72 miejsce

LOT Polish Airlines

LOT Polish Airlines

Ocena główna 4.06 4

LOT Polish Airlines

Podziel się Swoją historią
  • Start głosowania: 2012-10-01
  • Liczba głosujących pasażerów: 1565 1565
  • Oceniono kryterium: 59673
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: LOT Polish Airlines
  • Alina Kolodziejska16 Sierpnia 2019
    +0 plus -0 minus
    Mialam nieprzyjemność ostatnio leciec LOTem i byl to ostatni raz kiedy narazilam sie,za ciężką kase na taki koszmar.Wspomne,ze latalam roznymi liniami i zawsze bylam zadowolona.Po pierwsze,obcojezyczna zaloga,fatalna obsługa,nie wspomne o posilkach.W obie strony wylot byl duzo opozniony i jeszcze odebralam uszkodzony bagaż.Reklamacja,to kolejna droga przez meke.Tym zajmuje sie firma zewnetrzna,ktora nabija ludzi w butelkę.Przykro,ze mam taki niesmak do NASZYCH lini i przestrzegam innych,wszystkim latajcie,tylko nie lotem!!!!!!
  • Jarosaw Czeczotka15 Sierpnia 2019
    +0 plus -0 minus
    Polspisowskie linie lotnicze LOT to jakiś koszmar, miałem na szczęście tylko raz styczność z tym bałaganem, leciałem do Istambułu opóźnienie ponad 4 godziny,nikt nic nie wiedział, przesuwali nas na inny gate 3 razy, pytałem spoconej brudnej obsługi co jest, nikt nie był w stanie cokolwiek powiedzieć, tylko proszę czekać itp, jak już wystartowaliśmy to w samolocie syf, brudno, stewardesy nadęte lalunie, traktowały nas pasażerów jak zło konieczne, żadnych tv i innych udogodnień,jedzenie,z którego słynął LOT to się nie da opisać, moim psom bałbym się to dać wracałem tą samą trasą z Turkish - mega super, czyściutko, tv, posiłki ok, dziewczyny sympatyczne, ciągle pytały się czy coś podać, Turkish podobnie jak Emirates, TAP, KLM , Lufthansa, szkoda gadać ...
  • Lena Gorecka03 Sierpnia 2019
    +4 plus -0 minus
    To nie jest Lot tylko to już się Szrot. Pierwszy lot miał odbyć się w sobotę o godz 10:45 , 20 minut przed lotem zostaliśmy poinformowani, że lot został opóźniony o 2 godz . Gdy wsiedliśmy do samolotu był jakiś problem z klimatyzacja najpierw było strasznie duszno i ludzie się dusili i było im słabo. W trakcie lotu stał się (CUD) a tak zadziałała klima ze 3/4 samolotu zamarzało, personal ratował się kocami, których było tylko kilka. Lot powrotny to była jakaś totalna porażka. Planowany wylot miał być o 10:45, najpierw pojawiła się informacja ze lot jest opóźniony i wylatujemy o 12:30 potem ze o 14:30 następnie ze 19:30 a wykończy wylecieliście o 20:20.Pozostawiono nas na łasce lotu...Niektórzy ludzie spali na podłodze bo nie było wolnych krzeseł. Bardzo nie polecam tych przereklamowanych linii lotniczych LOT
  • Anastasiia Khalabuda02 Sierpnia 2019
    +4 plus -0 minus
    This is literally the worst airline I have experience with. Every 3 month I fly from Warsaw to Kyiv and every time my flight is being delayed- for one hour or even for 6. It happens regularly, so now I have no trust in this company. I would rather pay more than wait endlessly at the airport without.food or water. Most irritating, that it takes only 1,5 hour to get from Warsaw to Kyiv. Common guys, that ridiculous - I have to wait longer than the flight takes.
  • Ania Lores27 Lipca 2019
    +4 plus -0 minus
    Infolinia lotu. Słuchając 49 minut kretyńskiej melodii. Odezwał sie leniwiec. W jednym zdaniu mowię o co mi chodzi a on mi na to ,że mam formularz wypełnić na www.lot
    Koszmar !!!
  • Kacper Mucha27 Lipca 2019
    +0 plus -0 minus
    Lot z Rzeszowa przez Warszawę do Toronto. Samolot z Rzeszowa był opóźniony i biegiem musieliśmy biec do bramki dodatkowo zapytaliśmy sie gdzie do bramki to panowie pokazali nam zupełnie inna drogę przez co ledwo co zdążylismy na lot. Samolot do Toronto również opóźniony. Ale obsługa miła
  • Barbara Kamiska21 Lipca 2019
    +5 plus -0 minus
    Z niepokojem obserwuję, jak rodzime linie lotnicze systematycznie obniżają loty w zakresie obsługi pasażera. Można odnieść wrażenie, że połowa stewardess / stewardów przebywa na pokładzie chyba za karę. Uprzejma prośba pasażera z silnym bólem grzbietu o pomoc / podanie poduszki / skwitowana zostaje słowami : ` Zaraz, czy nie widzi Pani, że jestem zajęty ` !. Ową poduszkę podano na pól godziny przed lądowaniem ( 2 godziny po wyrażeniu kulturalnej i nieśmiałej prośby ). Coraz częściej personel pokładowy LOT-u udaje, że nie widzi pasażerów i nie słyszy ich zgłoszeń, a jeśli już, zbywa je impertynencko. Na szczęście na tym pokładzie zawsze można znaleźć jedną osobę, która próbuje ratować honor pozostałych pracowników i pracodawcy. Jedna to jednak za mało... Wątpliwa to wizytówka wiodących na rynku linii lotniczych. W innych, z których korzystałam / w tym tanich liniach / nie spotkałam się z takim podejściem do pracy i takim lekceważeniem pasażerów. Jest to bardzo widoczne dla dużo podróżujących cudzoziemców. Doprawdy, wstyd i żenada ! Żadnych podwyżek !
    P.S. Lot Warszawa-Barcelona i Barcelona - Warszawa, lipiec 2019.
  • Paulina Sz17 Lipca 2019
    +4 plus -1 minus
    Ta firma to jest porażka polskiej firmy lotniczej, z łaską bukują bilety na spóźniony lot z powodów technicznych a nie z powodu samych pasażerów, ponadto czasem zdaży im się czekać na lot czarterowy czasem nie (niestety jestem w tej grupie pasażerów którym samolot odleciał i o dziwo był punktualny pomimo tego że że byłam pasażerka czarterowa). Musieli poprostu sprzedać więcej biletów niż mogli zakwaterowac a potem mówią że samoloty wogole nie czekaja, jednym słowem wielka banialuka i oszustwo. Odnośnie obsługi, brak godnej komunikacji z pasazerami i zero reakcji w momentach kiedy trzeba szybko reagować. No to LOT!
  • Magorzata B-s13 Lipca 2019
    +3 plus -0 minus
    Po koniec czerwca leciałam PLL LOT z Warszawy do Los Angeles. To była moja kolejna podróż do USA tymi liniami i do tej pory nie miałam zastrzeżeń. W ciągu 2 godzin po starcie podano posiłek i ogłoszono, że kolejny będzie serwowany na ok 2 godz. przed lądowaniem. Podróż trwała 12 godzin a dla mnie 2 samolotowe dania to za mało więc chciałam skorzystać ze sky-baru, do którego stewardesy namawiały w komunikatach. Ze względu na śpiącą obok mnie kobietę nie mogłam wyjść z miejsca i pójść zakupić kanapkę wiec postanowiłam poprosić obsługę o podejście naciskając światełko nad siedzeniem. Wciskałam je, na przemian, kilka razy i nikt z obsługi nie pofatygował się w ciągu 30 minut. Przeszłam przez śpiącą pasażerkę i poszłam na tył samolotu do obsługi. Okazało się, że nie ma nic do jedzenia. Nie mogę zakupić ani kanapki, ani sałatki pomimo, że w ofercie samolotowej, na kilku stronach prezentowały się dania do zakupu na pokładzie. Poprosiłam cydr - nie ma. Wino - nie ma. Wina, które było serwowane wraz z obiadem nie mogłam zakupić ponieważ `nie będzie na powrót`. Dodatkowo steward przekonywał mnie, że na lotach 12 godzinnych nie muszą mieć dodatkowego jedzenia. Udowodniłam, że oferta posiłków LOT mówi zupełnie coś innego. Po wyrażeniu mojego niezadowolenia i informacji, że muszę coś zjeść bo źle się czuje, stewardesa zaproponowała, że przyniesie mi kanapkę z business class. Dostałam kanapkę wraz z przeprosinami i zapewnieniem, że moje zastrzeżenie do braku dodatkowego jedzenia będzie zgłoszone do biura PLL LOT. Okazało się, że nie byłam jedyną pasażerką samolotu na trasie Warszawa- Los Angeles, dla której 2 małe posiłki serwowane na ciepło nie wystarczały podczas tak długiego lotu. Poza tym obsługa w samolocie nie jest miła. Zgłosiłam przechodzącej stewardesie, że nie słychać zapowiedzi pokładowej tuż przed startem samolotu a co usłyszałam `ja słyszę`. Po czym pani odeszła. Podczas pobytu w USA miałam okazję korzystać z lini lotniczych Delta, Southwest, American Airlines i tam jest zupełnie inna atmosfera na pokładzie i inne podejście do pasażerów. W drodze powrotnej z Chicago do Warszawy, także liniami PLL LOT, zostałam źle odprawiona przez pracownika naziemnego. Potem wmawiano mi, że byłam wielokrotnie wywoływana i proszona o podejście do stanowiska przy wejściu do samolotu. Ciężko mi uwierzyć, ze nie słyszałam swojego nazwiska siedząc przy bramce szczególnie, że komunikaty są ogłaszane także po polsku. Lot było opóźniony więc z większą uwagą nasłuchiwałam komunikatów. Lecąc z Warszawy do Wrocławia opóźnionym lotem, autobus z pasażerami stał na płycie lotniska przy samolocie ok 30 minut i nikt nie tłumaczył powodów czekania. Po 20 minutach stania w zamkniętym autobusie zobaczyliśmy, że przyjechał serwis sprzątający samolot. Stanie w zatłoczonym autobusie, po 8 godzinnym spóźnionym locie z Chicago było bardzo męczące. PLL LOT - macie dużo do poprawy aby dorównać standardom innych linii lotniczych na świecie.
  • Bartosz Zieterski13 Lipca 2019
    +4 plus -0 minus
    Kiepściutka obsługa klienta, 3/4 lotów opóźnione. Źle a nawet bardzo źle.
  • Mary Dz12 Lipca 2019
    +1 plus -0 minus
    Firma sprzedała więcej biletów niż miejsc w samolocie. Brzmi jak żart - niestety to nie dowcip. Organizacyjnie polegli na trasie Warszawa - Larnaka.
  • Ewq Zurakowska06 Lipca 2019
    +5 plus -0 minus
    Wasza firma to jest jakiś ponury żart. W ciągu jednej podróży zostały odwołane oba loty Warszawa-Paryz i Paryz-Warszawa. Obecnie przebukowano mi bilet na lot z przesiadka w Monachium, niestety również waszej linii. Aktualnie siedzę na lotnisku już 10h (po raz kolejny z waszej winy) i dowiedziałam się, że lot opóźni sie 2h. Z niecierpliwością czekam na informację o anulowanym locie. Natomiast koleżanki, które były razem ze mną szczęśliwe są już w drodze - bo załapały się na lot Lufthansy. Pierwszy, i ostatni, raz skorzystałam z waszych usług i szczerze będę odradzać wasza firmę wszystkim znajomym. Nawet już nie mam słów na jakość waszych usług...
  • Teresa Cacaj30 Czerwca 2019
    +1 plus -1 minus
    8 czerwca lecialam z lotniska O`hare do Warszawy lot byl opuzniony 2 godz nikt nas nie poinformowal czarna magia uwazam ze place niemale pieniadze za bilet I powinnam wiedziec co sie dzieje.2 godz czekania dodatkowo jest to niemalo wiedzac ze mam tyle czasu napewno mozna isc sobie cos zjesc czy nawet rozprostowac nogi.Natomias mam zastrzerzenia co do odprawy w Warszawie panie sa niemile a wrecz opryskliwe zero usmiechu na twarzy jakby robily to co robia za kare CZAS TO ZMIENIC zwlaszcza ze lata bardzo durzo cudzoziemcow.W drodze powrotnej rodowita amerykanka odwiedzajaca znajomych w Warszawie zapytala mnie dlaczego na lotnisku osoba byla niezbyt mila dlaniej to my latajac Lotem dajemy im prace nie odwrotnie??? W Chicago obsluga podchodzi bardzo mialo bez pretensji w glosie Welcome back🙂 Have nice day 😃🙂MILE PRAWDA? ODROBINA ZYCZLIWOSCI NIE ZASZKODZI Usmiech I mile podejscie do podruznych!
  • Bogdan Jodczyk29 Czerwca 2019
    +2 plus -0 minus
    Jestem bardzo rozczarowany uslugami LOT Gdyz w ubieglym roku wykupilem pol roku wczesniej miejscowke do Warszawy Lecz przed sama odprawa w Chicago dowiedzialem sie ze miejsowka jest nie dostepna Takze zostalo mi przydzielone pierwsze wolne miejsce z brzegu LOT nigdy mi nie zwrocil pieniedzy jakie zaplacilem za wspomniana miejscowke obarczajac wina Doma Shipping i odwrotnie Szkoda czasu spedzonego na telefonach gdyz biuro obslugi klijenta traktuje pasazerow jak zlo konieczne Aby zbyc i zamknac temat Nigdy wiecej nie polece uslug LOT-u
  • Micha flako28 Czerwca 2019
    +2 plus -0 minus
    Nigdy więcej, zawsze opóznienie. Panie niczym z `zusu` daly mi prince-polo na pokładzie- po jednym żeby nie było. A wózek do jedzenie jak na stołówce w internacie z którego wszystko sie wysypuje i te pogięte butelki po wodzie... never more. W sumie LOT i PKP czy to różnica?
  • Kris Kros28 Czerwca 2019
    +2 plus -0 minus
    LOT Dramat wieczne spóźnienia informacja na zerowym poziomie opóźniony lot z np 12:15 godzina 14 na statusie odlot bez opóźnienia 12:15 o (godzinie 14) dodzwonić się do konsultanta lotu to kolejny dramat 30 min muzyczki w słuchawce i w końcu jest ale co z tego jak on nic nie wie.krotko mówiąc LOT to obecnie żenada a do nie dawna sądziłem że jest jedną z lepszych linii Obecnie nie polecam
  • Anna Pe27 Czerwca 2019
    +3 plus -1 minus
    Zastanawiające: wykupiony lot do Toronto z polską obsługą w polskich linach i odlot z Warszawy czyli z Polski. Powiadomienia smsami o możliwości odprawy przychodzą w języku angielskim. Zawiadomienia kolejne o opóźnieniach również w języku angielskim. Tablice na lotnisku w języku angielskim. Rozumiem, że trzeba iść z postępem lecz u licha żyjemy w Polsce gdzie językiem urzędowym jest język polski. Nie każdy podróżny zna angielski, ale nie jesteśmy w Ameryce i nie należy mieć x tego powodu kompleksów lecz jeśli nie szanuje się podróżnych to może własny język zasługuje na szacunek?
  • Andrzej sz26 Czerwca 2019
    +2 plus -0 minus
    Na 12.06 zarezerwowałem lot na trasie Monachium-Lublin z przesiadką w W-wie.Lot do W-wy przebiegł bez problemów.Po wylądowaniu na Okęciu spotkałem kolegę który również przyleciał w tym samym czasie i zaproponował mi jazdę samochodem do Lublina.Z racji tego ,że musiałem czekać prawie 5 godzin na lot do Lublina ,który trwa zaledwie 37min chętnie przystałem na propozycję kolegi.rezygnując z lotu do Lublina.Po 14 dniach chcąc powrócić do Monachium na tą samą rezerwację udałem się na lotnisko w Lublinie a tu dowiedziałem się,że za to ,że nie wykorzystałem lotu do Lublina mój bilet powrotny został unieważniony.Po interwencji telefonicznej w locie konsultantka poinformowała mnie,że powinienem czytać regulamin i zaproponowała zakup nowego biletu.Chcąc dotrzeć tego dnia do Monachium zmuszony zostałem do zakupu nowego biletu (tylko 669zł). No cóż moja wina ale LOT będę omijał szerokim łukiem.Kiedyś w Lufthansie miałem sytuację ze zmianą czasu wylotu z Monachium mimo,że taryfa nie dawała takiej możliwości Pani w Lufthansie wyjątkowo zgodziła się na zmianę.A więc co linia to inne standardy.A podczas dodatkowo wykupionego lotu w tylnej części samolotu gdzie siedziałem panie Stewardesy tka głośno rozmawiały o swoich prywatnych sprawach ,że wszyscy polsko języczni pasażerowie rozumieli rozmowy.
    a bilet miałem wykupiony bez możliwości zmiany
  • Anna Mka26 Czerwca 2019
    +1 plus -0 minus
    Leciałam linia lot w 2008 roku do Nowego Jorku. Bardzo dobrze wspominam ta podróż obsługa była miła, bardzo dużo informacji przekazywał pilot. W tym roku ponownie wybrałam tą linie na tak daleka podróż.
    Plan lotu
    Krakow- Warszawa (opóźnienie ok 1h, lot przyjemny miła obsługa)
    Warszawa- Nowy Jork ( samolot bardzo ładny widać że jeden z nowszych samolotów tej linii. Obsługa częstowala napojami, przekąskami - niczego nie brakowało. Natomiast z informacjami było gorzej, jedyne informacje jakie były to te że rozpoczynamy podróż i na koniec ze zbliżamy się do ladowania. W trakcie lotu były bardzo mocne turbulencje i tu brakowało jakiejs informacji dla pasażerow.
    Lot powrotny
    Nowy Jork- Budapeszt ( brak opoznienia, samolot starszy, wizualnie kiepsko wyglądał. Pilot do monitora zacinał się przez co z oglądania podczas lotu nie mogłam korzystac, posiłek kiepski- brak wyboru mięsa (prawdopodobnie brakło kurczaka :), obsługa miła , przekazywała dużo komunikatów, nie było tym razem problemów.
    Lot budapeszt- Kraków ( bardzo miła obsługa, lot szybki i przyjemny)

    Do lotów krótszych nie mam zastrzeżeń, czułam się lepiej niż w lotach do/z nowego jorku. Następnym razem wybiorę inne linie.
  • Roksolana Głogowska09 Czerwca 2019
    +3 plus -3 minus
    A nam tam bardzo się spodobało. Zero spóźnień, 25 minut z Rzeszowa do Warszawy, kolejne 25 minut z Warszawy do Gdańska. W trakcie przelotu drobne poczęstunki w postaci wafelek i wody, bardzo miła załoga, wszystko obeszło się bez ekscesów. Pozdrawiamy serdecznie, pasażerowie z dnia 09.06.2019
    • Roksolana Glogowska21 Czerwca 2019
      +0 plus -1 minus
      09.06.2019 pisałam komentarz pozytywny, ale niestety już droga powrotna była okropna. Lot z Gdańska do Warszawy w dniu 14.06.2019 został opóźniony o 2 godziny i 6 minut,następnie z Warszawy do Rzeszowa w ogóle został odwołany ((( Pracownica LOTu na lotnisku w Gdańsku zachowywała się okropnie, była bardzo opryskliwa i chamska. W trakcie lotu kapitan poinformował pasażerów lecących do Rzeszowa że jednak samolot na nas czeka, ale jak dopędziliśmy do gate wyjście było zamknięte!!! NA lotnisku brak jakiejkolwiek obsługi, nie wiedzieliśmy co mamy robić i gdzie mamy szukać bagaży. Za około godzinę pojawił się pracowniku LOTu i zaczął załatwiać hotele oraz przebukowywać loty na następny dzień, ale wolnych miejsc oczywiście już nie było. Zaproponowali nam hotel 26 km od Warszawy, ale żeby się do niego dostać, trzeba było czekać w kolejce składającej się z około co najmniej 50 osób. Okazało się w tym dniu było kilka opóźnionych lotów. Po długich negocjacjach z pracownikiem LOTu dostaliśmy taksówkę z Warszawy do Rzeszowa, na miejsce dotarliśmy z 7 godzinnym opóźnieniem, już nie wspomnę o komforcie...I ta cała atrakcja kosztowała nas 1006 złotych i niezałatwione interesy związane z podróżą

Zostaw opinię

Wypełnij pola bądź zaloguj się przez sieć społeczną
Maksymalna ilość znaków - 3000 ze spacjami.

Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.

  • Wybierz plik
    Plik nie został wybrany
  • Captcha
Zostawić opinię

Opinie pasażerów

  • LOT Polish Airlines
    (136)
    Mialam nieprzyjemność ostatnio leciec LOTem i byl to ostatni raz kiedy nara...
    2019-08-16 Alina Kolodziejska
  • LOT Polish Airlines
    (136)
    Polspisowskie linie lotnicze LOT to jakiś koszmar, miałem na szczęście tylk...
    2019-08-15 Jarosaw Czeczotka
  • Nouvelair Tunisie
    (3)
    U mnie ta sama sytuacja lot miał być 23:45 gdzie po kilku godzinach okazało...
    2019-08-11 Tomasz Polak

POPULARNE PYTANIA