68 miejsce

LOT Polish Airlines

LOT Polish Airlines

Ocena główna 4.08 4

LOT Polish Airlines

Podziel się Swoją historią
  • Start głosowania: 2012-10-01
  • Liczba głosujących pasażerów: 1681 1681
  • Oceniono kryterium: 63801
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: LOT Polish Airlines
  • Lena Gorecka03 Sierpnia 2019
    +7 plus -1 minus
    To nie jest Lot tylko to już się Szrot. Pierwszy lot miał odbyć się w sobotę o godz 10:45 , 20 minut przed lotem zostaliśmy poinformowani, że lot został opóźniony o 2 godz . Gdy wsiedliśmy do samolotu był jakiś problem z klimatyzacja najpierw było strasznie duszno i ludzie się dusili i było im słabo. W trakcie lotu stał się (CUD) a tak zadziałała klima ze 3/4 samolotu zamarzało, personal ratował się kocami, których było tylko kilka. Lot powrotny to była jakaś totalna porażka. Planowany wylot miał być o 10:45, najpierw pojawiła się informacja ze lot jest opóźniony i wylatujemy o 12:30 potem ze o 14:30 następnie ze 19:30 a wykończy wylecieliście o 20:20.Pozostawiono nas na łasce lotu...Niektórzy ludzie spali na podłodze bo nie było wolnych krzeseł. Bardzo nie polecam tych przereklamowanych linii lotniczych LOT
  • Mariola Mordalska19 Stycznia 2020
    +1 plus -0 minus
    Lot Warszawa Istambuł godz 19.45. W dniu 19 stycznia ..spotkało mnie bardzo nie mile zachowanie Pani stwerdesy ..uważam że nie ma osób nie zastapionej i kultura osobista.i forma przekazywania informacji zostawia wiele do życzenia Pani Agnieszki ..jest to nie do pomyślenia w dzisiejszych czasach ..sa loty liniami turkisch i myślę że podróż liniami lot do istambułu zakończyłam po 25 latach korzystania z tych linii ..przez taka osobę ..nie właściwą osobą na tym stanowisku ..A poszło tylko o to że siedząc w rzędzie 6 B ..chciałamA zostawić dwie kurtki i dwie małe reklamówki w schowku dla biznes klasy ..zaznaczam iż w biznes klasie siedział tylko jeden pasażer ..A do 20 rzędu,w schowkach nad głową nie było miejsca nawet na jedną kurtkę ..zaznaczam że jestem stałym klientem lotu..członkiem miles more i wybieram zawsze miejsc jak j3st taka możliwość na początku samolotu nigdy nie pisze żadnych uwag ..Ale zachowanie tej Pani przerosło moje oczekiwania na 25 lat korzystania z lubi LOT
  • Derick Colorado12 Stycznia 2020
    +2 plus -0 minus
    Nigdy wiecej lotem to sa dziady nic wiecej oszusci jako malo polskie linie lotnicze.Dobrze ze beda latac inne linie do polski i zycze zeby lot zbankrutowal bo to porazka.
  • Tomasz Bylski05 Stycznia 2020
    +2 plus -0 minus
    Wracając z Cancun do Warszawy, napotkaliśmy na bardzo niemiła obslugę. Obsluga rozpoczynając serwis twierdzi, że już nie ma wody i trzeba iść sobie samemu po nią na drugi koniec samolotu. Prosząc o zamianę kanapki na bagietki, steward o `specyficznym kolorze włosów`, stwierdził że on już bagietek nie ma i nie chce mu się prosić kolegi o zamiane. Ogólnie obsługa żenada, zero uśmiechu, pracują jakby za karę.
  • jan war30 Grudnia 2019
    +2 plus -0 minus
    ....zastanawia mnie jedno przeczytalem prawie wszystkie opinie i wszystkie sa negatywne SKAD BIORA SIE TE CZTERY GWIAZDKI jak z analizy opini pasazerow LOT nie zasluguje nawet na jedza z czym sie zgadzam i napewno nie skorzystam z uslug tego przewoznika. To jest szok mysle zeodnowiono flote ale zapomniano odnowic obsluge zarowno w powietrzu jak i na ziemi
  • Janusz War30 Grudnia 2019
    +3 plus -0 minus
    ....katastrofa juz w momencie konwersacji z obsluga Live Chat
    nie wiem za co sie placi tyle pieniedzy za bilet brak jakiejkolwiek uprzejmosci wszyscy od momentu Live Chat(zakup Biletu)jak rowniez przez caly lot nieuprzejmi nikt nie zapyta czy moze cos do picia podac w ustach zasycha. Lecialem do USA w czasie PRL-u ponad 33 lata temu ale tamte linie to byly naprawde nasze polskie linie z polska goscinnoscia, uprzejmoscia a teraz zaplacisz a na pokladzie i w obsludze traktuja cie jak smiecia. Chyba cos nie tak to jedna wielka porazka chyba czas na zmiany a nie na uruchamianie nastepnych polaczen.Jest tyle innych lini gdzie naprawde leci sie milo i widac ta uprzejmosc.W Locie nikt nic nie robi w celu poprawy standartu obslugi zarowno naziemnej jak rowniez w powietrzu.
  • Alicja Kowalska05 Listopada 2019
    +4 plus -0 minus
    LOT.
    Beznadziejna linia.
    Loty z New York do Warszawy wiecznie opóźnione.nie można zdążyć na przesiadki do innych miast
    Smród bród i ubostwo .
    Jakby przyszło baranom oddawać kasę za każdą godzinę spóźnienia to by latali jak w zegarku
    • JANUSZ ZAWADZKI30 Grudnia 2019
      +2 plus -0 minus
      27 Czerwca2019r.miałem lot do Toronto o 14,który był opózniony.
      Kiedy zaczęli wpuszczać na pokład,wpuszczali na zasadzie`kto pierwszy
      ten lepszy`.Kiedy spytałem się faceta siedzącego za biurkiem[nie chciał
      mi podać swego nazwiska],`dlaczego nie wpuszczacie w pierwszej kolejności
      osób starszych,osób z małymi dziećmi i tych co siedząw tyle samolotu?
      On bezczelnie mi skłamał,mówiąc że zapowiedział,tylko ludzie się nie
      słuchają.Żadnej zapowiedzi nie było!Na całej długości samolotu był chaos,
      ludzie musieli czekać niepotrzebnie żeby dojść do swego miejsca.Dlaczego
      nie macie 100%zasady,tak jak inne linie:#1 osoby starsze,te z dziećmi i
      rzędy25-38;#2 24-10;#3 reszta włącznie z bussines class.Coraz więcej
      cudzoziemców korzysta z LOT-u,nie psujcie sobie dobrej marki.Dobra organizacja jest kluczem do sukcesu.Czytałem komentarze ludzi:`o tych
      brudach,smrodzie i ubóstwie`.JEŻELI PRZED PODRÓŻĄ DOBRZE SIĘ UMYJĄ,TO NIE BĘDZIE ŚMIERDZIAŁO,A Z KULTURĄ NIECH ZACZNĄ OD SIEBIE.
      Przez ostatnie 25 lat latam z Toronto do Warszawy zawsze pokłady był
      czyste,obsługa robi co do niej należy.Wcześniej latałem Lufthansą KLM i obsługi były takie same jak LOT-u lub LOT-u jeszcze lepsze.
      Jedzenie serwowane z Toronto mogłoby być dużo lepsze,takie jak z WARSZAWY.Myślę,że ktoś z dyrekcji czyta te komentarze i uczycie się
      robienia tych samych błędów.ZAPAMIĘTAJCIE ZASADĘ KAPITALIZMU:
      KLIENTA JEST BARDZO ŁATWO STRACIĆ,ALE ZDOBYĆ GO Z POWROTEM JEST BARDZO
      CIĘŻKO. ŻYCZĘ WAM JAK NAJMNIEJ ZŁYCH KOMENTARZY I TYLKO DOBRYCH OCEN.
  • maja zaborowska24 Grudnia 2019
    +3 plus -1 minus
    Własne wróciłam z Tajlandii ,lot spokojny za to obsługa pokładowa w obie strony nie porozumienie !!Nadąsana ,nie uprzejma nie pomocna czas na zmiany!! Jedzenia na tyłach samolotu brak same resztki.Personel robi łaskę,tlumacząc ze są zmęczeni!!! najgorsze linie jakimi latałam!!!
  • Waldemar Palmaka09 Grudnia 2019
    +0 plus -0 minus
    Ja ostatnio leciałem lotem z Warszawy do Nowego Yorku lot punktualny obsługa była bardzo miła zero zastrzeżeń rozmawiali z pasażerami służyli pomocą dało się wytrzymać tak długo trasę.
    w niedziele wracałem tymi samymi liniami z Nowego Yorku do Warszawy lot punktualnie znów był ale zupełnie inna załoga jakby za karę pracowali na pokładzie Stewardesy śmiały się do siebie nie wiadomo z czego ja poszedłem z mamą do toalety musiałem skorzystać wtedy były w samolocie Turbulencje więc może ten Steward zachował się prawidłowo ale powiedział do mojej mamy i do mnie że jest włączona sygnalizacja zapiąć pasy i żebyśmy z mamą usiedli a mama na to że musimy do toalety a on że wchodzimy na swoją własną odpowiedzialność do toalety. ludzie chodzili w tym czasie turbulencji do innych toalet w samolocie normalnie nikt im nie zwracał uwagi. posiłki bardzo niesmaczne były w tą drugą stronę z Nowego Yorku do Warszawy.
    nie rozumiem z kąt taka różnica w obsłudze klienta w tym samych liniach lotniczych i co najważniejsze w tamtą stronę do Nowego Yorku Kapitan i szefowa Stewardes się przedstawili za to w drugą Stronę z NY do Warszawy już nie może nie mają obowiązku tego robić nie rozumiem. Potem już jak Leciał z Warszawy do Gdańska obsługa była bardzo miła i pomocna.
  • Tomasz Mowinski06 Grudnia 2019
    +1 plus -0 minus
    Latam regularnie roznymi liniami ale ostatnimi czasy opoznienia w LOT staly sie norma. Stara sie wybierac poranne loty jako ze jest szansa ze beda punktualnie ale ostatnio nawet rano nie mozna liczyc na punktualny odlot. Opoznienia rzedu 1-2 godziny na niektorych trasach staja sie norma. Coraz czesciej zaczynam wybierac innych przewoznikow ...
  • Karolina Wars27 Listopada 2019
    +2 plus -0 minus
    Witam, właśnie jestem po locie Singapur Warszawa , oraz Warszawa Gdańsk piękny dreamliner, jedzenie okey,piloci doświadczeni natomiast obsługa to jakies nieporozumienie .
    Pracują za kare , zero uśmiechu , entuzjazmu , zwyczajnie wykonują służbowo swoje obowiązki i to tyle .Porównując z innymi liniami , a latałam wieloma, obsługa LOT wypada najgorzej . Wyraz niezadowolonej miny obsługi naprawdę odstrasza !
  • Łukasz Kluska31 Października 2019
    +2 plus -0 minus
    Koszmar. Dramat. Najgorsza linia jaką miałem okazję lecieć i to pomimo, że próbowałem kilka razy się do nich przekonać. Nawet tanie linie wyprzedzają ich o lata świetlne. Podejście do klienta rodem z PRL mimo pudrowania `nowoczesnością`.
    Kilka przykładów:
    - Opóźnienie lotu z Moskwy do Warszawy z powodu `spóźnienia załogi` co skutkowało spóźnieniem na ostatni lot do Krakowa (powrót na drugi dzień)
    - zmiana lotniska przylotu w Moskwie co spowodało konieczność przejazdu z jednego lotniska na drugie (choć przy okazji przymusowe zwiedzanie :)
    - odwołanie rejsu z Krakowa do Berlina rzekomo z powodu złych warunków ale wcześniejsaz informacja `tradycyjnie` wspominała o opóźnienieniu przylotu z poprzedniego rejsu
    -
  • Henryk Ja28 Października 2019
    +5 plus -1 minus
    Koszmar tak dziadowego podejścia do klijeta jaszcze nie miałem po wykupieniu miejsca w samolocie nie spiesząc się do kolejki po kartę pokładowa okazało się ze siedzimy gdzie indziej i wcześniejszą opłaconą rezerwacje miejsca mogę sobie w buty wsadzić coś na zasadzie „nie mamy pana płaszcza i co nam pan może zrobic” z misia Barei. Latam dużo tanimi liniami i takiego czegoś jeszcze nie doświadczyłem ze tez nie ma siły na takie linie ze słomą w butach żenada prze locie uczcie się od rayanara i wizz bo do Europy wejdziecie jak ostatni aborygen kupi sobie samochód.
    Ps.
    Lot oczywiście 4 godz opóźniony a przyczyna ... jeszcze nie przyleciał
    Wawa-Phuked
  • Wojciech Boniecki02 Października 2019
    +1 plus -5 minus
    Wykupiłem bilet do Stambułu i z powrotem ale okazało się że nie mogę lecieć ze wzgledu na chorobę nogi. Na 1,5 miesiace przed lotem w chwili zwrotu biletu okazało się że bilet jest bezwrotny. W chwili zakupu nigdzie nie było informacji na stronie zakupu biletu.Uwazam że jest to zwykła kradzież i tego nie zmienię. Normalnie jak kupuję produkt to w kazdym momencie mogę go zwrócić lub odsprzedać. W locie nie ma zwrotów tylko oni mogą dwa razy sprzedać ten sam lot. Złodzieje.
  • Larysa Sucka27 Września 2019
    +2 plus -1 minus
    Dla mnie firma LOT stracila duzo w moich oczach po tym, jak moja corka napisala wylewne pismo do samego Prezesa Spolki, dolaczyla historie mojej choroby, poswiecila na to swoj cenny czas i nigdy nie otrzymala odpowiedzi. To swiadczy o absolutnym braku kultury osobistej, wychowania oraz calkowitego braku szacunku do ludzi, w tym przypadku - do swoich klientow. Na reklamacje mailowe tez nie odpowiadaja. Ceny maja wyzsze niz u konkurencji, serwis - marny, warunki tez pozostawiaja wiele do zyczenia. Ale na wszystko mozna przymknac oko, tylko nie na fakt, jak postapil Prezes Zarzadu oraz pracownicy firmy LOT. Jestescie pozbawieni serca oraz sumienia, nikomu nie zycze tego, co ja mam, ale nie zapominajcie, ze to jest tylko zycie i nigdy nie wiadomo, co Was mzoe sie wydarzyc jutro.
  • Jankiel Tencer16 Września 2019
    +2 plus -2 minus
    Koszmar. Po raz drugi powtarza się ta sama historia. 5 lat temu Nowy York Warszawa i teraz Warszawa do Paryża. Od miesięcy zakupione bilety i zarezerwowane miejsca obok siebie z żoną. Robiąc internetowe check in (kilka minut po jego otwarciu) dowiaduję się, że nie tylko zmieniono nam miejsca ale rozsadzono w różnych rzędach i, oczywiście na środkowych miejscach. Próby protestowania przez chat z doradcą LOT kończą się informacją, że przydział miejsc jest w gestii lotniska i LOT nic nie może pomóc. Wiele razy latałem tanimi liniami i nigdy mi się coś takiego nie przytrafiło.
  • Bruce Mimran15 Września 2019
    +1 plus -0 minus
    Horrible delays, and staff seems clueless about my missing my connection,one agent didn`t even know how long the flight 8take or how to calculate if I would arrive on time . .
  • Irena Osiecka06 Września 2019
    +1 plus -0 minus
    Leciałam LOT w czerwcu do Chicago. Lot z Budapesztu i to był koszmar,obsluga leniwa, nadasana niezad owolona jedzenie fatalne. Porozumiewanie się w języku angielskim a przecież leciałam samolotem Polskim. Samolot obslugiwala zaloga węgierska.Wracalam z Chicago 04.09.2019r również Lotem i tu moje zdziwienie .Wszyscy uśmiechnięci zadowoleni nic nie sprawialo problemu jedzenie super obsługa super. Jestem bardzo zadowolona nie wiadomo kiedy minęło 9 godz.
  • Krzysztof Wu03 Września 2019
    +4 plus -1 minus
    PLL LOT, z których usług korzystam od lat, stopniowo zasługiwały na miano najgorszej linii lotniczej z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia. Czarę goryczy przelała sytuacja, która wydarzyła się w lipcu 2019 roku, kiedy spóźniony na lot z Krakowa do Warszawy, dotarłem na lotnisko w Warszawie, aby udać się na kolejny lot na trasie Warszawa - Barcelona. Obsługa lotniska, pomimo aktywnego biletu i karty pokładowej oraz wolnych miejsc w samolocie, nie wpuściła mnie na pokład samolotu, tłumacząc się, iż centrala PLL LOT nie pozwoliła na taki ruch. Powodem takiej sytuacji miał być fakt, iż w regulaminie przelotu zapisane jest, iż pasażer musi odbyć pierwszy odcinek trasy, aby mógł odbyć drugi odcinek. Nie zostałem poinformowany o możliwości zakupu biletu na wolne miejsca, które pozostały w samolocie, pomimo, iż o tym mówią przepisy w tym wypadku. Poproszony zostałem o opuszczenie lotniska oraz, ze względów biznesowych, zmuszony zostałem do zakupu biletu z Wrocławia do oddalonej o 100 km od Barcelony Girony. Co więcej, odlot miał miejsce o godzinie 21, podczas gdy spotkania biznesowe umówione miałem już o godzinie 15.

    PLL LOT wymiguje się od odpowiedzialności, pomimo, iż UOKiK wyraźnie mówi o tym, iż praktyki niewpuszczenia pasażerów na pokład znajdują się na liście klauzul niedozwolonych. Co więcej, Sąd niejednokrotnie postanawiał o tym, iż linie lotnicze stosując takie praktyki działa na szkodę pasażera i przyznawał odszkodowania.

    Pokreślenia wymaga fakt, iż narodowy przewoźnik nie wywiązuje się z postanowień UOKiK oraz sądów.

    WSTYD!
  • Jarosaw Czeczotka15 Sierpnia 2019
    +8 plus -2 minus
    Polspisowskie linie lotnicze LOT to jakiś koszmar, miałem na szczęście tylko raz styczność z tym bałaganem, leciałem do Istambułu opóźnienie ponad 4 godziny,nikt nic nie wiedział, przesuwali nas na inny gate 3 razy, pytałem spoconej brudnej obsługi co jest, nikt nie był w stanie cokolwiek powiedzieć, tylko proszę czekać itp, jak już wystartowaliśmy to w samolocie syf, brudno, stewardesy nadęte lalunie, traktowały nas pasażerów jak zło konieczne, żadnych tv i innych udogodnień,jedzenie,z którego słynął LOT to się nie da opisać, moim psom bałbym się to dać wracałem tą samą trasą z Turkish - mega super, czyściutko, tv, posiłki ok, dziewczyny sympatyczne, ciągle pytały się czy coś podać, Turkish podobnie jak Emirates, TAP, KLM , Lufthansa, szkoda gadać ...
    • abc abc02 Września 2019
      +3 plus -2 minus
      A pan wie, że odprawą na lotnisku zajmuje się inna firma, a nie LOT? I niestety pracownicy nie zawsze wszystko wiedzą?
  • Anna Erbel01 Września 2019
    +3 plus -0 minus
    Zanim poleciałam myślałam, że LOT to pierwsza liga. Wcześniej latalam tanimi liniami (świadomy wybór i było ok) i Lufthansa (zgodnie z oczekiwaniami a nawet lepiej) . No cóż linie LOT zawiodły mnie. Lot nie czarterowy, liniowy (Gruzja) samolot tak ciasny, że nie mogłam doczekać się ładowania, nie wiadomo co zrobić z nogami. Podróż 3,5 godziny a jako posiłek batonik Grzesiek (wymiar 1/2), woda lub kawa czy herbata... Lepiej było nic nie podawać...

Zostaw opinię

Wypełnij pola bądź zaloguj się przez sieć społeczną
Maksymalna ilość znaków - 3000 ze spacjami.

Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.

  • Wybierz plik
    Plik nie został wybrany
  • Captcha
Zostawić opinię

Opinie pasażerów

  • LOT Polish Airlines
    (160)
    Lot Warszawa Istambuł godz 19.45. W dniu 19 stycznia ..spotkało...
    2020-01-19 Mariola Mordalska
  • Qatar Airways
    (15)
    złodziejstwo,zmienili godziny lotu i mi napisali,że mogę zrezygnować i zwró...
    2020-01-19 Leszek Musia
  • Turkish Airlines
    (13)
    Najgorsze linie jakimi latałem odradzam zagubiony bagaż to brama 80% się po...
    2020-01-15 Daniel Xx

POPULARNE PYTANIA