85 miejsce

TAP Air Portugal

TAP Air Portugal

Ocena główna 4.00 4
  • Start głosowania: 2012-11-25
  • Liczba głosujących pasażerów: 327 327
  • Oceniono kryterium: 11907
OPINIE O LINII LOTNICZEJ: TAP Air Portugal
  • Marek Majda04 Września 2019
    +0 plus -0 minus
    Dokonałem rezerwacji online. Przysłano mi bilety nie z moimi datami rezerwacji. Po zadzwonieniu do TAP Portugal przyznano mi vouchery. Na vouchery czekałem 3 tygodnie ponieważ zapomnieli mi je przysłać. Dzwoniłem 4 krotnie w sprawie i robili ze mnie wariata. W końcu przysłali. Nie można voucherów zrealizować online i musiałem znowu do tego wykwalifikowanego personelu portugalskiego znów zadzwonić. Mają wyuczone formułki i ciężko się z nimi rozmawia. Geniusz, który podniósł słuchawkę po 58 minutach oczekiwania na linii, dokonał rezerwacji wymieniając vouchery na bilety czyli umieścił mojego 12 letnie dziecko na oddzielnej rezerwacji w business class a mnie i żonę w economy. I co ciekawe całą kwotę z voucheru 6700 za 3 osoby wyzerował. A może została 1 zł, które chętnie na przyszłość bym wykorzystał :-) Poinformował również, że na trasie Warszawa Lizbona mamy droższą taryfę, ponieważ musimy mieć dodany bagaż. Z powrotem nie musimy bo na dziecko przysługuje w business class 2 walizki w cenie. Przy dokonywaniu odprawy na lot WAW-LIZ musieliśmy dodać dwie walizki za kwotę 435 zł! Ten sprzedawca oszukał nas. Z powrotem oczywiście walizki były w cenie. Rozmowa jest nagrana a na reklamację nie odpowiadają! Na dodatek na lotnisku w Lizbonie dowiedzieliśmy się, że dziecko nie może mieć oddzielnej rezerwacji i samo teoretycznie podróżować. Sprawdzajcie Państwo dokładnie co z Wami wyprawiają bo to jest dramat! Dodam, że przy pierwotnej rezerwacji dodałem 2 walizki.
    Z pozytywnych rzeczy - na szczęście personel pokładowy i piloci nie są IDIOTAMI jak Ci na rezerwacji!!!
  • Robert Xxx19 Sierpnia 2019
    +0 plus -0 minus
    Przelot WAW-LIS-WAW. Wylot z WAW opóźniony kilka minut, klasyka dla TAP w przeciwnym wypadku można odnieść wrażenie, że pomyliliśmy samolot. Obsługa miła, przyjaźnie nastawiona do pasażera. Jedzenie średnie ale samolot to nie restauracja więc nie spodziewajmy się zbyt wiele. Samolot A320/(powrót)A321 kilkuletnie, czyste, fotele w miarę wygodne ilość miejsca na nogi wystarczająca pod warunkiem, że trasa nie dłuższa niż 3-4h.
  • Mariusz Machnikowski22 Kwietnia 2017
    +1 plus -0 minus
    Moja ocena jest niestety niska ze wsględu na zagubiony bagaż. Linia posiada bardziej rygorystyczna wymagania dotyczące bagażu podręcznego, z tego powodu moja walizka została zatrzymana przed wejściem do samolotu i odłożona do luków, niestety był to lok transferowy i etykieta na bagażu nie została właściwie opisana. Mimo zapewnień stewardessy że mój bagaż poleci bezpośrednio na lotnisko docelowe stało się niestety inaczej, w Warszawie dowiedziałem się że powinienem odebrać walizkę w porcie pośrednim - nie bardzo tylko wiem w jaki sposób, nie otrzymałem w tym względzie kompletnie żadnych instrukcji.
  • Jerzy Szymanski13 Marca 2017
    +0 plus -0 minus
    Poziom usług świadczonych przez TAP oceniam bardzo nisko nie ze względu na obsługę naziemną ani w samolocie ale głownie ze względu na nieco podstęny i zmierzający do naciągnięcia, sposób dokonywania odprawy internetowej. Polega to na tym, że przy próbie dokonania odprawy otrzymuje się początkowo najgorsze miejsca a przy próbie zmiany na jakiekolwiek inne jest koniecznośc dopłaty. Legenda przewiduje miejsca wolne , zajęte i wolne z dopłatą. Zaraz po otwarciu odprawy wszystkie `wolne` bez dopłaty miejsca sa już zajęte. 4 razy probowałem odprawiac się i zawsze występowała taka sama sytuacja. Jest to celowy zabieg i w żadnej innej lini lotniczej nie stosuje się tego typu chwytów. Co najwyżej płaci się za zwiększoną ilośc miejsc na nogi np przy wyjściu. Druga sprawa to siedzenia. Tak małą ilośc miejsca na nogi oraz tak niewygodne (twarde) siedzenia bez możliwości pochylania można chyba tylko spotkać w low cost. Jedna z opinii zamieszczonych dotycząca miejsca na nogi musiałabyć albo przypadkowa albo napisana przez kogoś z linii lotniczych TAP. Co do miejsca na nogi to jest to w zasadzie samolot przeznaczony dla dzieci i młodzieży
  • Marek toczmar01 Września 2016
    +1 plus -1 minus
    Kilka razy leciałem tymi liniami - na lotnisku w Warszawie kolejka do odprawy i mały bałagan organizacyjny (niby oddzielna kolejka do nadania bagażu ale jakoś nie działa),
    miła i sympatyczna obsługa na pokładzie, dobre jedzenie i napoje. Polecam, bo to moim zdaniem najlepsza linia na loty do Portugalii, a dodatkowo jedna z lepszych linii lotniczych do latania w ogóle.
  • Jaroslaw Ff18 Października 2015
    +2 plus -0 minus
    Moja ulubiona linia lotnicza. Zawsze na czas i z doskonałym posiłkiem na pokładzie. Po lotach kilkoma innymi liniami muszę powiedzieć że ilość miejsca przed moimi nogami była wręcz oszałamiająca :-) Przemiły personel
  • Stanislaw Zielinski21 Września 2015
    +1 plus -1 minus
    O jakości obsługi w tych liniach niech świadczy fakt, że steward oblał mnie czerwonym winem przy podawaniu napojów. Zrobił głupią minę i powiedział sorry. Katastrofa!!!

Zostaw opinię

Wypełnij pola bądź zaloguj się przez sieć społeczną
Maksymalna ilość znaków - 3000 ze spacjami.
  • Wysłać kopię wiadomości do wydziału skarg i zażaleń przewoźnika

Z komentarzem można umieścić kilka zdjęć.
Wymagania do zdjęcia: format pliku jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3 Mb.

  • Wybierz plik
    Plik nie został wybrany
  • Captcha
Zostawić opinię

Opinie pasażerów

POPULARNE PYTANIA