67 miejsce

LOT Polish Airlines

LOT Polish Airlines

Ocena główna 4.09 4

LOT Polish Airlines

Podziel się Swoją historią
  • Start głosowania: 2012-10-01
  • Liczba głosujących pasażerów: 1744 1744
  • Oceniono kryterium: 66129
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: LOT Polish Airlines
  • Jarosaw Czeczotka15 Sierpnia 2019
    +8 plus -3 minus
    Polspisowskie linie lotnicze LOT to jakiś koszmar, miałem na szczęście tylko raz styczność z tym bałaganem, leciałem do Istambułu opóźnienie ponad 4 godziny,nikt nic nie wiedział, przesuwali nas na inny gate 3 razy, pytałem spoconej brudnej obsługi co jest, nikt nie był w stanie cokolwiek powiedzieć, tylko proszę czekać itp, jak już wystartowaliśmy to w samolocie syf, brudno, stewardesy nadęte lalunie, traktowały nas pasażerów jak zło konieczne, żadnych tv i innych udogodnień,jedzenie,z którego słynął LOT to się nie da opisać, moim psom bałbym się to dać wracałem tą samą trasą z Turkish - mega super, czyściutko, tv, posiłki ok, dziewczyny sympatyczne, ciągle pytały się czy coś podać, Turkish podobnie jak Emirates, TAP, KLM , Lufthansa, szkoda gadać ...
    • abc abc02 Września 2019
      +3 plus -3 minus
      A pan wie, że odprawą na lotnisku zajmuje się inna firma, a nie LOT? I niestety pracownicy nie zawsze wszystko wiedzą?
  • Natalia eRR18 Lutego 2020
    +0 plus -1 minus
    NIKOMU NIE POLECAM!!!!! W POPRZEDNIM ROKU MOJA RODZINA PODROZOWALA Z CHICAGO DO POLSKI I Z POLSKI DO CHICAGO.. ZA KAZDYM RAZEM LOT BYL PRZYNAJMNIEJ OPOZNIONY O 4H MINIMUM. MALO TEGO..ZA KAZDYM RAZEM LECIELI NIE LOTEM ALE JAKIMS PODSTAWIONYM PORTUGALSKIM.. KTO WIE JESZCZE JAKIM SAMOLOTEM! BYLY NIE WYGODNE, BYLO BARDZO ZIMNO, ZADNYCH KOCOW DO OKYCIA, ZERO ALKOHOLU, JEDZENIE OKROPNE. JEDNYM SLOWEM BRAAK SLOW.... ZENADA I PORAZKA.... NAPRAWDE LEPIEJ KUPIC BILETY I ROBIC PRZESIADKI INNYMI LINIAMI LOTNICZYMI NIZ MARNOWAC PIENIADZE NA `LOT`.
  • Leszek Bankowski31 Stycznia 2020
    +3 plus -1 minus
    Nigdy więcej dno ..... opóźnienie 8 h cud ze to jeszcze lata
    Nigdy więcej nawet za darmo
  • Peter Bukowski30 Stycznia 2020
    +2 plus -1 minus
    Dzisiejsze opóźnienie że Sztokholmu do Warszawy 19.25 to totalna katastrofa. Żenada żeby za każdym razem LOT był opóźniony. To nie jest pierwszy raz kiedy linie LOT uczę LOT, a w zasadzie NORDICA są opóźnione. Największym błędem było połączenie LOT-u z NORDICA. Totalnie nie przemyślana inwestycja. LOT traci na tej transakcji za każdym razem ponieważ pasażerowie zmieniają linie lotnicze na inne. LOTpowinien latać swoimi samolotami do Sztokholmu stolicy Szwecji. NORDICA może latać do innych miast, ale nie do stać krajów.
  • Kazimierz Wjtowicz30 Stycznia 2020
    +3 plus -2 minus
    29.01.2020 miałem wykupione 2 bilety 1.5 miesiąca wcześniej na konkretną godzinę, przybyliśmy na odprawę bagażu 3 godziny przed odlotem z Warszawy do Krakowa, i dostaliśmy informację że jedna osoba musi czekać bo niewiadomo czy będzie miejsce w samolocie, czekaliśmy przy odprawie biletowej aż wejdzie ostatni pasażer do samolotu, zapytaliśmy Pani z obsługi jak to może tak być bilety wcześniej kupione a my czekamy czy znajdzie się dla nas miejsce, usłyszałem taką odpowied ,,linie lotnicze mogą sprzedać więcej biletów niż jest miejsc w samolocie` 3 godziny czekania w nerwach czy Cię zabiorą czy nie, wtedy przychodzi do głowy takie stwierdzenie ,,szkoda że poprzedni rząd nie doprowadził do bankructwa Lotu `. Na zakończenie dodam że dolecieliśmy szczęśliwie do Krakowa ale więcej nie polecę z Lotem wolę jechać pociągiem!!!
  • Magorzata Rapalska29 Stycznia 2020
    +1 plus -1 minus
    Lot traci dobrą opinię u pasażerów. Podczas lotu do Mombasy i powrotny lot do Warszawy to wielkie rozczarowanie. Panie stewardesy miały takie miny jakby były w samolocie za karę. Zero uśmiechu. Jedzenie okropne, bułki niejadalne, brak ciepłego napoju (kawa, herbata). W cenie tylko woda. W drodze powrotnej do Warszawy wielu pasażerów musiało zadowolić się daniem jarskim (niedogotowane warzywa) bo brakło mięsnego dania. Bułki (teoretycznie z kurczakiem) były stare, bardzo zimne, moja zawierała plasterek pomidora i skrawek sałaty, kurczaka nie znalazłam. Wielu pasażerów komentowało bardzo negatywnie obecne usługi Lot. Co się dzieje?
  • Karolina Brodowska29 Stycznia 2020
    +2 plus -1 minus
    Warszawa— Arlanda 24.01.2020.
    Bardzo niesympatyczna obsługa na pokładzie samolotu. Niegrzeczne odpowiedzi oraz brak jakiejkolwiek chęci pomocy sprawiają, ze pasażer czuje sie bardzo niekomfortowo.
  • Olgierd Razniewski28 Stycznia 2020
    +2 plus -4 minus
    Pll LOT to najlepsze line lotnicze
  • Mariola Mordalska19 Stycznia 2020
    +3 plus -1 minus
    Lot Warszawa Istambuł godz 19.45. W dniu 19 stycznia ..spotkało mnie bardzo nie mile zachowanie Pani stwerdesy ..uważam że nie ma osób nie zastapionej i kultura osobista.i forma przekazywania informacji zostawia wiele do życzenia Pani Agnieszki ..jest to nie do pomyślenia w dzisiejszych czasach ..sa loty liniami turkisch i myślę że podróż liniami lot do istambułu zakończyłam po 25 latach korzystania z tych linii ..przez taka osobę ..nie właściwą osobą na tym stanowisku ..A poszło tylko o to że siedząc w rzędzie 6 B ..chciałamA zostawić dwie kurtki i dwie małe reklamówki w schowku dla biznes klasy ..zaznaczam iż w biznes klasie siedział tylko jeden pasażer ..A do 20 rzędu,w schowkach nad głową nie było miejsca nawet na jedną kurtkę ..zaznaczam że jestem stałym klientem lotu..członkiem miles more i wybieram zawsze miejsc jak j3st taka możliwość na początku samolotu nigdy nie pisze żadnych uwag ..Ale zachowanie tej Pani przerosło moje oczekiwania na 25 lat korzystania z lubi LOT
  • Derick Colorado12 Stycznia 2020
    +5 plus -4 minus
    Nigdy wiecej lotem to sa dziady nic wiecej oszusci jako malo polskie linie lotnicze.Dobrze ze beda latac inne linie do polski i zycze zeby lot zbankrutowal bo to porazka.
  • Tomasz Bylski05 Stycznia 2020
    +4 plus -1 minus
    Wracając z Cancun do Warszawy, napotkaliśmy na bardzo niemiła obslugę. Obsluga rozpoczynając serwis twierdzi, że już nie ma wody i trzeba iść sobie samemu po nią na drugi koniec samolotu. Prosząc o zamianę kanapki na bagietki, steward o `specyficznym kolorze włosów`, stwierdził że on już bagietek nie ma i nie chce mu się prosić kolegi o zamiane. Ogólnie obsługa żenada, zero uśmiechu, pracują jakby za karę.
  • jan war30 Grudnia 2019
    +3 plus -0 minus
    ....zastanawia mnie jedno przeczytalem prawie wszystkie opinie i wszystkie sa negatywne SKAD BIORA SIE TE CZTERY GWIAZDKI jak z analizy opini pasazerow LOT nie zasluguje nawet na jedza z czym sie zgadzam i napewno nie skorzystam z uslug tego przewoznika. To jest szok mysle zeodnowiono flote ale zapomniano odnowic obsluge zarowno w powietrzu jak i na ziemi
  • Janusz War30 Grudnia 2019
    +5 plus -1 minus
    ....katastrofa juz w momencie konwersacji z obsluga Live Chat
    nie wiem za co sie placi tyle pieniedzy za bilet brak jakiejkolwiek uprzejmosci wszyscy od momentu Live Chat(zakup Biletu)jak rowniez przez caly lot nieuprzejmi nikt nie zapyta czy moze cos do picia podac w ustach zasycha. Lecialem do USA w czasie PRL-u ponad 33 lata temu ale tamte linie to byly naprawde nasze polskie linie z polska goscinnoscia, uprzejmoscia a teraz zaplacisz a na pokladzie i w obsludze traktuja cie jak smiecia. Chyba cos nie tak to jedna wielka porazka chyba czas na zmiany a nie na uruchamianie nastepnych polaczen.Jest tyle innych lini gdzie naprawde leci sie milo i widac ta uprzejmosc.W Locie nikt nic nie robi w celu poprawy standartu obslugi zarowno naziemnej jak rowniez w powietrzu.
  • Alicja Kowalska05 Listopada 2019
    +6 plus -2 minus
    LOT.
    Beznadziejna linia.
    Loty z New York do Warszawy wiecznie opóźnione.nie można zdążyć na przesiadki do innych miast
    Smród bród i ubostwo .
    Jakby przyszło baranom oddawać kasę za każdą godzinę spóźnienia to by latali jak w zegarku
    • JANUSZ ZAWADZKI30 Grudnia 2019
      +2 plus -1 minus
      27 Czerwca2019r.miałem lot do Toronto o 14,który był opózniony.
      Kiedy zaczęli wpuszczać na pokład,wpuszczali na zasadzie`kto pierwszy
      ten lepszy`.Kiedy spytałem się faceta siedzącego za biurkiem[nie chciał
      mi podać swego nazwiska],`dlaczego nie wpuszczacie w pierwszej kolejności
      osób starszych,osób z małymi dziećmi i tych co siedząw tyle samolotu?
      On bezczelnie mi skłamał,mówiąc że zapowiedział,tylko ludzie się nie
      słuchają.Żadnej zapowiedzi nie było!Na całej długości samolotu był chaos,
      ludzie musieli czekać niepotrzebnie żeby dojść do swego miejsca.Dlaczego
      nie macie 100%zasady,tak jak inne linie:#1 osoby starsze,te z dziećmi i
      rzędy25-38;#2 24-10;#3 reszta włącznie z bussines class.Coraz więcej
      cudzoziemców korzysta z LOT-u,nie psujcie sobie dobrej marki.Dobra organizacja jest kluczem do sukcesu.Czytałem komentarze ludzi:`o tych
      brudach,smrodzie i ubóstwie`.JEŻELI PRZED PODRÓŻĄ DOBRZE SIĘ UMYJĄ,TO NIE BĘDZIE ŚMIERDZIAŁO,A Z KULTURĄ NIECH ZACZNĄ OD SIEBIE.
      Przez ostatnie 25 lat latam z Toronto do Warszawy zawsze pokłady był
      czyste,obsługa robi co do niej należy.Wcześniej latałem Lufthansą KLM i obsługi były takie same jak LOT-u lub LOT-u jeszcze lepsze.
      Jedzenie serwowane z Toronto mogłoby być dużo lepsze,takie jak z WARSZAWY.Myślę,że ktoś z dyrekcji czyta te komentarze i uczycie się
      robienia tych samych błędów.ZAPAMIĘTAJCIE ZASADĘ KAPITALIZMU:
      KLIENTA JEST BARDZO ŁATWO STRACIĆ,ALE ZDOBYĆ GO Z POWROTEM JEST BARDZO
      CIĘŻKO. ŻYCZĘ WAM JAK NAJMNIEJ ZŁYCH KOMENTARZY I TYLKO DOBRYCH OCEN.
  • maja zaborowska24 Grudnia 2019
    +5 plus -3 minus
    Własne wróciłam z Tajlandii ,lot spokojny za to obsługa pokładowa w obie strony nie porozumienie !!Nadąsana ,nie uprzejma nie pomocna czas na zmiany!! Jedzenia na tyłach samolotu brak same resztki.Personel robi łaskę,tlumacząc ze są zmęczeni!!! najgorsze linie jakimi latałam!!!
  • Waldemar Palmaka09 Grudnia 2019
    +4 plus -0 minus
    Ja ostatnio leciałem lotem z Warszawy do Nowego Yorku lot punktualny obsługa była bardzo miła zero zastrzeżeń rozmawiali z pasażerami służyli pomocą dało się wytrzymać tak długo trasę.
    w niedziele wracałem tymi samymi liniami z Nowego Yorku do Warszawy lot punktualnie znów był ale zupełnie inna załoga jakby za karę pracowali na pokładzie Stewardesy śmiały się do siebie nie wiadomo z czego ja poszedłem z mamą do toalety musiałem skorzystać wtedy były w samolocie Turbulencje więc może ten Steward zachował się prawidłowo ale powiedział do mojej mamy i do mnie że jest włączona sygnalizacja zapiąć pasy i żebyśmy z mamą usiedli a mama na to że musimy do toalety a on że wchodzimy na swoją własną odpowiedzialność do toalety. ludzie chodzili w tym czasie turbulencji do innych toalet w samolocie normalnie nikt im nie zwracał uwagi. posiłki bardzo niesmaczne były w tą drugą stronę z Nowego Yorku do Warszawy.
    nie rozumiem z kąt taka różnica w obsłudze klienta w tym samych liniach lotniczych i co najważniejsze w tamtą stronę do Nowego Yorku Kapitan i szefowa Stewardes się przedstawili za to w drugą Stronę z NY do Warszawy już nie może nie mają obowiązku tego robić nie rozumiem. Potem już jak Leciał z Warszawy do Gdańska obsługa była bardzo miła i pomocna.
  • Tomasz Mowinski06 Grudnia 2019
    +3 plus -0 minus
    Latam regularnie roznymi liniami ale ostatnimi czasy opoznienia w LOT staly sie norma. Stara sie wybierac poranne loty jako ze jest szansa ze beda punktualnie ale ostatnio nawet rano nie mozna liczyc na punktualny odlot. Opoznienia rzedu 1-2 godziny na niektorych trasach staja sie norma. Coraz czesciej zaczynam wybierac innych przewoznikow ...
  • Karolina Wars27 Listopada 2019
    +4 plus -1 minus
    Witam, właśnie jestem po locie Singapur Warszawa , oraz Warszawa Gdańsk piękny dreamliner, jedzenie okey,piloci doświadczeni natomiast obsługa to jakies nieporozumienie .
    Pracują za kare , zero uśmiechu , entuzjazmu , zwyczajnie wykonują służbowo swoje obowiązki i to tyle .Porównując z innymi liniami , a latałam wieloma, obsługa LOT wypada najgorzej . Wyraz niezadowolonej miny obsługi naprawdę odstrasza !
  • Łukasz Kluska31 Października 2019
    +4 plus -1 minus
    Koszmar. Dramat. Najgorsza linia jaką miałem okazję lecieć i to pomimo, że próbowałem kilka razy się do nich przekonać. Nawet tanie linie wyprzedzają ich o lata świetlne. Podejście do klienta rodem z PRL mimo pudrowania `nowoczesnością`.
    Kilka przykładów:
    - Opóźnienie lotu z Moskwy do Warszawy z powodu `spóźnienia załogi` co skutkowało spóźnieniem na ostatni lot do Krakowa (powrót na drugi dzień)
    - zmiana lotniska przylotu w Moskwie co spowodało konieczność przejazdu z jednego lotniska na drugie (choć przy okazji przymusowe zwiedzanie :)
    - odwołanie rejsu z Krakowa do Berlina rzekomo z powodu złych warunków ale wcześniejsaz informacja `tradycyjnie` wspominała o opóźnienieniu przylotu z poprzedniego rejsu
    -
  • Henryk Ja28 Października 2019
    +8 plus -2 minus
    Koszmar tak dziadowego podejścia do klijeta jaszcze nie miałem po wykupieniu miejsca w samolocie nie spiesząc się do kolejki po kartę pokładowa okazało się ze siedzimy gdzie indziej i wcześniejszą opłaconą rezerwacje miejsca mogę sobie w buty wsadzić coś na zasadzie „nie mamy pana płaszcza i co nam pan może zrobic” z misia Barei. Latam dużo tanimi liniami i takiego czegoś jeszcze nie doświadczyłem ze tez nie ma siły na takie linie ze słomą w butach żenada prze locie uczcie się od rayanara i wizz bo do Europy wejdziecie jak ostatni aborygen kupi sobie samochód.
    Ps.
    Lot oczywiście 4 godz opóźniony a przyczyna ... jeszcze nie przyleciał
    Wawa-Phuked
  • Wojciech Boniecki02 Października 2019
    +2 plus -7 minus
    Wykupiłem bilet do Stambułu i z powrotem ale okazało się że nie mogę lecieć ze wzgledu na chorobę nogi. Na 1,5 miesiace przed lotem w chwili zwrotu biletu okazało się że bilet jest bezwrotny. W chwili zakupu nigdzie nie było informacji na stronie zakupu biletu.Uwazam że jest to zwykła kradzież i tego nie zmienię. Normalnie jak kupuję produkt to w kazdym momencie mogę go zwrócić lub odsprzedać. W locie nie ma zwrotów tylko oni mogą dwa razy sprzedać ten sam lot. Złodzieje.

Zostaw opinię

Wypełnij pola bądź zaloguj się przez sieć społeczną
Maksymalna ilość znaków - 3000 ze spacjami.

Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.

  • Wybierz plik
    Plik nie został wybrany
  • Captcha
Zostawić opinię

Opinie pasażerów

  • Air France
    (17)
    Bardzo nie mila pbsluga w costaryce na lotnisku Pani kazala mi 3 razy wypak...
    2020-02-18 Angi Andreq
  • LOT Polish Airlines
    (167)
    NIKOMU NIE POLECAM!!!!! W POPRZEDNIM ROKU MOJA RODZINA PODROZOWALA Z CHICAG...
    2020-02-18 Natalia eRR
  • Lufthansa
    (32)
    Ze względu na wiatr i problem z lądowaniem - wiał wiatr masakryczny i więks...
    2020-02-17 Piotr Latanowicz

POPULARNE PYTANIA