Podczas rezerwacji lotów z transferem zwróć uwagę na loty oznaczone ikonką „Gwarancja przesiadki”. Jeśli spóźnisz się na przesiadkę z powodu opóźnienia, odwołania lub zmiany terminu poprzedniego lotu, zaoferujemy Ci alternatywny lot lub zwrot kosztów za niewykorzystany bilet*. Zapewnimy Ci również transfer w wypadku przeniesienia lotu na inne lotnisko, wyżywienie - jeśli lot jest opóźniony o więcej niż 4 godziny, i zakwaterowanie - jeśli lot jest opóźniony o więcej niż 8 godzin.
Jeśli Twój lot został przełożony, opóźniony lub odwołany, poinformuj o tym nasze Biuro Obsługi tak szybko, jak tylko to możliwe.
Uwaga! Przy zakupie biletu zalecamy zapoznanie się z warunkami przewozu bagażu.
W niektórych przypadkach bagaż należy odebrać na lotnisku transferowym i dokonać odprawę na następny lot.
*Jeśli pozostało mniej niż 48 godzin do wylotu.
Jeśli do wylotu pozostało więcej niż 48 godzin, decyzja o zwrocie środków lub zaoferowaniu innego lotu pozostaje w naszej gestii.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów