Za
wymuszone są uważane zmiany daty/trasy, powstałe w wyniku niezależnych od pasażera okoliczności: anulowanie lub opóźnienie lotu, brak wolnych miejsc w kabinie samolotu, wymuszone lądowanie samolotu i inne.
Gdy linie lotnicze nie mają możliwości zrealizowania przewozu na trasie podanej na bilecie, koniecznie powinny zaoferować pasażerowi alternatywę w postaci innej trasy bądź też zwrócić wartość biletu w przypadku, gdy pasażer nie akceptuje alternatywnej podróży.
Jeżeli powodem Twojej rezygnacji z lotu jest choroba, śmierć pasażera czy bliskiego krewnego, odmowa w wydaniu wizy lub inne, konieczne jest złożenie wniosku o zwrot biletu lotniczego – ta funkcja jest dostępna w zakładce
"Moje konto".
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów