Powody, podczas których występuje błąd autoryzacji:
1. Błędnie wprowadzony adres e-mail.Należy sprawdzić pisownię adresu elektronicznego.
Jeśli po zalogowaniu się na portalu wiadomość od Tickets.pl nie została otrzymana, być może, została błędnie określona domena w adresie e-mail (na przykład,
[email protected] [email protected]).. W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie do Działu Obsługi Klienta portalu."
2. Błędnie podane hasłoNależy sprawdzić pisownię hasła. Prosimy o zwrócenie uwagi, że system rozpoznaje spację po lub przed hasłem jako osobny znak.
Jeżeli hasło zostało wprowadzone błędnie 5 razy, konto zostanie zablokowane. Po 120 minutach zostanie automatycznie odblokowane i można spróbować zalogować się ponownie.
Jeżeli hasło zostało zapomniane, zalecamy użycia opcji odzyskiwania hasła: kliknij „Zapomniałeś hasła?”, po czym podaj swój adres e-mail w oknie autoryzacji. W ciągu 15 minut na podany adres e-mail zostaną wysłane dwie wiadomości: wiadomość z linkiem do potwierdzenia żądania oraz wiadomość zawierająca hasło."
3. Zły układ lub tryb klawiaturyNależy sprawdzić, czy klawiatura nie działa w trybie Caps Lock oraz czy jest wybrany wałaściwy układ klawiatury.
4. Zakup został dokonany na innym portaluByć może, rezerwacja została dokonana na innym portalu, a nie na Tickets.pl. W wyniku tego wystąpi brak Twoich danych w systemie.
5. Wersja przeglądarki jest nieaktualnaJeżeli przeglądarka to: Internet Explorer 8 i poniżej, Opera 10 i poniżej, zalecamy dokonania próby autoryzacji z użyciem innej nowszej przeglądarki bądź zainstalowania odpowiedniej aktualizacji oprogramowania.
6. Zablokowałeś dostęp aplikacji do Twojego adresu e-mail.
Zmień ustawienia prywatności aplikacji na swoim koncie osobistym w sieci społecznościowej i zaloguj się ponownie.
Po pomyślnej autoryzacji zalecamy skorzystania z opcji zmiany hasła przewidzianej w rozdziale
"Moje konto". W sekcji „Dane Nabywcy” istnieje możliwość zmiany hasła na bardziej odpowiednie i dogodne do wykorzystania w przyszłości.
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem o tym,
jak zarejestrować i autoryzować się na portalu.
Jeśli podane powyżej przyczyny i zalecenia nie okazały się pomocne w autoryzacji na portalu, lub w przypadku pewności, że błąd autoryzacji wystąpił z jakiejkolwiek innej przyczyny — prosimy o kontakt z
Działem Obsługi Klienta.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów