Dzięki usłudze inteligentnego biletu można wprowadzić zmiany rezerwacji bez płacenia opłaty konsultacyjnej za każdą zmianę.
Możesz zmienić:
- datę podróży
- trasę lotu
- dane paszportowe
- a także zwrócić bilet, jeśli takie zmiany są dozwolone przez regulamin taryfy.
Usługa pozwala zaoszczędzić do 60% kosztów wprowadzania zmian. Płacisz tylko grzywny i różnicę w cenie biletu na nową datę / trasę. Jeśli zdecydujesz się zwrócić bilet, kwota do zwrotu zostanie obliczona zgodnie z zasadami przewoźnika lotniczego.
Prosimy zwrócić uwagę na to, że:
- Możesz kupić usługę tylko na etapie tworzenia zamówienia. Po wystawieniu biletu usługa ta nie jest dostępna.
- Usługa dotyczy wszystkich pasażerów w zamówieniu.
- Usługa nie podlega zwrotowi.
- Jeśli chcesz ponownie wystawić bilet po nie zgłoszeniu się na lot, zmiany zostaną dokonane zgodnie z aktualnymi zasadami taryfy, a wartość usługi Inteligentny bilet zostanie zaliczona jako opłata konsultacyjna.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów