Szanowny Kliencie! Zachęcamy do zapoznania się z informacją o uzyskaniu faktury VAT:
- Podczas dokonania rezerwacji na portalu Tickets.pl istnieje możliwość wprowadzenia wszystkich danych koniecznych do fakturowania. W odpowiednim polu należy zaznaczyć czy faktura VAT zostanie wystawiona na rzecz osoby fizycznej, czy na rzecz firmy. Po podjęciu tych kroków, konieczne jest również podanie danych firmy/osoby fizycznej w odpowiednim, przewidzianym do tego celu formularzu. Po dokonaniu opłaty za rezerwację, wiadomość zawierająca fakturę VAT i potwierdzenie podróży zostanie wysłana na Twój adres e-mail.
- Fakturę VAT możesz również otrzymać po zalogowaniu się w zakładce "Moje konto", po wybraniu konkretnej rezerwacji i kliknięciu przycisku "Potrzebuję faktury VAT".
- Jeśli uiściłeś opłatę przy pomocy płatności przelewem bankowym bądź przez system PayU lub Przelewy24, Twoje potwierdzenie podróży, które zostało wysłane na adres e-mail, również odpowiada kryteriom Faktury VAT. Dzieje się tak, ponieważ zawiera ono wszystkie dane niezbędne do fakturowania.
- Jeśli potrzebujesz faktury VAT w wersji papierowej z mokrą pieczęcią, prosimy o wysłanie do nas wiadomości na adres email [email protected]. Faktura tego typu zostanie wysłana w ciągu 25 dni roboczych.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta
Tickets.pl. Z przyjemnością udzielimy wszelkich dodatkowych informacji.
Dział Obsługi Klienta:
Telefon: +48 222 092 543 (Koszt rozmowy według taryfy Twojego operatora)
Istnieje również opcja skorzystania z
czatu z pracownikiem Działu Obsługi Klienta.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów