72 miejsce

LOT Polish Airlines

LOT Polish Airlines

Ocena główna 4.06 4

LOT Polish Airlines

Podziel się Swoją historią
  • Start głosowania: 2012-10-01
  • Liczba głosujących pasażerów: 1565 1565
  • Oceniono kryterium: 59673
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: LOT Polish Airlines
  • Irena Osiecka06 Września 2019
    +0 plus -0 minus
    Leciałam LOT w czerwcu do Chicago. Lot z Budapesztu i to był koszmar,obsluga leniwa, nadasana niezad owolona jedzenie fatalne. Porozumiewanie się w języku angielskim a przecież leciałam samolotem Polskim. Samolot obslugiwala zaloga węgierska.Wracalam z Chicago 04.09.2019r również Lotem i tu moje zdziwienie .Wszyscy uśmiechnięci zadowoleni nic nie sprawialo problemu jedzenie super obsługa super. Jestem bardzo zadowolona nie wiadomo kiedy minęło 9 godz.
  • Krzysztof Wu03 Września 2019
    +2 plus -0 minus
    PLL LOT, z których usług korzystam od lat, stopniowo zasługiwały na miano najgorszej linii lotniczej z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia. Czarę goryczy przelała sytuacja, która wydarzyła się w lipcu 2019 roku, kiedy spóźniony na lot z Krakowa do Warszawy, dotarłem na lotnisko w Warszawie, aby udać się na kolejny lot na trasie Warszawa - Barcelona. Obsługa lotniska, pomimo aktywnego biletu i karty pokładowej oraz wolnych miejsc w samolocie, nie wpuściła mnie na pokład samolotu, tłumacząc się, iż centrala PLL LOT nie pozwoliła na taki ruch. Powodem takiej sytuacji miał być fakt, iż w regulaminie przelotu zapisane jest, iż pasażer musi odbyć pierwszy odcinek trasy, aby mógł odbyć drugi odcinek. Nie zostałem poinformowany o możliwości zakupu biletu na wolne miejsca, które pozostały w samolocie, pomimo, iż o tym mówią przepisy w tym wypadku. Poproszony zostałem o opuszczenie lotniska oraz, ze względów biznesowych, zmuszony zostałem do zakupu biletu z Wrocławia do oddalonej o 100 km od Barcelony Girony. Co więcej, odlot miał miejsce o godzinie 21, podczas gdy spotkania biznesowe umówione miałem już o godzinie 15.

    PLL LOT wymiguje się od odpowiedzialności, pomimo, iż UOKiK wyraźnie mówi o tym, iż praktyki niewpuszczenia pasażerów na pokład znajdują się na liście klauzul niedozwolonych. Co więcej, Sąd niejednokrotnie postanawiał o tym, iż linie lotnicze stosując takie praktyki działa na szkodę pasażera i przyznawał odszkodowania.

    Pokreślenia wymaga fakt, iż narodowy przewoźnik nie wywiązuje się z postanowień UOKiK oraz sądów.

    WSTYD!
  • Jarosaw Czeczotka15 Sierpnia 2019
    +6 plus -1 minus
    Polspisowskie linie lotnicze LOT to jakiś koszmar, miałem na szczęście tylko raz styczność z tym bałaganem, leciałem do Istambułu opóźnienie ponad 4 godziny,nikt nic nie wiedział, przesuwali nas na inny gate 3 razy, pytałem spoconej brudnej obsługi co jest, nikt nie był w stanie cokolwiek powiedzieć, tylko proszę czekać itp, jak już wystartowaliśmy to w samolocie syf, brudno, stewardesy nadęte lalunie, traktowały nas pasażerów jak zło konieczne, żadnych tv i innych udogodnień,jedzenie,z którego słynął LOT to się nie da opisać, moim psom bałbym się to dać wracałem tą samą trasą z Turkish - mega super, czyściutko, tv, posiłki ok, dziewczyny sympatyczne, ciągle pytały się czy coś podać, Turkish podobnie jak Emirates, TAP, KLM , Lufthansa, szkoda gadać ...
    • abc abc02 Września 2019
      +1 plus -1 minus
      A pan wie, że odprawą na lotnisku zajmuje się inna firma, a nie LOT? I niestety pracownicy nie zawsze wszystko wiedzą?
  • Anna Erbel01 Września 2019
    +0 plus -0 minus
    Zanim poleciałam myślałam, że LOT to pierwsza liga. Wcześniej latalam tanimi liniami (świadomy wybór i było ok) i Lufthansa (zgodnie z oczekiwaniami a nawet lepiej) . No cóż linie LOT zawiodły mnie. Lot nie czarterowy, liniowy (Gruzja) samolot tak ciasny, że nie mogłam doczekać się ładowania, nie wiadomo co zrobić z nogami. Podróż 3,5 godziny a jako posiłek batonik Grzesiek (wymiar 1/2), woda lub kawa czy herbata... Lepiej było nic nie podawać...
  • Alina Kolodziejska16 Sierpnia 2019
    +2 plus -1 minus
    Mialam nieprzyjemność ostatnio leciec LOTem i byl to ostatni raz kiedy narazilam sie,za ciężką kase na taki koszmar.Wspomne,ze latalam roznymi liniami i zawsze bylam zadowolona.Po pierwsze,obcojezyczna zaloga,fatalna obsługa,nie wspomne o posilkach.W obie strony wylot byl duzo opozniony i jeszcze odebralam uszkodzony bagaż.Reklamacja,to kolejna droga przez meke.Tym zajmuje sie firma zewnetrzna,ktora nabija ludzi w butelkę.Przykro,ze mam taki niesmak do NASZYCH lini i przestrzegam innych,wszystkim latajcie,tylko nie lotem!!!!!!
    • Anna Rudziska26 Sierpnia 2019
      +2 plus -1 minus
      Dla mnie ta linia lotnicza i jej ,,cienką czcionką zapisane zasady taryfy,których prawie nikt sibie rozdawał sprawy, że tak można ,,to ISTNE ZLODZIEJESTWO!!!.Oplacilismy bilety w obie strony...Z życiowych przyczyn nie moglismy polecieć w jedna stronę to anulowano nam powrót!!a co jest niedopuszczalne, doplacilismy spora kasę aby zmienic dzień powrotu..Oczywiście pieniądze ściągnięte a bilet anulowano i tak.Gdyby nie znajomi którzy tego doświadczyli nie wiedzielibśmy o tym ..i udalibysmy sie ma lot.I TAK TYLKO JEST W TEJ LINI LOTNICZEJ,TANIE LINIE TEGO NIE ROBIĄ!!!
    • Ania KON26 Sierpnia 2019
      +1 plus -0 minus
      Linia Lotnicza WG.mnie ze ZLODZIEJSKIMI PRZEPISAMI.Chcielibyśmy zebrać ludzi, którzy tak jak my czuja , że zostali OSZUKANI,NARAŻENI NA ZBYT DUZE KOSZTY, A NIE MOGLI SKORZYSTAĆ Z OPLACONEGO!!!!lotu i wspólnie założyć sprawę w sądzie.To co lot cienkim drukiem ma uwzglednione w swojej taryfie o czym nikt nie wie, kto tego nie doświadczył JEST NIEDOPUSZCZALNE!PROSZĘ stworzymy taka grupę ...Piszcie na mojego maila:[email protected]
  • Oskar Kucharski21 Sierpnia 2019
    +1 plus -0 minus
    Lot na trasie GDN=KRK 19 sierpnia lot opóźniony o 15 minut po za tym wszystko w porządku obsługa miła na pokładzie czysto
  • Lena Gorecka03 Sierpnia 2019
    +6 plus -1 minus
    To nie jest Lot tylko to już się Szrot. Pierwszy lot miał odbyć się w sobotę o godz 10:45 , 20 minut przed lotem zostaliśmy poinformowani, że lot został opóźniony o 2 godz . Gdy wsiedliśmy do samolotu był jakiś problem z klimatyzacja najpierw było strasznie duszno i ludzie się dusili i było im słabo. W trakcie lotu stał się (CUD) a tak zadziałała klima ze 3/4 samolotu zamarzało, personal ratował się kocami, których było tylko kilka. Lot powrotny to była jakaś totalna porażka. Planowany wylot miał być o 10:45, najpierw pojawiła się informacja ze lot jest opóźniony i wylatujemy o 12:30 potem ze o 14:30 następnie ze 19:30 a wykończy wylecieliście o 20:20.Pozostawiono nas na łasce lotu...Niektórzy ludzie spali na podłodze bo nie było wolnych krzeseł. Bardzo nie polecam tych przereklamowanych linii lotniczych LOT
  • Anastasiia Khalabuda02 Sierpnia 2019
    +4 plus -0 minus
    This is literally the worst airline I have experience with. Every 3 month I fly from Warsaw to Kyiv and every time my flight is being delayed- for one hour or even for 6. It happens regularly, so now I have no trust in this company. I would rather pay more than wait endlessly at the airport without.food or water. Most irritating, that it takes only 1,5 hour to get from Warsaw to Kyiv. Common guys, that ridiculous - I have to wait longer than the flight takes.
  • Ania Lores27 Lipca 2019
    +4 plus -0 minus
    Infolinia lotu. Słuchając 49 minut kretyńskiej melodii. Odezwał sie leniwiec. W jednym zdaniu mowię o co mi chodzi a on mi na to ,że mam formularz wypełnić na www.lot
    Koszmar !!!
  • Kacper Mucha27 Lipca 2019
    +0 plus -0 minus
    Lot z Rzeszowa przez Warszawę do Toronto. Samolot z Rzeszowa był opóźniony i biegiem musieliśmy biec do bramki dodatkowo zapytaliśmy sie gdzie do bramki to panowie pokazali nam zupełnie inna drogę przez co ledwo co zdążylismy na lot. Samolot do Toronto również opóźniony. Ale obsługa miła
  • Barbara Kamiska21 Lipca 2019
    +6 plus -1 minus
    Z niepokojem obserwuję, jak rodzime linie lotnicze systematycznie obniżają loty w zakresie obsługi pasażera. Można odnieść wrażenie, że połowa stewardess / stewardów przebywa na pokładzie chyba za karę. Uprzejma prośba pasażera z silnym bólem grzbietu o pomoc / podanie poduszki / skwitowana zostaje słowami : ` Zaraz, czy nie widzi Pani, że jestem zajęty ` !. Ową poduszkę podano na pól godziny przed lądowaniem ( 2 godziny po wyrażeniu kulturalnej i nieśmiałej prośby ). Coraz częściej personel pokładowy LOT-u udaje, że nie widzi pasażerów i nie słyszy ich zgłoszeń, a jeśli już, zbywa je impertynencko. Na szczęście na tym pokładzie zawsze można znaleźć jedną osobę, która próbuje ratować honor pozostałych pracowników i pracodawcy. Jedna to jednak za mało... Wątpliwa to wizytówka wiodących na rynku linii lotniczych. W innych, z których korzystałam / w tym tanich liniach / nie spotkałam się z takim podejściem do pracy i takim lekceważeniem pasażerów. Jest to bardzo widoczne dla dużo podróżujących cudzoziemców. Doprawdy, wstyd i żenada ! Żadnych podwyżek !
    P.S. Lot Warszawa-Barcelona i Barcelona - Warszawa, lipiec 2019.
  • Paulina Sz17 Lipca 2019
    +6 plus -2 minus
    Ta firma to jest porażka polskiej firmy lotniczej, z łaską bukują bilety na spóźniony lot z powodów technicznych a nie z powodu samych pasażerów, ponadto czasem zdaży im się czekać na lot czarterowy czasem nie (niestety jestem w tej grupie pasażerów którym samolot odleciał i o dziwo był punktualny pomimo tego że że byłam pasażerka czarterowa). Musieli poprostu sprzedać więcej biletów niż mogli zakwaterowac a potem mówią że samoloty wogole nie czekaja, jednym słowem wielka banialuka i oszustwo. Odnośnie obsługi, brak godnej komunikacji z pasazerami i zero reakcji w momentach kiedy trzeba szybko reagować. No to LOT!
  • Magorzata B-s13 Lipca 2019
    +5 plus -0 minus
    Po koniec czerwca leciałam PLL LOT z Warszawy do Los Angeles. To była moja kolejna podróż do USA tymi liniami i do tej pory nie miałam zastrzeżeń. W ciągu 2 godzin po starcie podano posiłek i ogłoszono, że kolejny będzie serwowany na ok 2 godz. przed lądowaniem. Podróż trwała 12 godzin a dla mnie 2 samolotowe dania to za mało więc chciałam skorzystać ze sky-baru, do którego stewardesy namawiały w komunikatach. Ze względu na śpiącą obok mnie kobietę nie mogłam wyjść z miejsca i pójść zakupić kanapkę wiec postanowiłam poprosić obsługę o podejście naciskając światełko nad siedzeniem. Wciskałam je, na przemian, kilka razy i nikt z obsługi nie pofatygował się w ciągu 30 minut. Przeszłam przez śpiącą pasażerkę i poszłam na tył samolotu do obsługi. Okazało się, że nie ma nic do jedzenia. Nie mogę zakupić ani kanapki, ani sałatki pomimo, że w ofercie samolotowej, na kilku stronach prezentowały się dania do zakupu na pokładzie. Poprosiłam cydr - nie ma. Wino - nie ma. Wina, które było serwowane wraz z obiadem nie mogłam zakupić ponieważ `nie będzie na powrót`. Dodatkowo steward przekonywał mnie, że na lotach 12 godzinnych nie muszą mieć dodatkowego jedzenia. Udowodniłam, że oferta posiłków LOT mówi zupełnie coś innego. Po wyrażeniu mojego niezadowolenia i informacji, że muszę coś zjeść bo źle się czuje, stewardesa zaproponowała, że przyniesie mi kanapkę z business class. Dostałam kanapkę wraz z przeprosinami i zapewnieniem, że moje zastrzeżenie do braku dodatkowego jedzenia będzie zgłoszone do biura PLL LOT. Okazało się, że nie byłam jedyną pasażerką samolotu na trasie Warszawa- Los Angeles, dla której 2 małe posiłki serwowane na ciepło nie wystarczały podczas tak długiego lotu. Poza tym obsługa w samolocie nie jest miła. Zgłosiłam przechodzącej stewardesie, że nie słychać zapowiedzi pokładowej tuż przed startem samolotu a co usłyszałam `ja słyszę`. Po czym pani odeszła. Podczas pobytu w USA miałam okazję korzystać z lini lotniczych Delta, Southwest, American Airlines i tam jest zupełnie inna atmosfera na pokładzie i inne podejście do pasażerów. W drodze powrotnej z Chicago do Warszawy, także liniami PLL LOT, zostałam źle odprawiona przez pracownika naziemnego. Potem wmawiano mi, że byłam wielokrotnie wywoływana i proszona o podejście do stanowiska przy wejściu do samolotu. Ciężko mi uwierzyć, ze nie słyszałam swojego nazwiska siedząc przy bramce szczególnie, że komunikaty są ogłaszane także po polsku. Lot było opóźniony więc z większą uwagą nasłuchiwałam komunikatów. Lecąc z Warszawy do Wrocławia opóźnionym lotem, autobus z pasażerami stał na płycie lotniska przy samolocie ok 30 minut i nikt nie tłumaczył powodów czekania. Po 20 minutach stania w zamkniętym autobusie zobaczyliśmy, że przyjechał serwis sprzątający samolot. Stanie w zatłoczonym autobusie, po 8 godzinnym spóźnionym locie z Chicago było bardzo męczące. PLL LOT - macie dużo do poprawy aby dorównać standardom innych linii lotniczych na świecie.
  • Bartosz Zieterski13 Lipca 2019
    +6 plus -0 minus
    Kiepściutka obsługa klienta, 3/4 lotów opóźnione. Źle a nawet bardzo źle.
  • Mary Dz12 Lipca 2019
    +2 plus -0 minus
    Firma sprzedała więcej biletów niż miejsc w samolocie. Brzmi jak żart - niestety to nie dowcip. Organizacyjnie polegli na trasie Warszawa - Larnaka.
  • Ewq Zurakowska06 Lipca 2019
    +6 plus -0 minus
    Wasza firma to jest jakiś ponury żart. W ciągu jednej podróży zostały odwołane oba loty Warszawa-Paryz i Paryz-Warszawa. Obecnie przebukowano mi bilet na lot z przesiadka w Monachium, niestety również waszej linii. Aktualnie siedzę na lotnisku już 10h (po raz kolejny z waszej winy) i dowiedziałam się, że lot opóźni sie 2h. Z niecierpliwością czekam na informację o anulowanym locie. Natomiast koleżanki, które były razem ze mną szczęśliwe są już w drodze - bo załapały się na lot Lufthansy. Pierwszy, i ostatni, raz skorzystałam z waszych usług i szczerze będę odradzać wasza firmę wszystkim znajomym. Nawet już nie mam słów na jakość waszych usług...
  • Teresa Cacaj30 Czerwca 2019
    +1 plus -2 minus
    8 czerwca lecialam z lotniska O`hare do Warszawy lot byl opuzniony 2 godz nikt nas nie poinformowal czarna magia uwazam ze place niemale pieniadze za bilet I powinnam wiedziec co sie dzieje.2 godz czekania dodatkowo jest to niemalo wiedzac ze mam tyle czasu napewno mozna isc sobie cos zjesc czy nawet rozprostowac nogi.Natomias mam zastrzerzenia co do odprawy w Warszawie panie sa niemile a wrecz opryskliwe zero usmiechu na twarzy jakby robily to co robia za kare CZAS TO ZMIENIC zwlaszcza ze lata bardzo durzo cudzoziemcow.W drodze powrotnej rodowita amerykanka odwiedzajaca znajomych w Warszawie zapytala mnie dlaczego na lotnisku osoba byla niezbyt mila dlaniej to my latajac Lotem dajemy im prace nie odwrotnie??? W Chicago obsluga podchodzi bardzo mialo bez pretensji w glosie Welcome back🙂 Have nice day 😃🙂MILE PRAWDA? ODROBINA ZYCZLIWOSCI NIE ZASZKODZI Usmiech I mile podejscie do podruznych!
  • Bogdan Jodczyk29 Czerwca 2019
    +4 plus -1 minus
    Jestem bardzo rozczarowany uslugami LOT Gdyz w ubieglym roku wykupilem pol roku wczesniej miejscowke do Warszawy Lecz przed sama odprawa w Chicago dowiedzialem sie ze miejsowka jest nie dostepna Takze zostalo mi przydzielone pierwsze wolne miejsce z brzegu LOT nigdy mi nie zwrocil pieniedzy jakie zaplacilem za wspomniana miejscowke obarczajac wina Doma Shipping i odwrotnie Szkoda czasu spedzonego na telefonach gdyz biuro obslugi klijenta traktuje pasazerow jak zlo konieczne Aby zbyc i zamknac temat Nigdy wiecej nie polece uslug LOT-u
  • Micha flako28 Czerwca 2019
    +3 plus -0 minus
    Nigdy więcej, zawsze opóznienie. Panie niczym z `zusu` daly mi prince-polo na pokładzie- po jednym żeby nie było. A wózek do jedzenie jak na stołówce w internacie z którego wszystko sie wysypuje i te pogięte butelki po wodzie... never more. W sumie LOT i PKP czy to różnica?
  • Kris Kros28 Czerwca 2019
    +3 plus -0 minus
    LOT Dramat wieczne spóźnienia informacja na zerowym poziomie opóźniony lot z np 12:15 godzina 14 na statusie odlot bez opóźnienia 12:15 o (godzinie 14) dodzwonić się do konsultanta lotu to kolejny dramat 30 min muzyczki w słuchawce i w końcu jest ale co z tego jak on nic nie wie.krotko mówiąc LOT to obecnie żenada a do nie dawna sądziłem że jest jedną z lepszych linii Obecnie nie polecam

Zostaw opinię

Wypełnij pola bądź zaloguj się przez sieć społeczną
Maksymalna ilość znaków - 3000 ze spacjami.

Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.

  • Wybierz plik
    Plik nie został wybrany
  • Captcha
Zostawić opinię