Ranking linii lotniczych od Tickets.pl — jest to niezależny ranking, który został sporządzony według ocen naszych Pasażerów. Dane są uaktualniane natychmiastowo, w chwili otrzymania nowych ocen.
Głównym celem rankingu jest uzyskanie najbardziej obiektywnej oceny linii lotniczych i lotów, które są oferowane na portalu Tickets.pl. Podczas głosowania, Pasażerowie uczciwie i obiektywnie oceniają poziom usług świadczonych przez przewoźnika.
Zasady rankingu
Wzięcie udziału w rankingu linii lotniczych jest dostępne użytkownikom, którzy kupili bilety na portalu Tickets.pl oraz dokonali lotu.
Pasażer ma możliwość ocenienia linii lotniczej w następnym dniu po przybyciu do punktu docelowego.
Pasażer ma możliwość oceniania wyłącznie tej linii lotniczej, z usług której skorzystał, dokonując lotu. Wówczas gdy lot został dokonany po kolei przez kilku przewoźników, automatycznie oferowana jest opcja oceny przewoźnika w każdym segmencie.
Pasażer mający chęć wzięcia udziału w owym głosowaniu powinien podać numer Swojej rezerwacji na portalu Tickets.pl. Niezależnie od tego ilu pasażerów dokonywało lotu pod jednym numerem rezerwacji, ocenić przewoźnika można wyłącznie jeden raz.
W wyniku gdy Pasażer jest stałym Klientem linii lotniczej, posiada on możliwość dania oceny usługom świadczonym przez owego przewoźnika tyle razy, ilekroć lotów z danym przewoźnikiem zostało przez niego dokonano. Podczas tego, ocena poziomu świadczonych usług może ulegać zróżnicowaniu w zależności od lotów.
Większość kryterium jest obowiązkowa do oceny, zaś konieczność innej ich części zależy wyłącznie od życzenia Pasażera. Pasażer nie ma możliwości ignorowania oceny obowiązkowych kryterium. Dane głosowania nie mogą zostać zapisane oraz zaakceptowane w wyniku braku oceny obowiązkowych kategorii.
Prosimy nie umieszczać ocen „na ślepo”. Prosimy o jak najdokładniejsze określenie w skali 5-punktowej wskaźnika każdego kryterium. Im bardziej sumiennie zostaną podane oceny, tym bardziej dokładnie oraz zgodnie z rzeczywistością zostanie sporządzony ranking.
W celu uzyskania ocen bardziej obiektywnych, nie zaleca się umieszczania wyłącznie najlepszych bądź najgorszych ocen.
Po wzięciu udziału w głosowaniu i zapisaniu wyników, Pasażer nie ma możliwości dokonywania jakichkolwiek zmian w owym głosowaniu.
Przewoźnik jest wyświetlany w rankingu wyłącznie po otrzymaniu od Pasażerów oceny więcej niż 200 kryterium.
Informacja na temat każdego przewoźnika, bilety na loty którego można wykupić na portalu Tickets.pl, jest dostępna po wyszukaniu linii lotniczej. Wyszukiwanie jest możliwe w polu «Wyszukiwanie Linii Lotniczej» według nazwy linii lotniczej bądź według odpowiedniego kodu IATA.
Jeżeli oceniłeś przewoźnika, zapisałeś wynik, lecz nie widzisz owego przewoźnika w rankingu, znaczy to, że dany przewoźnik nie uzyskał jeszcze 1700 ocen Pasażerów. W chwili gdy ten warunek zostanie spełniony — TOP rankingu otrzyma nowego uczestnika.
Ranking wlicza wszystkie podstawowe kryteria, oceny poziomu usług: poziom komfortu podczas odprawy, poziom usług świadczonych na pokładzie, warunki podczas lotu, oraz podczas wejścia i wyjścia z pokładu, rejestracji oraz odbioru bagażu. Poziom obsługi podczas podróży z dziećmi oraz inne podobne wskaźniki. Nasz zespół z wielką troską odnosi się do życzeń pasażerów i modyfikuje dostępne kryterium odpowiednio do nowych wskaźników zapotrzebowania.
Ranking jest jednym z rodzajów pomocy naszym Klientom, pomocy w dokonaniu właściwego wyboru podczas wyszukiwania biletów lotniczych na portalu Tickets.pl.
Polityka prywatności
Jesteśmy świadomi odpowiedzialności wobec pasażerów za poufność danych podczas oceny usług świadczonych przez przewoźnika.
Gwarantujemy pełną anonimowość oceny. Punkty podane przez głosującego, nie są związane z systemem portalu bądź jego adresem elektronicznym, adresem IP, numerem rezerwacji czy też innymi podobnymi wskaźnikami.
W wyniku jakichkolwiek pytań dotyczących rankingu bądź uczestnictwa w nim – prosimy o kontakt z nami, poprzez wysłanie wiadomości email pod adres: [email protected]. Prosimy o podanie "Ranking linii lotniczych" — jako tematu wiadomości.
Ogólna ocena (index) linii lotniczej składa się z oceny kryterium pracy linii lotniczej (wskaźników). Wskaźniki oceny dotyczą większości kwestii, mających znaczenie dla Pasażera podczas wyboru przewoźnika. Oczywiście, zestaw wskaźników jest dynamiczny, i w zakresie powinien być zgodnym z zapotrzebowaniem lokalnym.
Końcowy wynik dla każdej linii lotniczej podlega obliczeniom na podstawie specjalnego wzoru. Kalkulacja rankingu wlicza ogólną ilość głosów i poziom ocen.
Ogólna ocena składa się z oceny kryterium pracy linii lotniczej (wskaźników). Wskaźniki oceny dotyczą większości kwestii, mających znaczenie dla Pasażera podczas wyboru przewoźnika. Oczywiście, zestaw wskaźników jest dynamiczny, i w zakresie powinien być zgodnym z zapotrzebowaniem lokalnym.
Wzór formowania rankingu:
Ranking= (V/(V+M)) х R + (M/(V+M)) х C
R – całkowity wskaźnik (index) rankingu
V – ilość głosów według kryterium linii lotniczej
M – zakres głosów
R – średnia arytmetyczna wszystkich głosów według kryterium linii lotniczej
С – średnia wartość ustosunkowana rankingu wszystkich linii lotniczych
Zasady napisania opinii
Każdy chętny może zostawić opinię o szczegółach swojego lotu w rozdziale «Opinie».
Opinie o liniach lotniczych w projekcie ranking linii lotniczych od Tickets.pl to bezpośrednia możliwość uzyskania kontaktu zwrotnego z przedstawicielami przewoźnika.
Pański komentarz oraz zalecenia zostaną przeczytane przez przedstawicieli linii lotniczej, którzy są zainteresowani w podwyższeniu jakości świadczonych usług. Jeżeli podczas lotu wynikła niedogodna sytuacja, w wyniku Pańskiego życzenia, informacja zostanie przekazana do przedstawicieli linii lotniczej, zostanie dokonane wewnętrzne dochodzenie, po czym dana odpowiedź o wyniku owego dochodzenia.
Jak zostawić opinię?
Wybrać linie lotnicze w rankingu.
Kliknąć po «Opinie» — «Zostaw opinię» — oraz napisać opinię!
Instnieje możliwość udostępnienia zdjęć lotu oraz dodania ich do opinii.
Zasady
Podczas opisywania zaszłej niedogodności mającej miejsce podczas lotu, wymagającej dochodzenia wewnętrznego w linii lotniczej oraz uzyskania odpowiedzi od jej przedstawicieli, prosimy o podanie numeru rezerwacji.
Istnieje możliwość dodania do opinii kilku zdjęć. Wymagania do plików to: format jpg / png / jpeg / gif, rozmiar pliku do 3Mb.
Dodane opinie zostają publikowane na portalu po przejściu moderacji, która może potrwać od kilku minut do doby. W wyniku gdy opinia została zostawiona w dniu wolnym, zostanie opublikowana na portalu w następnym dniu roboczym.
Opinie obowiązkowo powinne dotyczyć wybranego przewoźnika. Wiadomości dotyczące innych tematów nie zostają publikowane.
Dodając opinię na stronę portalu, użytkownik automatycznie akceptuje „Umowę pomiędzy Klientem a portalem Tickets.pl”, będącą częścią rozdziału „Warunki rezerwacji oraz regulamin Tickets.pl”.
W wyniku gdy opinia odpowiada zasadom i wymaganiom, zostanie ona obowiązkowo opublikowana na portalu. W wyniku uznania opinii za spam, reklamę czy za inną zabronioną na portalu treść, moderator portalu ma prawo na odmowę od publikacji opinii.
Reklamacje dotyczące nieopublikowanych na portalu opinii nie są akceptowane.
Opublikowane opinie i komentarze dotyczące linii lotniczych są dostępne do przeglądania i komentowania na stronach «Informacja o liniach lotniczych» – «Opinie».
Bezpieczeństwo danych osobowych
W formie opinii konieczne jest podanie imienia, nazwiska oraz adresu email.
Podane powyżej dane są konieczne wyłącznie w celu utrzymania kontaktu przedstawicieli serwisu Tickets.pl z Państwem, bądź też przedstawicieli przewoźnika, w wyniku takowej konieczności.
Gwarantujemy, że owe dane nie zostaną udostępnione wszelkiego rodzaju spamowi. Adres email użytkownika nie będzie widoczny na portalu.
Punktualność linii lotniczych
W rozdziale «Punktualność» zgromadzona jest informacja statystyczna dotycząca opóźnień lotów wybranej linii lotniczej.
Dane dotyczące punktualności linii lotniczych mogą mieć ogromny wpływ na wybór przewoźnika podczas zakupu biletów. Pasażerowie wiedzą, iż wszelkie naruszenie harmonogramu dokowania może być przyczyną utrudnienia bądź niedogodności w podróży. Miliony turystów całego świata zwracją uwagę na informacje statystyczne dotyczące opóźnień lotów podczas planowania podróży.
Pierwszy wykres odzwierciedla ogólne, całkowite wskaźniki opóźnień wykonanych lotów.
W wyniku chęci uzyskania wskaźników opóźnień konkretnego lotu — należy wprowadzić jego numer w polu wyszukiwania. Wykres odzwierciedli jego punktualność.
W informacjach statystycznych są odzwierciedlane następujące dane:
<15 minut;
od 15 do 29 minut;
od 30 do 44 minut;
ponad 45 minut;
anulowanie lotu.
Dane są gromadzone oraz udostępniane przez międzynarodową agencję FlightStats, Inc.
Informacja jest gromadzona dwa razy miesięcznie i odzwierciedla informację w zakresie dwóch poprzednich miesięcy. Piątego dnia miesiąca: (odzwierciedla opóźnienia od 1-go do 1-go dnia w zakresie dwóch poprzednich miesięcy) i dwudziestego dnia miesiąca: (odzwierciedla opóźnienia od 15-go do 15-go dnia w zakresie dwóch poprzednich miesięcy).
Zasady napisania opinii
Każdy chętny może zostawić opinię o szczegółach swojego lotu w rozdziale «Opinie».Opinie o liniach lotniczych w projekcie ranking linii lotniczych od Tickets.pl to bezpośrednia możliwość uzyskania kontaktu zwrotnego z przedstawicielami przewoźnika.
Pański komentarz oraz zalecenia zostaną przeczytane przez przedstawicieli linii lotniczej, którzy są zainteresowani w podwyższeniu jakości świadczonych usług.
Jeżeli podczas lotu wynikła niedogodna sytuacja, w wyniku Pańskiego życzenia, informacja zostanie przekazana do przedstawicieli linii lotniczej, zostanie dokonane wewnętrzne dochodzenie, po czym dana odpowiedź o wyniku owego dochodzenia.
Jak zostawić opinię?
Zasady
Bezpieczeństwo danych osobowych
W formie opinii konieczne jest podanie imienia, nazwiska oraz adresu email. Podane powyżej dane są konieczne wyłącznie w celu utrzymania kontaktu przedstawicieli serwisu Tickets.pl z Państwem, bądź też przedstawicieli przewoźnika, w wyniku takowej konieczności. Gwarantujemy, że owe dane nie zostaną udostępnione wszelkiego rodzaju spamowi. Adres email użytkownika nie będzie widoczny na portalu.