Zasady rankingu

  • BARDZO ŹLE BARDZO ŹLE
  • ŹLE ŹLE
  • ŚREDNIO ŚREDNIO
  • DOBRZE DOBRZE
  • BARDZO DOBRZE BARDZO DOBRZE

Zostań naszym ekspertem!

Ranking linii lotniczych od Tickets.pl — jest to niezależny ranking, który został sporządzony według ocen naszych Pasażerów.
Dane są uaktualniane natychmiastowo, w chwili otrzymania nowych ocen.

Głównym celem rankingu jest uzyskanie najbardziej obiektywnej oceny linii lotniczych i lotów, które są oferowane na portalu Tickets.pl.
Podczas głosowania, Pasażerowie uczciwie i obiektywnie oceniają poziom usług świadczonych przez przewoźnika.

 Zasady rankingu

  1. Wzięcie udziału w rankingu linii lotniczych jest dostępne użytkownikom, którzy kupili bilety na portalu Tickets.pl oraz dokonali lotu.
  2. Pasażer ma możliwość ocenienia linii lotniczej w następnym dniu po przybyciu do punktu docelowego.
  3. Pasażer ma możliwość oceniania wyłącznie tej linii lotniczej, z usług której skorzystał, dokonując lotu. Wówczas gdy lot został dokonany po kolei przez kilku przewoźników, automatycznie oferowana jest opcja oceny przewoźnika w każdym segmencie.
  4. Pasażer mający chęć wzięcia udziału w owym głosowaniu powinien podać numer Swojej rezerwacji na portalu Tickets.pl. Niezależnie od tego ilu pasażerów dokonywało lotu pod jednym numerem rezerwacji, ocenić przewoźnika można wyłącznie jeden raz.
  5. W wyniku gdy Pasażer jest stałym Klientem linii lotniczej, posiada on możliwość dania oceny usługom świadczonym przez owego przewoźnika tyle razy, ilekroć lotów z danym przewoźnikiem zostało przez niego dokonano. Podczas tego, ocena poziomu świadczonych usług może ulegać zróżnicowaniu w zależności od lotów.
  6. Większość kryterium jest obowiązkowa do oceny, zaś konieczność innej ich części zależy wyłącznie od życzenia Pasażera. Pasażer nie ma możliwości ignorowania oceny obowiązkowych kryterium. Dane głosowania nie mogą zostać zapisane oraz zaakceptowane w wyniku braku oceny obowiązkowych kategorii.
  7. Prosimy nie umieszczać ocen „na ślepo”. Prosimy o jak najdokładniejsze określenie w skali 5-punktowej wskaźnika każdego kryterium. Im bardziej sumiennie zostaną podane oceny, tym bardziej dokładnie oraz zgodnie z rzeczywistością zostanie sporządzony ranking.
  8. W celu uzyskania ocen bardziej obiektywnych, nie zaleca się umieszczania wyłącznie najlepszych bądź najgorszych ocen.
  9. Po wzięciu udziału w głosowaniu i zapisaniu wyników, Pasażer nie ma możliwości dokonywania jakichkolwiek zmian w owym głosowaniu.
  10. Przewoźnik jest wyświetlany w rankingu wyłącznie po otrzymaniu od Pasażerów oceny więcej niż 200 kryterium.
  11. Informacja na temat każdego przewoźnika, bilety na loty którego można wykupić na portalu Tickets.pl, jest dostępna po wyszukaniu linii lotniczej. Wyszukiwanie jest możliwe w polu «Wyszukiwanie Linii Lotniczej» według nazwy linii lotniczej bądź według odpowiedniego kodu IATA.
Jeżeli oceniłeś przewoźnika, zapisałeś wynik, lecz nie widzisz owego przewoźnika w rankingu, znaczy to, że dany przewoźnik nie uzyskał jeszcze 1700 ocen Pasażerów.
W chwili gdy ten warunek zostanie spełniony — TOP rankingu otrzyma nowego uczestnika.


Ranking wlicza wszystkie podstawowe kryteria, oceny poziomu usług: poziom komfortu podczas odprawy, poziom usług świadczonych na pokładzie, warunki podczas lotu, oraz podczas wejścia i wyjścia z pokładu, rejestracji oraz odbioru bagażu. Poziom obsługi podczas podróży z dziećmi oraz inne podobne wskaźniki.  Nasz zespół z wielką troską odnosi się do życzeń pasażerów i modyfikuje dostępne kryterium odpowiednio do nowych wskaźników zapotrzebowania.

Ranking jest jednym z rodzajów pomocy naszym Klientom, pomocy w dokonaniu właściwego wyboru podczas wyszukiwania biletów lotniczych na portalu Tickets.pl.

Polityka prywatności

  • Jesteśmy świadomi odpowiedzialności wobec pasażerów za poufność danych podczas oceny usług świadczonych przez przewoźnika.
  • Gwarantujemy pełną anonimowość oceny. Punkty podane przez głosującego, nie są związane z systemem portalu bądź jego adresem elektronicznym, adresem IP, numerem rezerwacji czy też innymi podobnymi wskaźnikami.
  • W wyniku jakichkolwiek pytań dotyczących rankingu bądź uczestnictwa w nim – prosimy o kontakt z nami, poprzez wysłanie wiadomości email pod adres: [email protected] Prosimy o podanie "Ranking linii lotniczych" — jako tematu wiadomości.

Prawo własności

© Wszelkie dane rankingu linii lotniczych na portalu Tickets.pl są własnością agencji Tickets.pl.
Wszelkie wykorzystanie danych zawartych w rankingu, jest możliwe wyłącznie po uzyskaniu odpowiedniej na to zgody od Tickets.pl.
Całkowite lub częściowe kopiowanie danych, publikacja informacji statystycznej rankingu linii lotniczych w jakikolwiek sposób oraz w jakichkolwiek źródłach, bez zgody właściciela praw autorskich jest zabronione!