gdańsk - 2.07.2017.
    Ostrzegam to jest już gorzej niż tania linia.

Zostaw opinię

Wypełnij pola bądź zaloguj się przez sieć społeczną
Maksymalna ilość znaków - 3000 ze spacjami.

Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.

  • Wybierz plik
    Plik nie został wybrany
  • Captcha
Zostawić opinię

Opinie pasażerów

  • LOT Polish Airlines
    (178)
    A moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Leciałam miesiąc temu do Czar...
    2020-08-25 Maria Kepa
  • Nouvelair Tunisie
    (5)
    Linie lotnicze Nouvelair, są nie uczciwe ponieważ mimo wykupionego przelotu...
    2020-08-14 Jolanta Ounissi
  • LOT Polish Airlines
    (178)
    Dlaczego mnie oszukujecie gdzie lot 2 lipca, oszuści jesteście,czy mam pow...
    2020-07-11 Teresa Olejniczak

POPULARNE PYTANIA