Jeśli przewoźnik dostarczył plan autobusu dla tego połączenia, będziesz mógł wybrać miejsce w momencie zakupu biletu. W przypadku braku planu wnętrza pojazdu system automatycznie wybierze miejsca z aktualnie dostępnych. Jeśli dostępnych jest dwa lub więcej miejsc, z reguły system rezerwuje kolejne najbliższe miejsca.
Możesz dowiedzieć się, które miejsce zostało Ci przyznane po dokonaniu płatności: zostanie ono wymienione na voucherze w kolumnie “Miejsce”. W niektórych przypadkach miejsce wskazuje kierowca podczas wsiadania do autobusu: w takim przypadku voucher będzie zawierał numer wyższy niż liczba miejsc, na przykład “nr 84” lub oznaczenie “SV”.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów