Możesz anulować rezerwację hotelu w zakładce
„Mój bilet” po autoryzacji.
W zakładce „Hotele” wybierz odpowiednią rezerwację i kliknij
„Anuluj rezerwację”. Na Twój adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z informacją o anulowaniu, z podaniem opłaty za anulowanie, jeśli przewidują to zasady hotelu oraz inne warunki zwrotu.
Uwaga: anulowanie rezerwacji podlega zasadom obowiązującym przy zamówieniu.
Możliwe warunki anulowania rezerwacji z przedpłatą:
-
bezpłatne anulowanie: pełny koszt rezerwacji jest zwracany na kartę, z której dokonano opłaty rezerwacji (jeśli środki nie zostały pobrane, nic nie zostanie zwrócone na kartę);
-
kara za anulowanie: kwota rezerwacji jest zwracana pomniejszona o kwotę kary za anulowanie. Okres zwrotu wynosi do 30 dni roboczych;
-
rezerwacja bezzwrotna: hotel zachowuje pełną cenę pokoju.
Zasady anulowania można znaleźć w
potwierdzeniu rezerwacji, które zostanie wysłane na podany adres mailowy.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów