Jeżeli przewoźnik odwołał jeden lub więcej lotów z trasy Pasażera, na adres e-mail, podany przez pasażera podczas rezerwacji, wysyłana jest informacja dotycząca zmian i oferowana alternatywna opcja lotu (jeżeli jest dostępna) lub lot oferowany przez linie lotnicze.
Pasażer powinien dokonać wyboru: zgodzić się na oferowaną alternatywną opcję lotu czy zrezygnować z lotu.
Aby wyrazić swoją zgodę na oferowaną alternatywę, należy wejść w zakładkę
"Moje konto" — "Bilety lotnicze"— "Rezerwacja Nr" — "Edytowanie rezerwacji" — "Zmiana daty/trasy". Oferowany lot zostanie wyświetlony na stronie. Należy kliknąć "Potwierdź". Na Twój adres e-mail zostanie wysłane nowe potwierdzenie podróży.
Jeśli zaoferowana alternatywa jest nie do zaakceptowania, i chcesz zrezygnować z lotu,, należy wejść w zakładkę
"Moje konto" — "Bilety lotnicze" — "Rezerwacja Nr" — "Edytowanie rezerwacji" — "Wniosek o zwrot" i złożyć wniosek o zwrot biletu.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów