Aby anulować bilet w trybie online należy:
- Wejść do zakładki "Moje konto" – "Moje zamówienia" – "Bilety lotnicze" – "Edytowanie rezerwacji" – "Zwrot biletu", po autoryzacji na portalu.
- Wybrać pasażera/bilet, który należy anulować, a następnie podać powód.
- Dołączyć wymagane dokumenty, lista zostanie wyświetlona po dokonaniu wyboru przyczyny zwrotu.
- Kliknąć "Wyślij wniosek".
Twój bilet zostanie anulowany tylko po potwierdzeniu skalkulowanej kwoty do zwrotu w zakładce
"Moje konto".
Uwaga: za anulowanie biletu może zostać pobrana opłata według zasad taryfy i polityki linii lotniczej, oraz opłata serwisowa agencji.
Prosimy o zwrócenie uwagi na to, że niektóre bilety nie podlegają zwrotowi. Przeczytaj,
jak sprawdzić zasady taryfy, a także zapoznaj się z informacją, dotyczącą ograniczeń i opłat w przypadku dokonywania zmian.
Więcej informacji o zwrocie możesz przeczytać tu.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów