Niniejszy Załącznik 3 zawiera warunki specjalne(oprócz ogólnych warunków, zawartych w Regulaminie) dotyczących rezerwacji Usług Hotelowych.
1. Usługi hotelowe. Postanowienia ogólne
1.1. Usługi hotelowe są świadczone zgodnie z ogólnymi zasadami rezerwacji, zakupu i płatności oraz dodatkowymi zasadami świadczenia usług hotelowych.
1.2. Stosunki umowne dotyczące usług hotelowych (zwanych dalej "Usługi hotelowe") powstają bezpośrednio między użytkownikiem (Klientem) a Usługodawcą. Dokonując rezerwacji Użytkownik zgadza się z niniejszym Regulaminem, Regulaminem Świadczenia Usług przez usługodawcę i pośredników, które będą dostępne w momencie dokonywania rezerwacji. Użytkownik wyraża zgodę, iż w celu świadczenia wybranych usług, jego dane osobowe będą przekazywane do Usługodawców i pośredników. Wszelkie spory dotyczące usług hotelowych, klient rozstrzyga kontaktując się z Działem obsługi klienta, korzystając z danych kontaktowych określonych w voucherze elektronicznym.
1.3. Nabywca ma możliwość Rezerwacji (dostęp do Rezerwacji) Usług Hotelowych. Agencja stwarza możliwość Rezerwacji Usług Hotelowych we właściwy sposób i w pełnym zakresie po wysłaniu elektronicznego vouchera, na adres e-mail, wskazany podczas Rezerwacji.
1.4. Typ taryfy, warunki anulowania rezerwacji, zmiany w rezerwacji, lista usług określonych w rezerwacji, dodatkowe usługi świadczone przez usługodawcę za dodatkową opłatę, są ustalane na podstawie Warunków rezerwacji, Regulaminu Świadczenia Usług przez Usługodawcę oraz Pośredników, i są wybierane przez Klienta w momencie dokonywania rezerwacji na Portalu.
1.5. Poprzez dokonanie Rezerwacji Użytkownik (Klient / Nabywca) wyraża zgodę na warunki Rezerwacji, koszty i terminy świadczenia usług, w tym, lecz nie ograniczając się, na warunki anulowania/ zmiany/ nieprzybycia, dostępną metodę płatności, w całości i bezwarunkowo zgadza się na zasady dotyczące świadczenia usług ustalonych przez usługodawcę i pośredników.
1.6. Opłaty za usługi hotelowe są ustalane przez Usługodawców i pośredników. Użytkownik zostanie poinformowany o sposobie płatności za usługi hotelowe w każdym oddzielnym wypadku. Płatność za Usługi Hotelowe może być przeprowadzona w następujący sposób:
1.6.1. Przedpłata. Ta metoda przewiduje całkowite opłacenie kosztu usług hotelowych z karty płatniczej Klienta przy dokonywaniu Rezerwacji na Portalu internetowym. Koszty są naliczane w walucie Usługodawcy. W przypadku, gdy waluty faktury i karty płatniczej nie są zbieżne, dokonuje się przewalutowania.
1.6.2. Płatność w hotelu (innym miejscu rozmieszczenia). Płatność za usługi dokonuje się przez Klienta bezpośrednio w hotelu (innym miejscu rozmieszczenia). Karta płatnicza Klienta może być poprzednio autoryzowana w celu gwarancji opłaty za Rezerwacje. Z zastrzeżeniem Regulaminu Świadczenia Usług Usługodawcy i pośredników, podczas dokonania Rezerwacji Usług Hotelowych za pośrednictwem Serwisu, koszty Rezerwacji mogą zostać zablokowane.
1.7. Rzeczywista kwota podatku od usług hotelowych zależy od wewnętrznych przepisów i lokalizacji Usługodawcy i pośredników. Podatki i opłaty nie zawsze są wliczone w koszt pobytu. Informacje o podatkach i opłatach są dostępne podczas rezerwacji. Informacje o podatkach i opłatach, a także potwierdzenie zamówienia są wysyłane na podany przez Nabywcę adres poczty elektronicznej.
1.8. Użytkownik dokonuje Rezerwacji wybranych Usług według pełnej kwoty wskazanej w serwisie internetowym. Środki zostają pobierane w walucie właściwej dla miejsca położenia hotelu. W wyniku zróżnicowania waluty faktury i waluty karty, możliwe jest przewalutowanie.
1.9. Aby anulować Rezerwację, Nabywca/Klient powinien:
- Zalogować się do rozdziału "Moje konto" i wybrać "Moje zamówienia";
- Wybrać rozdział "Hotele" oraz Rezerwację, którą chce anulować;
- Kliknąć przycisk "Anuluj Rezerwację";
- Potwierdzić anulowanie.
1.10. Za anulowanie/zmianę Rezerwacji/nie zgłoszenie się od Nabywcy/Klienta może być pobierana kara,. która jest określona w Regulaminie warunków Rezerwacji, i Regulaminie Świadczenia Usług Usługodawcy i pośredników.
1.11. W wypadku anulowania uprzednio przedpłaconej Rezerwacji, warunki powrotu kosztów ustalają się przez Usługodawcę i pośredników w każdym oddzielnym wypadku.
1.12. Regulaminy Świadczenia Usług Usługodawców lub Regulaminy pośredników mogą przewidywać karę za niezgłoszenie się. W wypadku uprzedniej przedpłaty czy autoryzacji karty płatniczej, Nabywcy będzie zwrócony/odblokowany koszt Rezerwacji pomniejszony o karę za niezgłoszenie się.
1.13. Przetwarzanie wniosku o zwrot, sam zwrot i możliwość wprowadzenia zmian w rezerwacje dokonywane są zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług ustalonego przez Usługodawcę i pośredników. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za skutki powstałe z przyczyn spóźnienia i/lub pobieranie kosztów za anulowanie Rezerwacji, lub niezgłoszenie się.
1.14. W przypadku spóźnienia w wyznaczony termin lub zgłoszenie się następnego dnia, prosimy natychmiastowo powiadomić Dział Obsługi Klienta, według danych kontaktowych podanych w dokumencie potwierdzającym rezerwację.
Redakcja niniejszego Załącznika 3 do Regulaminu wchodzi w życie z 25.09.2017
© 2017 TICKETS.PL. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów