Fatalnie. Bagaż 2 walizki zostały kompletnie zmasakrowane !. W opisie regulaminu składania reklamacji zawarty jest po pierwsze bardzo krótki...
Więcej
Fatalnie. Bagaż 2 walizki zostały kompletnie zmasakrowane !. W opisie regulaminu składania reklamacji zawarty jest po pierwsze bardzo krótki okres (był niemożliwy do zrealizowania z powodu przebywania w miejscu bez braku zasięgu internetu) po drugie nie było możliwości skontaktowania się z obsługą lotniska i uzyskania dokumentu potwierdzającego oględziny i zniszczenia, bez którego niemożliwy jest proces odszkodowawczy. Czyli wszystko obliczone jest na ominięcie swojej odpowiedzialności za traktowanie bagażu jak śmieci.
Ukryj opinię
Liniami Ryanair latam już od kilku lat. Zadziwia mnie jedno a mianowicie jak pracownicy tej linii wyłapują przed wejściem na pokład osoby z...
Więcej
Liniami Ryanair latam już od kilku lat. Zadziwia mnie jedno a mianowicie jak pracownicy tej linii wyłapują przed wejściem na pokład osoby z nieco większym bagażem niż standardowy. Wyłapują i każą płacić na dużo większy bagaż. Dzieje się tak tylko w Polsce w Gdańsku. Odczuwa się że pracownicy ewidentnie mają z tego jakąś prowizję, gdyż bardzo skupiają się na kontroli bagażu pasażerów. Nigdzie indziej tego nie widziałam na tych liniach.
Ukryj opinię
Dzisiaj otrzymalem pismo od komornika przy Sadzie Rejonowym w Warszawie - Woli Pana Andrzeja Lus ,,Wysluchanie Wierzyciela Przed Umorzeniem...
Więcej
Dzisiaj otrzymalem pismo od komornika przy Sadzie Rejonowym w Warszawie - Woli Pana Andrzeja Lus ,,Wysluchanie Wierzyciela Przed Umorzeniem Postepowania w Trybie Art.827 KPC.Wynika z niego ze pomimo wyroku,prawomocnego, Pan Komornik nie moze odzyskac pieniedzy za zniszczony bagaz - poniewaz firma B L U E P A N O R A M A nie istnieje w zadnych rejestrach.Sa na tyle bezczelni, ze zadaja fachowej opinii na temat uszkodzen,narazajac na koszty.Oprocz zniszczonego bagazu,koszty opinii rzeczoznawcy,koszty sadowe oraz koszty kontaktu z komornikiem.Brak instrumentow do egzekucji jak rowniez brak mechanizmu usuniecia cwanych Wlochow z naszego rynku.Nie ulega watpliwosci ze pomimo ogromnej ilosci skarg na linie B L U E P A N O R A M A polskie biura podrozy,nadal an
gazuja tego przewoznika.W tej sytuacji ,fundusz gwarancyjny, przypiety do kazdego wyjazdu,powinien pokrywac udokumentowane straty i sam sie rozliczac z bezczelna linia lotnicza B L U E P A N O R A M A.Wladyslaw Pietrzak Zbyszyce 60.Tel 601 338 010.
Ukryj opinię
Najgorsza obsługa klienta, z jaką miałem do czynienia w życiu, serio! Podczas lotu z Chicago do Warszawy zgubili mi walizkę. Tydzień zajęło...
Więcej
Najgorsza obsługa klienta, z jaką miałem do czynienia w życiu, serio! Podczas lotu z Chicago do Warszawy zgubili mi walizkę. Tydzień zajęło im ustalenie, że została w Chicago. Drugi tydzień zajęło im zwrócenie jej. A jak do mnie dotarła... była zniszczona: dziury w pokrowcu, urwana rączka (co tłumaczy dlaczego ją zgubili - metka przewozowa pewnie spadała z rączki).
Procedura reklamacji to jakiś koszmar. Brak obsługi po polsku, tylko po angielsku. Kilka dni zajęło mi ustalenie, jak to w ogóle zrobić, bo strona internetowa i system on-line ewidentnie są tak zaprojektowane, żeby utrudnić i zniechęcić klienta. Zamiast wypłacić rekompensatę za swój ewidentny błąd, zażądali absurdalnej dokumentacji, np. paragonu zakupu walizki (walizka kupiona 3 lata temu) i zaświadczenia ze sklepu w którym ją kupiłem (jakbym pamiętał gdzie to było), ile będzie kosztowała naprawa (ekspedientka w sklepie z walizkami, do którego poszedłem, miała niezły ubaw). Lot był w kwietniu, teraz jest sierpień, a oni cały czas uchylają się od odpowiedzialności. Ostatnio napisali, że właściwie to nie mogą mi pomóc, bo złożyłem reklamację po terminie (co oczywiście jest kłamstwem w żywe oczy). Nikomu nie życzę takiej `przygody`. Skandynawska żenada.
Ukryj opinię
Oszuści.
Wracałem z Seulu do Krakowa byłem odprawiony online , podszedł do mnie pracownik linii i próbował mi wmówić że mam overbooking kied...
Więcej
Oszuści.
Wracałem z Seulu do Krakowa byłem odprawiony online , podszedł do mnie pracownik linii i próbował mi wmówić że mam overbooking kiedy powiedziałem że to nie możliwe bo już jestem po odprawie oszukiwał dalej ze nie rozumie mojego zdenerwowania , bo on tylko proponuje za rekompensatą 600€ inny lot .
Zgodziłem się i okazało się że żadnych pieniędzy nie dostałem .
Kazali mi dzwonić po powrocie .
Na infolini linii lotniczych odprawiali mnie z niczym twierdząc że nic mi się nie należy .
Oszuści nigdy więcej tym tureckim oszustem
Ukryj opinię
*Clearly using illegal practices to rob people blind*
BEWARE *** App shows flight, itinerary email states canceled. I bought the Den Mmbersh...
Więcej
*Clearly using illegal practices to rob people blind*
BEWARE *** App shows flight, itinerary email states canceled. I bought the Den Mmbership for free open flight availability. Tried to change to a later flight due to a delay resulting in my rental car place being closed. I wrote a complaint about the $600 charge. They illegally canceled my flight without my consent and are keeping my money. No person CS, just automated chat and emails. BOOK ELSE WHERE OR GET ROBBED!!!
Ukryj opinię
Siedziałem już w samolocie z Lizbony do Warszawy, odlot opóźniał się. Po 3 godzinach od planowanego odlotu ogłosili że samolot się popsuł i...
Więcej
Siedziałem już w samolocie z Lizbony do Warszawy, odlot opóźniał się. Po 3 godzinach od planowanego odlotu ogłosili że samolot się popsuł i nie wiadomo co będzie dalej, proszę wyjść i czekać na komunikat. Po kolejnych 3 godzinach ogłosili, że tego dnia nie polecimy, proszę się ustawić w kolejce dostaną Państwo bilety na lot z przesiadkami kolejnego dnia, bagaż trzeba odebrać i jutro nadać ponownie. Oczekiwanie na bagaż to kolejne 2h. Były osoby nie znające portugalskiego i angielskiego, które czuły się kompletnie zagubione i przerażone wizją przesiadki. Obiecali też ze zwrócą za hotel, maksymalnie 80 Euro za osobę. Poleciałem następnego dnia z przesiadką w Paryżu. Od razu też wystąpiłem o zwrot tych 80 Euro za hotel, przesyłając im fakturę, numer lotu i opis sytuacji po angielsku. Odpowiedzieli po 5 miesiącach i kilku upomnieniach, że sprawa jest niejasna, prosimy o więcej szczegółów, list napisany tak aby do każdej sytuacji pasował, na pewno wszystkim tak odpisują. Do dziś ani zwrotu kosztów, ani odszkodowania. Z plusów, dobrze że samolot się zepsół na lotnisku a nie w trakcie lotu. Unikać tej linii!
Ukryj opinię
Chciałem dodać do mojego lotu dodatkowy bagaż i Pan na infolinii poinformował mnie, że to kosztuje 90 EUR i przy mojej rezerwacji pojawi się...
Więcej
Chciałem dodać do mojego lotu dodatkowy bagaż i Pan na infolinii poinformował mnie, że to kosztuje 90 EUR i przy mojej rezerwacji pojawi się ikonka dodania bagażu w takiej cenie. Ikonka się nie pojawiła i dzwonię znowu po kilku dniach, czemu tak jest, okazuje się nagle, że się nie da i mogę tylko nadać bagaż za 500EUR. Pracownicy Lufthansy umywają ręce, że nic nie da się zrobić. Jeżeli chcecie zostać oszukani na cenie x6 w górę, to polecam linie lufthansa.
Ukryj opinię
Personel tzw. pokładowy rekrutowany na całym swiecie, a to oznacza jedynie pracę za marne pieniadze.
Panie ubrane w niedoprana odzież, same...
Więcej
Personel tzw. pokładowy rekrutowany na całym swiecie, a to oznacza jedynie pracę za marne pieniadze.
Panie ubrane w niedoprana odzież, same niedomyte i pracę wykonuja na odwałkę.
Panowie, złosliwe bestie, to całkowita pomyłka, gorzej jak kelner w szynku.
Nie można interweniować bo wyrzuca z samolotu.
Trzeba przetrwać kilka godzin w tym smrodzie, brudastwie i prostactwie.
Należy ich lekceważyć i to okazywać tylko ostrożnie bo napluja do jedzenia.
Przeciwnoscia linii Emirates sa linie Qatar.
Qatar to przyjemnosć podróży.
Ukryj opinię
Używamy plików cookie w celu ulepszenia naszego serwisu oraz personalizowania treści i reklam. Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z Polityką prywatności.