67 miejsce

LOT Polish Airlines

LOT Polish Airlines

Ocena główna 4.09

LOT Polish Airlines

Podziel się Swoją historią
  • Start głosowania: 2012-10-01
  • Liczba głosujących pasażerów: 1794
  • Oceniono kryterium: 68025
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: LOT Polish Airlines
  • Grzegorz Pietras15 Listopada 2021
    +0 plus -0 minus
    podziekowania za super lot nrlo6522 dla calej zalogi oraz pers pokladowego lot trzymaj tak dalej pelny profesjonalizm
  • Mateusz G p02 Listopada 2021
    +1 plus -0 minus
    NAJGORSZE LINIE LOTNICZE ŚWIATA! PERSONEL POKŁADOWY NA WSZYSTKICH MOICH LOTACH NIE MIŁY, URZĘDOWY, OSCHŁY, KOMPLETNIE NIEUPRZEJMY!!! CZY ONI PRACUJĄ TAM ZA KARĘ CZY NIENAWIDZĄ LUDZI?!?!?!?! NIGDY WIĘCEJ Z PLL LOT!!! POWRÓT Z WAKACJI TO NAJGORSZY KOSZMAR!!!! ODRADZAM!!!
  • Darek Zagla26 Października 2021
    +0 plus -0 minus
    Pani Alicja,
    W nawiazaniu do opini dotyczacych obslugi pasazerow ,rezerwacji moge tylko bardzo pozytywne ocenic prace Osoby Pani Alicji ,ktora bardzo zeczowo,szybko i profesjonalnie rozwiazala zaistnialy problem ktory wynikl nie z winy Lot-u.. Swietna obsluga ,polecam LOT!
  • Magorzata Magorzata22 Października 2021
    +0 plus -0 minus
    Ekstremalne niezadowolenie z obsługi telefonicznej. To prawda jestem załamana zmianą przepisów w 2021 odnośnie przewożenia psa-wsparcia duchowego. Nabyłam psa z uzasadnionej przyczyny jeszcze przed zmianą przepisów i po wnikliwej analizie przepisów. Przepisy nagle zostały zmienione a ja zostałam na lodzie z moim zwierzakiem, którego nie chcę zostawiać w ładowni na 10 godzin a podróżowanie w moim przypadku jest konieczne. No cóż wiem, ze nic z tym nie można zrobić bo takie są bezduszne przepisy a pani przy telefonie jest tylko od przekazania informacji. Przyznaję dałam wyraz swojemu nezadowoleniu bo nieźle teraz utknęłam, ale owa pani przy telefonie posunęła się do pouczania mnie co jest właściwe a co nie. Zarzuciła mi, ze wzięłam psa nie dla siebie tylko dlatego żeby z nim latać (???) , że nie powinnam była brać psa, bo przepisy mogą się zmienić. Ogólnie zaczęła mi prawić morały za co serdecznie podziękowałam i zakończyłam rozmowę. W całej sytuacji, ktora jest dla mnie patowa, pracownik linii mi jeszcze dołożył stresu. Przepisy to jedno a ludzkie zrozumienie to drugie
  • Adam Salach22 Października 2021
    +0 plus -0 minus
    Fatalna linia lotnicza. Kupiłem bilet Los Angeles - Warszawa i Warszawa - Los Angeles. Po tygodniu od zakupu biletu poinformowano mnie, iż od listopada 2021 r, do kwietnia 2022 loty na linii Warszawa Los Angeles są odwołane. Mój wylot z Warszawy jest zaplanowany na 8 listopada. Osoba na infolinii zaproponowała mi przelot do Nowego Jorku, Chicago lub Miami a z tych miast za własne pieniądze mogę lecieć do Los Angeles. To jest kpina z pasażerów. Pieniądze za bilet pobrali, ale usługi nie zrealizowali. Jest to typowe oszustwo. Pieniędzy nie chcą oddać pozostaje droga sądowa.
    Nigdy już nie skorzystam z polskiego przewoźnika , mimo iż jestem obywatelem polskim . Ciekawe co na tu Rada Nadzorcza, czy inne instytucje rządowe odpowiedzialne za LOT.
    Adam Salach
  • Stanley B.07 Października 2021
    +0 plus -0 minus
    Great airline , super service.
    I have very good experience when I fly LOT.
    Flight attendants are very professional and helpful.
    My last flight number 001 from Warsaw to Chicago was in Sep-23-2021.
    I usually fly few times a year and I can see the difference.
    Good job.
    Stanley B.
  • JUSTYNA ELLENS28 Września 2021
    +0 plus -0 minus
    Dot: LO380
    Super ocena dla stewarda Pana Patryka za obsługę podczas lotu Poznań - Warszawa . Każdemu polecam uczestniczyć w takim locie i być pod opieką takiego profesjonalnego członka załogi. Pozdrawiam serdecznie Pana Patryka.
  • Marcin Pach11 Sierpnia 2021
    +0 plus -0 minus
    Podróżowałem z Katowic do Puerto Plata 10 lipca 2021 r. moje miejsce w klasie Premium to 6A. Jestem zadowolony z obsługi stewarda Adriana. Jego profesjonalizm, podejście do pasażerów zasługuje na uznanie. Bardzo często podróżuję różnymi liniami, ale rzadko zdarza się tak miły i sympatyczny steward.
  • Katarzyna Boczkowska31 Lipca 2021
    +3 plus -0 minus
    Najgorszy przewoźnik,z którego usług korzystałam.Brak kontaktu z infolinią,oczekiwania telefoniczne 2 godziny bez rezultatu.Wiadomości na Messengerze nie są odbierane,na odpowiedź czekam już prawie 24 godziny.Skandal,na co poszły nasze , podatników pieniądze? Ostatni raz korzystałam z LOT-u,wolę zapłacić więcej,ale czuć się jak pasażer i lecieć komfortowo ,nie rozklekotanym Embraierem za tak drogi bilet.
  • Katarzyna Boczkowska31 Lipca 2021
    +3 plus -0 minus
    Najgorszy przewoźnik jaki może być.Na infolinia nikt nie odbiera,czekałam 2 godziny.Na Messenger że czekam na odpowiedź prawie 24 godz.i nic.Skandal,na co poszły pieniadze podatników jako dofinansowanie?Skandal ,nigdy więcej nie polecę Lotem.
  • Samanta Kk15 Lipca 2021
    +0 plus -0 minus
    Jeden z najgorszych lotów jaki moze byc z dziecmi mialam samolot o 10:45 samolot odlevial beż pasażerów kazali pszejsc do klm pani nie miła z klm zostało tak że musialam się wrócić z dziecmi do domu bo nie przepuścili nas dzwonic można sb nie wiadomo ile razy i tak nie odbierają z polski wszystko ok ale powrót bede długo pamiętać ja i dzieci
  • Natalia Boiko06 Lipca 2021
    +2 plus -0 minus
    LOT NIKOMU NIE POLECAM!!!!!
    Drugi dzień dzwonie do nich. Czekam więcej 2 godzin. Poprostu zmienić bilet. To jest obsluga klienta???? Pisałam na maila, na masenger, whatsup i wszędzie tisza. Mamy LOT biznes, tam też nie ma możliwosci coś zrobić. Dla czego mamy konto w LOT i nic tam nie możliwo zrobić opróc kupienia biletu? Takie ceny a obsluga niżej możliwego.
  • Jerzy Jwik05 Lipca 2021
    +3 plus -0 minus
    O S T R Z E G A M !!! UWAGA NACIĄGACZE ! Żona miała wykupiony bilet /nr. 080-2412579256/ do Los Angeles i z powrotem. Ponieważ USA nie wpuszcza normalnych pasażerów /trzeba mieć zgodę ambasady/ poprosiła o zwrot gotówki. OTRZYMAŁA TYLKO 10% bo samolot leci do LA i to nie wina LOT, że USA jest zamknięte.
    NACIĄGACZE ! Ale sprzedają bilety do zamkniętych krajów i stosują normalne przepisy przy zwrocie. TO NIEUCZCIWE !
  • Artur Ko18 Czerwca 2021
    +3 plus -0 minus
    Na infolinii najwyraźniej nikt nie pracuje, po godzinie oczekiwania (piątek 16-17) zrezygnowałem. WhatsApp też cisza. LOT to obecnie firma krzak.
  • Kamil Karol16 Czerwca 2021
    +7 plus -0 minus
    Najgorsze jest to, że z nimi nie ma żadnego kontaktu. Możesz dzwonić i pisać ale tylko stracisz czas. tak jakby tam nikogo nie było
  • Mati Mati14 Czerwca 2021
    +5 plus -0 minus
    LOT to dno, otrzymali 3 mld dofinansowań z Naszych pieniędzy i nie potrafią nawet udzielić informacji. Infolinia nie działa, nie odpowiadają na wiadomości za pomocą formularza zgłoszeniowego oraz komunikatorów. Pół roku nic nie robili i nie byli w stanie przygotować się do takich sytuacji, co nie wiedzieli, że jak wszystko ruszy to będzie chaos informacyjny? Obracają taką kasą a nie potrafią takich rzeczy przewidzieć? Kto tym zarządza? Banda idiotów!! Wprowadzają ludzi w błąd mając nieaktualne informacje w FAQ. PORAŻKA A MY JESZCZE ZA TO PŁACIMY.
  • Marzena Pierg28 Maja 2021
    +6 plus -0 minus
    PLL LOT to jakieś nieporozumienie... 😠 Brak kontaktu telefonicznego, wiadomości pozostawione na komunikatorach bez odpowiedzi. Otrzymany voucher na 30% de facto obniża cenę na kolejny lot o niespełna 10%. Lot międzykontynentalny z bagażem podręcznym w cenie biletu, a za bagaż rejsowy trzeba zapłacić prawie 600 zł? 😠 Jak w takiej sytuacji korzystać z polskiego przewoźnika??? Nikt nie analizuje chyba nawet opinii pasażerów, nie wspominając o właściwych relacjach z nimi. Bilet do Toronto w cenie 1000 $? A standardy porównywalne do tanich linii lotniczych, które wybieramy przecież świadomie. Czas chyba na zmianę Przewoźnika 😠 Zdecydowanie nie polecam Polskich Linii Lotniczych LOT 👎
  • Cezary Wegrzyn27 Maja 2021
    +9 plus -0 minus
    Skandaliczna jakość infolinii. Od czterech dni próbuję kontaktu telefonicznego - niewykonalne. Na whatsappie co 24 godziny jedna odpowiedź : .....zadzwoń na infolinię. Paragraf 22. Lot mam za tydzień. Chcę zmienić dzień powrotu. Rezerwacja i pobranie opłaty poszły w pięć minut. W drugą stronę to nie działa. Postaram się, by to był ostatni kontakt z tymi liniami.
  • barabara bogdal21 Kwietnia 2021
    +6 plus -0 minus
    TO CO WYPRAWIA LOT TO JEST OCHYDNE.... POLACY MUSIMY COS Z TYM ZROBIC....

    ONI NAS OSZUKUJA Z TYM ANULOWANIEM BILETOW... MY MIELISMY TANIE BILETY I OD LIPCA 2020 PRZENOSZA NAS JUZ 3 RAZ. I KAZA PLACIC WIECEJ....NAJPRAWDOPODOBNIEJ ONI ZMIENIAJA NAS TYCH KTORZY MAJA TANIE BILETY I MOWIA ZE WYLOTU NIE MA...I KAZA PLACIC ZA NOWY BILET DROZEJ....LOTY SA NIE LIKWIDOWANE TYLKO ON WKLADAJA LUDZI KTORZY ZAPLACILI WIECEJ A NAM KTORZY MAJA TANIE BILETY MOWIA ZE LOT JEST ODWOLANT I MOWIA ZE MUSIMY PRENIESC,,, NIE GODZCIE SIE NA TO... TO JEST OSZUSTWO.... TRZEBA Z TYM COS ZROBIC... NIECH WSZYSCY POLACY KTORZY KUPOWALI BILETY Z BIOR NAPISZA PETYCJE I WYSLWMY DO LOTU ALBO DO PREZYDENTA....ONI KLAMIA LOTY SO NIE ODWOLANE TYLKO ONI ROBIA PIENIADZE NA TYM WSZYSTKI. TO JEST BEZPRAWIE.....NIKT NIE ODBIERA TELEFONOW W LOCIE BO NIE CHCA BYC ODPOWIEDZIALNI ZA KLAMSTWA... DAJCIE ZNAC JAK KTOS WIE JAK SIE DODZWONIC DO CEO RAFAL MILCZRSKI...POWINIEN ODPOWIEDZIEC NA TE PYTANIA.....
  • Monika Delaloye09 Stycznia 2021
    +2 plus -1 minus
    Witajcie!!
    22.12 2020 r lecialam liniami LOT GENEWA-WARSZAWA-RZESZOW I moj bagaz został okradziony a bizuterii oraz 2 paczki papierosow.Po wykonaniu wielu telefonow napisalam rowniez wiadomosc pod wskazany przez pracownika LOT u adres.W odpowiedzi otrzumalam wiadomosc,ze oczywiscie przepraszaja,ale nic nie moga zrobic.Kradziezy dokonano prawdopodobnie a Warszawie,gdzie kolejnym lotem do Rzeszowa podrozowalo moze 5 osob wiec rowniez nie wiecej walizek.Lotnisko było dosłownie piste.Wystarczy sprawdzic monitoring ,ale komu by sie chciało.Sprawe zglosilam rzecz jasna na policja wiec zobaczymy co ustali Policja.Nie polecam tych lini!!!!

Zostaw opinię

Wypełnij pola bądź zaloguj się przez sieć społeczną
Maksymalna ilość znaków - 3000 ze spacjami.

Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.

  • Wybierz plik
    Plik nie został wybrany
  • Captcha
Zostawić opinię

Opinie pasażerów

  • Lufthansa
    (35)
    W dniu 15 sierpnia 2021 zgłosiliśmy się z rodziną na lot Gdańsk- New York p...
    2021-11-17 Marcin Koz
  • LOT Polish Airlines
    (199)
    podziekowania za super lot nrlo6522 dla calej zalogi oraz pers pokladowego...
    2021-11-15 Grzegorz Pietras
  • Blue Panorama Airlines
    (27)
    czy ktoś wracał lotem z Kavala do Katowic w dniu 14 września (z biurem podr...
    2021-11-09 Dominika H.

POPULARNE PYTANIA