Z zasady zmiany są przewidziane w celu dokonania korekcji błędnie wprowadzonych danych pasażerów (błędu w imieniu i nazwisku, dacie urodzenia, płci). Pełna zmiana danych Pasażera na dane innej osoby jest przewidziana w zasadach linii lotniczych jedynie w szczególnych sytuacjach.Aby złożyć wniosek o zmianę danych Pasażera należy:
- Wejść w zakładkę "Moje konto"— "Bilety lotnicze" — "Rezerwacja Nr" — "Edytowanie rezerwacji" — "Zmiana danych Pasażera". Następnie z rozwijającego się menu wybierz "Dane osobowe".
- Podać w odpowiednich polach poprawne dane (imię/nazwisko/płeć/data urodzenia).
- Kliknąć "Wyślij wniosek"
- Po otrzymaniu kalkulacji — opłacić koszt zmian.
Zmiany mogą być dozwolone bez dokonania opłaty dodatkowej, zabronione bądź możliwe pod warunkiem dopłaty. Na adres e-mail Nabywcy zostanie wysłana informacja dotycząca warunków zmian i wiążącą się z tym opłatą.
Po otrzymaniu odpowiedzi na podany adres e-mail, należy wejść w zakładkę
"Moje konto" — "Bilety lotnicze"— "Rezerwacja Nr" — "Edytowanie rezerwacji" — "Zmiana danych Pasażera" oraz opłacić w podanym terminie koszt zmian.
Zmiany zostaną wprowadzone po otrzymaniu potwierdzenia opłaty. Informacja dotycząca wprowadzenia zmian zostanie wysłana na adres e-mail Nabywcy.
Uwaga! Zmiana danych paszportowych. Tickets.pl świadczy dodatkowe usługi w zakresie zmiany państwa danych paszportowych. Zmiana jest dopuszczalna jedynie w zakresie numeru oraz serii paszportu (dowodu), okresu jego ważności oraz obywatelstwa pasażera. Zmiana ta nie dotyczy imienia (imion) oraz nazwiska pasażera. Zmiana danych paszportowych jest dopuszczalna jedynie w sytuacji, w której przewoźnik umożliwia jej dokonanie. Za świadczenie usługi dokonania korekty wyżej wymienionych danych paszportowych, Tickets.pl pobiera opłatę w wysokości 20,00 zł brutto za każdego Pasażera, z wyłączeniem dzieci do lat dwóch.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów