W przypadku próby opłaty rezerwacji "Na rzecz linii lotniczej", gdy linie lotnicze nie zaakceptowały opłaty informując o następującym błędzie "Błąd. Brak dostatecznej ilości środków na koncie", istnieje możliwość dokonania ponownej próby płatności. W tym celu należy przelać środki lub skontaktować się z infolinią banku w celu usunięcia limitów i ograniczeń na dokonywanie operacji.
W celu ponownej próby płatności należy:- Wejść do rozdziału "Moje konto" – "Bilety lotnicze" – "Rezerwacja Nr" – "Edytowanie rezerwacji".
- Kliknąć "Przelałem środki na konto".
Uwaga!- Kliknięcie na link "Potwierdź" jest potwierdzeniem przelania środków na konto/usunięcia limitów i ograniczeń oraz wyrażeniem zgody na ponowną próbę obciążenia konta kwotą w wysokości wartości zamówienia.
- Linie lotnicze zachowują prawo do zmiany wartości biletów na oferowane połączenia lub do anulowania nieopłaconej rezerwacji w trybie jednostronnym, do chwili wystawienia biletu, bez uprzedniego poinformowania operatorów i klientów. W wyniku tego działania opcja przebukowania biletów w tej samej cenie może być niedostępną. Tickets.pl nie ponosi odpowiedzialności za działania linii lotniczych, ponieważ pełni rolę pośrednika. W przypadku, gdy wystawienie biletów nie będzie możliwe, skontaktuje się z Tobą konsultant Działu Obsługi Klienta.
- Jeśli posiadasz wystarczającą ilość środków na koncie, a transakcja mimo to nie zostaje zaakceptowana, zalecamy zapoznanie się z możliwymi przyczynami odchyleń w przeprowadzeniu transakcji, znajdujących się pod linkiem.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów