Jeśli wystąpiły takie okoliczności, że nie można było się jak najszybciej zameldować w hotelu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Natychmiast skontaktujemy się z hotelem i spróbujemy zminimalizować kary.
Niestety, nie będziemy w stanie wpłynąć na wysokość kar we wszystkich przypadkach, ponieważ polityka większości hoteli przewiduje pobranie pełnej kwoty rezerwacji, jeśli nie zameldowałeś się i nie anulowałeś rezerwacji z wyprzedzeniem.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów
Logowanie na "Moje konto"
Logowanie na "Moje konto"
Logowanie na "Moje konto"
Rezerwacja lotu...
Używamy plików cookie w celu ulepszenia naszego serwisu oraz personalizowania treści i reklam. Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z Polityką prywatności.
Akceptuję