Karta płatnicza może zostać nie zaakceptowana z następujących powodów:
- błąd wprowadzonych danych karty — należy sprawdzić poprawność wprowadzanych danych karty i spróbować zapłacić ponownie;
- brak dostatecznej ilości środków na karcie — należy zasilić kartę lub skorzystać z innej;
- próba płatności jest dokonywana kartą, która nie jest akceptowana na portalu Tickets.pl. Do opłaty, są akceptowane jedynie karty - Visa i MasterCard (w tym Visa Electron oraz Maestro). W przypadku, gdy karta należy do innego systemu płatniczego — niestety, nie może zostać użyta w celu uiszczenia wartości zamówienia. Zalecamy wybrania innego sposobu płatności lub skorzystania z innej karty płatniczej.
- karta posiada ograniczenie do płatności internetowych — należy skontaktować się z bankiem w celu aktywacji funkcji płatności online;
- karta posiada dobowy lub jednorazowy limit do płatności internetowych — zalecamy skontaktowania się z infolinią banku w celu podwyższenia limitu karty;
- termin ważności karty wygasł — zalecamy skontaktowania się z infolinią banku w celu odnowienia karty;
- karta kredytowa powinna zawierać "niepobieralną" kwotę, wysokość której jest ustalana przez regulamin banku — należy zasilić kartę, po czym spróbować zapłacić ponownie;
- chwilowe przerwy w pracy połączenia internetowego, utrata połączenia z centrum processingowym banku;
- stare wersje przeglądarek internetowych (Internet Explorer poniżej wersji 8, Opera poniżej wersji 10) — zalecamy zmiany przeglądarki, wyczyszczenia pamięci podręcznej i plików cookies w nowej wyszukiwarce, autoryzacji na portalu i dokonania ponownej próby płatności;
- mobilny dostęp do internetu, trudności z transakcją związane wówczas są z dynamicznym adresem IP. Zalecamy zmienienia adresu IP na statyczny w konfiguracji urządzenia sieciowego i dokonania ponownej próby opłaty.
- transakcja z udziałem karty płatniczej została uznana za ryzykowną. Więcej o tym pod linkiem.
W przypadku, gdy powód błędnego przebiegu transakcji nie został ustalony, zalecamy spróbowania dokonania płatności inną kartą lub skorzystania z innej opcji płatności dostępnej w rozdziale
"Moje konto" po pomyślnej autoryzacji.
Należy zwrócić uwagę na to, iż opłata biletu jest możliwa w ciągu 12 godzin od chwili rezerwacji. Po wygaśnięciu terminu ważności rezerwacji, zamówienie zostanie anulowane, a miejsca zwrócone do ogólnej sprzedaży. Istnieje jednak możliwość ponownej rezerwacji i opłaty zamówienia.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów