Gdy w rezerwacji zmianom uległy: terminal przylotu/odlotu; i/lub czas przylotu/odlotu, a ilość czasu na przesiadkę pomiędzy lotami nie jest ilością wystarczającą, na adres e-mail, podany przez Pasażera w chwili rezerwacji, wysyłana jest wiadomość zawierająca informacje dotyczące zaszłych zmian oraz oferowaną alternatywną opcją lotu (jeżeli jest dostępna) lub lot oferowany przez linie lotnicze. Pasażer powinien dokonać wyboru: zgodzić się na oferowaną alternatywną opcję lotu zrezygnować z lotu.
Aby wyrazić swoją zgodę na oferowaną alternatywę, należy wejść w zakładkę
"Moje konto" – "Bilety lotnicze" – "Rezerwacja Nr" – "Edytowanie rezerwacji" – "Zmiana daty/trasy". Oferowany lot zostanie wyświetlony na stronie. Należy kliknąć "Potwierdź". Na Twój adres e-mail zostanie wysłane nowe potwierdzenie podróży.
Jeśli zaoferowana alternatywa jest nie do zaakceptowania, i chcesz zrezygnować z lotu, należy wejść w zakładkę "Moje konto" — "Bilety lotnicze" — "Rezerwacja Nr" — "Edytowanie rezerwacji" — "Wniosek o zwrot" i złożyć wniosek o zwrot biletu.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów