9 miejsce

Turkish Airlines

Turkish Airlines

Ocena główna 4.48 4
  • Start głosowania: 2012-11-27
  • Liczba głosujących pasażerów: 4787 4787
  • Oceniono kryterium: 216573
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: Turkish Airlines
  • Krzysztof Markowski20 Czerwca 2020
    +0 plus -0 minus
    Bardzo żałuję, że dałem się złapać na to dziadostwo. Wykupiłem sobie loty na Zanzibar i 3 dni później otrzymałem info, że odwołali lot. Potem dopytałem na forach i usłyszałem, że to forma uniknięcia bankructwa. Teraz karzą czekać 60 dni na rozpatrzenie zwrotu i kolejne 60 mają na zwrot, jeśli zostanie przyznany! NIGDY nie polecę tymi liniami, żebym miał przepłacać w innych. Jedno jest pewne, to co robią inny wróci do niech - tak to działa.
  • Tomasz Niescieruk16 Lutego 2020
    +1 plus -0 minus
    UWAGA !!!
    Przestrzegam Wszystkich przed tymi liniami. Nie wierzyłem w opinie te negatywne ,dlatego wykupiłem bilety na Zanzibar mimo ,że były dużo tańsze inne linie . Natomiast teraz podzielam wszystkie , które czytałem .
    Lot opóźniony z powodu wypadku innego samolotu w Istambule - rozumiem i współczuję , ale : nikt nam nic nie powiedział . Mieliśmy kolejny samolot ( te same linie-tureckie ).Nikt nas nie wypuścił pierwszych z samolotu ( nie wszyscy byli `tranzytowi`).
    Biegliśmy przez całe prawie lotnisko ...by zastać pusty gate(spóźnienie 15 min ) - wiedzieli że są opóźnienia.
    Następnie od inforamcji do informacji-totalna spychologia .
    Jak dostaliśmy już bilety na kolejny lot -dzień następny wieczorem , kazano nam za własne pieniądze wykupić wizy !!!! , gdyż aby dojechać do hotelu musieliśmy wyjść z lotniska . Nic do picia , ani jedzenia . Posiłek dopiero rano w hotelu w którym znaleźliśmy się po 1 ej w nocy ( przylecieliśmy 20.30 ).
    Następnego dnia wylecieliśmy na Zanzibar ( cały dzień straty ) i ... brak bagaży !!!!! Dostaliśmy je po 3 dniach .
    W drodze powrotnej lot Zanzibar - Istambul - potworny brud w samolocie . Fotel cały w czekoladzie ( nikt nie zauważył wsiadając , ani nikt nie myślał aby sprawdzać czy jest czysto - latamy często ).Toalety - WSTYD !!!!Ciuchy do prania .
    Nigdy więcej lotów tymi liniami - ODRADZAM . Ceny ich są absolutnie nieadekwatne do serwisu !!!
  • Daniel Xx15 Stycznia 2020
    +1 plus -0 minus
    Najgorsze linie jakimi latałem odradzam zagubiony bagaż to brama 80% się potwierdza inaczej mówiąc tureckie dziadostwo
  • Arkadiusz Agdan15 Lipca 2019
    +1 plus -0 minus
    Masakra Lot Warszawa-Istanbul -Marrakesz i powrotny . Absolutnie okropnie zmieniają ciagle czas kiedy ja chciałem zmienić odlot mimo ze minąłem fexible tickets to było nie możliwe . Musiałem dzwonić 15 razy każdy dawał inne informacje a nawet kazali mi napisać do nich co zrobiłem ale oni nie odpowiedzieli Aroganccy traktują ludzi jak bydło avoid in any cost budżet arlines is much better !!
  • Pawel Kuczera11 Lipca 2019
    +1 plus -1 minus
    MASAKRA! Lot z Wiednia do Mombasy przesunięty o 3 dni z 9.08 na 12.08. A teraz najlepsze - powrotny z 28.08 na 6.09. czyli o 9 dni. Szok. Przez nich wakacje w Kenii stały się fikcją. Nie napiszę ile straciliśmy. Zarezerwowany domek. Po powrocie mieliśmy zatrzymać się w Stambule. Wiza, hotel etc. Nigdy, przenigdy nie skorzystamy z ich usług. Jak rezerwujecie to robicie to na własne ryzyko. My jesteśmy przykładem jak Turcy potrafią traktować pasażerów. Teraz pozostaje wyłącznie droga sądowa. Przestrzegam !!!
  • Marek Hupert09 Lipca 2019
    +1 plus -0 minus
    Bagaż dostarczono nam po 3 dniach a więc po 2 dniach musieliśmy już kupić kilka podstawowych rzeczy. Po powrocie z urlopu złożyliśmy rachunki za te, naprawdę podstawowe zakupy ale dowiedzieliśmy się, że trzeba było to zrobić w ciągu 21 dni od dnia zgubienia bagażu. Wysłaliśmy scan pouczenia jakie dostaliśmy po zgłoszeniu zagubienia bagażu żeby udowodnić, że nikt nas o tych 21 dniach nie poinformował więc skąd mieliśmy wiedzieć, że trzeba sobie psuć urlop i zamiast wypoczywać to zająć się reklamacją. Tak się klientom nie robi!!! Trzeba też dodać, że zgłoszenie tych rachunków nie było proste bo można to zrobić tylko on line i jeśli pomylisz jedną literę z kodu reklamacji to już automat nie przyjmie zgłoszenia.Sam też decyduje czy nadal z tobą koresponduje czy przestaje odpowiadać na twoje maile.
  • Marta Baranetska28 Sierpnia 2018
    +2 plus -0 minus
    Mam podobno opinie o Turkish Airlines. Jest najgorsza linia lotnicza jaka kolejek leciałam. Kupiliśmy bilet że Lwowa( Ukraina) do Abidżan (Afryka). Miałam mieć przesiadkę 2,5 godziny w Stambule, natomiast lot został opóźniony o 10 godzin nie podając nam prxyczyny. Nikt nam nic nie zaproponował( oprócz obiadu). Miałem w Abidzianie sprawy biznesowe, niestety nie zdążyłem. Nie polecam linie, szkoda słów i nerwów.
  • Robert Musiał06 Czerwca 2018
    +1 plus -3 minus
    Mam za sobą takie doświadczenie:
    Lot z Bombaju do warszawy z przesiadką w Istambule- Turkish Airlines.
    Samolot z Bombaju spóźnił się ponad godzinę i wylądował o 12.07.
    Odlot samolotu do Warszawy był 12.30.
    Nie miałem możliwości zdążyć bo jazda autobusem po lotnisku, kontrola bezpieczeństwa itp.
    Turcy po 2 godzinnym odsyłaniu po lotnisku odmówili jakiejkolwiek pomocy.
    Kupiliśmy sobie nowe bilety za 1000 euro i wrócili do Warszawy.
  • Liliana Pa31 Lipca 2017
    +4 plus -1 minus
    Fatalna obsługa w biurze w Warszawie - panie aroganckie i bez kultury. Zagubili bagaż i kiedy po 5 dniach próbowałam interweniować to dowiedziałam się że to nie ich sprawa i pani rzuciła słuchawkę. Podają jakiegoś maila na którego można sobie pisać skargę ale nie ma na nią żadnej odpowiedzi. Pani powiedziała, że trzeba być cierpliwym, tak jakby 5 dni czekania to nie była cierpliwość. Nie poczuwają się do odpowiedzialności - radzę OMIJAĆ szerokim łukiem. Obsługa miła tylko do momentu zapłaty za bilet - później brak jakiejkolwiek pomocy. Zagubienia bagażu w tych liniach to standard - 3 ostatnie loty do Stambułu - bagaż za każdym razem zagubiony - wcześniej odnajdywał się w ciągu 1 dnia, więc można było przymknąć na to oko, ale tym razem chyba rzeczy z walizki komuś spodobały się bardziej.... TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA!!!
  • marek st13 Lutego 2017
    +2 plus -8 minus
    Miałem przyjemność podróżować na trasie BERLIN-ISTAMBUŁ-MALE w klasie biznes , samoloty czyste , obsługa w samolocie miła, uprzejma i uczynna , jedzenie poprawne .
    Jedyny zgrzyt , to serwis na lotnisku w drodze powrotnej .
    Po przylocie z Male - został podstawiony specjalny autobus dla pasażerów klasy biznes z mniejszą ilością miejsc siedzących niż pasażerów .
    Podobnie rzecz się miała przy wsiadaniu do samolotu do Berlina , tu linie nie podstawiły osobnego autobusu dla pasażerów klasy biznes , tylko wszyscy musieli stać we wspólnej jednej kolejce i jechać zatłoczonym autobusem .
  • pawel raszke25 Listopada 2016
    +2 plus -3 minus
    zdecydowanie podpisuje się pod poprzednim komentarzem
    Linia zdecydowanie przereklamowana .
    lot jakarta-warszawa przez istambul w jakarcie musiałem zapłacić za bagaż sportowy 90 euro .waga bagażu 17.5 kilo miałem dostępne 32 kilo bagażu rejsowego którego nie wykorzystałem ,jak to ujol pan na lotnisku to jest turkich airlines !!!!!!! ok zapłaciłem za bagaż który został z niszczony praktycznie nowa deska trzaśnięta w dwóch miejscach ,składam reklamacje 23 listopada wylądowałem 16 jest 7 dni na złożenie reklamacji odpowiedz od lini reklamacja odrzucona ,powód przekroczenie 7 dni na czas reklamacji !!!!!najwyraźniej turkich ma własny kalendarz inaczej liczy dni ale ok lini generalnie nie polecam ,jedzenie okropne w samolocie zimno nie szczelne drzwi jest wiele lepszych lini niż kebabair .chodz gdy dawali na pokładzie kebab mogło by być niezłe .pozdrawiam

    zdjecia uszkodzen ponizej .
  • Marta Cz26 Czerwca 2016
    +2 plus -1 minus
    Zdecydowanie przereklamowana linia lotnicza. NIE POLECAM lotow.
    Lot WAW-Stambul - poprawnie.
    Lot Stambul-Seul - overbooking. Obsluga w Stambule niemila, nie informuja pasazerow o ich prawach ani jak wyglada procedura. Ciagle slychac tylko `OK, OK, no problem`. Na drugi dzien znowu overbooking. Nie zgodzilam sie. Lot malo komfortowy, wypchany samolot, dla overbukingowcow zadnych znaczacych przywilejow (jedynie miejsca przy wyjsciach awaryjnych). W porownaniu do innych linii lotniczych serwis i customer care wypada miernie.

    Lot Hong Kong-Stambul - masakryczny. Stewardesy ledwo mowia po angielsku poza kilkoma wyuczonymi formulkami z serwowaniem napojow i procedurami typu fotel w pozycji do ladowania. Jedna stewardesa wrecz niemila. W Hong Kongu dostalam nalepke bagazowa obcej osoby, po zwroceniu uwagi nikt ani w samolocie, ani przez 7h w Stambule nie zdolal rozwiazac problemu, mimo kontaktu z 8 roznymi osobami (bo znalezienie tej wlasciwej, ktora moglaby sie sprawa zajac graniczy z cudem). Czlowiek odsylany jest od jednej do drugiej, a efektow zadnych. Kazda z osob powtarza tak samo: `Ok, ok, no problem`, bo widza walizke w systemie. No oczywiscie, ze widza, tylko NIE MOJA!!! Ciezko im to zrozumiec, a ja, ich klient spoza linii lotniczych to rozumie...
    Lot Stanbul -WaW - poza standardem: skonczyl sie posilek X, mamy tylko Y byl poprawny.
    Wisienka na torcie - zgubiony bagaz. Ja nie jestem zdziwona, a linie lotnicze i owszem. Nie spodziewam sie uczciwego potraktowania z tytulu zgubienia bagazu po dotychczasowych doswiadczeniach.
  • ewa krzyzowska17 Października 2016
    +0 plus -0 minus
    NOT RECPMMENDED!!!! In the air - ok. But once we missed the flight due to delay the presiouce one - one big roblem for many hours. GOing form one presonto the other for a fewhours. Zero help at the Turkish desk. Lack on info or rather dissimformatin on what rights you have. Trying to reschudale us for the next deay with 0 compensatin while tere were places or flights the same day they were oblidged to put us on. Th lie on the flights schedule (claiming theat there are no such connections while thre are(, the hone that they are obligdd to give you is behind the corer (so that nobody sees it?) plus has instruction how o use it in Turkish. Same for internet. Very unhelpful staff. The do not care that we were out of money (after 2-3 eeks travel across Afrika). They did not want even to give us money for visa in Istambul that we had to pay for if we had to stay this one day in Istabul. We spend 3 hours at the transit desk plus one hour to get boarding passed. AWFULL! If all goes ok, you wil not face it, but once anything happens, you will be in trouble for hours.

    Plus not really convinient schedule: arrival to Nairobi in the middle of the night. And back we had to be at the ariport at 3 am.


    IN the end - I do not thnik I will ever use them again.
  • Lukasz Banaszek01 Września 2016
    +1 plus -0 minus
    Ogólnie pozytywnie. Żadnych frykasów, ale było sympatycznie, czysto, punktualnie. Miałem bardziej komfortowe loty - choćby polskim LOTem. Na plus - nie zgubili mojej walizki podczas przesiadki w Stambule, czego się spodziewałem. Polecam
  • rafa re28 Sierpnia 2015
    +6 plus -1 minus

    Generalnie przereklamowany przewoźnik . Leciałem do Nairobi zgubili bagaż. Po dwóch dniach doszedł . Odszkodowanie za opóźnienie to droga przez mękę. W biórach obsługi klienta siedzą pracownicy co nic nie wiedzą i zbywają pasażera tak jest w Istambule, Nairobi i Warszawie gdze próbowałem się dodzwonić 2 tygodnie !. Nic nie wiedzą nic nie pomogą. W Istmbule po krótkiej awanturze pracownik kilkakrotnie użył w mój adres wyrazów niecenzuralnych!
    Przereklamowany na wszelkie sposoby. walczę o odszkodowanie i składam skargę na przedstawiciela co tak ładnie sie do mnie odezwał.

Zostaw opinię

Wypełnij pola bądź zaloguj się przez sieć społeczną
Maksymalna ilość znaków - 3000 ze spacjami.

Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.

  • Wybierz plik
    Plik nie został wybrany
  • Captcha
Zostawić opinię

Opinie pasażerów

  • LOT Polish Airlines
    (179)
    UWAŻAJCIE NA OSZUSTÓW!!! Jeśli kupisz bilet w PLL Lot a twoja podróż zostan...
    2020-10-20 LaVida Loca
  • LOT Polish Airlines
    (179)
    A moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Leciałam miesiąc temu do Czar...
    2020-08-25 Maria Kepa
  • Nouvelair Tunisie
    (5)
    Linie lotnicze Nouvelair, są nie uczciwe ponieważ mimo wykupionego przelotu...
    2020-08-14 Jolanta Ounissi

POPULARNE PYTANIA