Zawsze istnieje ryzyko utraty bagażu. Dzięki funkcji śledzenia i odprowadzenia zagubionego bagażu BLUERIBBONBAGS Twoje rzeczy będą pod niezawodną ochroną!
Jeśli Twoja walizka nie zostanie znaleziona w ciągu 96 godzin od lądowania samolotu, otrzymasz1000$* odszkodowania. Płatność jest gwarantowana, nawet jeśli bagaż zostanie zwrócony po 96 godzinach.
Usługę można zamówić w BLUERIBBONBAGS na etapie rezerwacji biletów lotniczych.
Usługa dotyczy wszystkich jednostek zarejestrowanego bagażu jednego pasażera na rejsach w jedną lub w dwie strony, niezależnie od liczby przesiadek, przystanków (stopover), linii lotniczej lub lotu.
Co robić w przypadku zagubienia bagażu?
- Konieczne jest napisanie oświadczenia do linii lotniczej, która obsługiwała Twój lot oraz otrzymanie numeru bagażu i nakazu przeszukania.
- W ciągu 24 godzin po wylądowaniu samolotu wypełnij wniosek-online o znalezienie bagażu lub skontaktuj się telefonicznie z całodobową obsługą BLUERIBBONBAGS przez tel.:
- +1 888-224-4243.
Uważaj na zmiany w statusie wyszukiwania bagażu, o czym powiadomienia zostaną wysłane na Twój e-mail.
Prosimy zwrócić uwagę! - Koszt usługi nie podlega zwrotowi.
- Odszkodowanie dotyczy wyłącznie bagażu pasażera określonego w umowie o świadczenie usług. Pamiętaj o tym podczas odprawy bagażu na lotnisku.
- Odszkodowanie przysługuje za nie więcej niż 2 nieodebrane sztuki bagażu na pasażera.
- W przypadku odwołania lub zmiany lotu pasażer musi poinformować o tym na [email protected] lub ponownie wykupić usługę. W temacie listu należy wskazać numer umowy w systemie BLUERIBBONBAGS, a w treści listu - nazwę linii lotniczej, numer rezerwacji, numery pierwotnych i zmienionych lotów (oraz nową linię lotniczą, jeśli to konieczne).
* lub równowartość w lokalnej walucie
Treść ta jest publikowana w Serwisie jako reklama usług stron trzecich. Kontynuując rezerwację usługi, wyraźnie akceptujesz warunki dostawcy usług BlueRibbonBags LLC zgodnie z jego Umową o świadczenie usług.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów