Potwierdzeniem zakupu biletu elektronicznego jest
potwierdzenie podróży (Itinerary Receipt — ITR). Po pomyślnej opłacie biletu elektronicznego, potwierdzenie podróży zostanie wysłane na Twój adres e-mail.
Zalecamy posiadanie wydruku potwierdzenia podróży podczas całego wyjazdu. Zawiera ono pełną informację o trasie lotu, formie płatności oraz numer rezerwacji (PNR). Podczas lotów zagranicznych, potwierdzenie podróży może być konieczne do przejścia kontroli paszportowej.
- Informacja o agencji realizującej sprzedaż biletów.
- Informacja o agencji, w której wystawiono bilet.
- Data wystawienia biletu.
- Numer rezerwacji w systemie Tickets.pl, za pomocą którego można sprawdzić stan rezerwacji na portalu Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS). Może być on również niezbędny podczas kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta.
- Numer rezerwacji linii lotniczej, który zostaje wyświetlony w systemie linii lotniczej. Ten numer jest przydatny podczas odprawy online na portalu. Dwa pierwsze symbole to znaki identyfikujące przewoźnika.
- Imię i nazwisko pasażera.
- Numer dowodu osobistego.
- Przewoźnik umowny – to linia lotnicza, na formularzu której został wystawiony bilet.
- Numer biletu elektronicznego.
- Przewoźnik marketingowy – to linia lotnicza, która nadaje miejsca na loty przewoźnika operującego na podstawie umowy o wspólnym korzystaniu z samolotu.
- Przewoźnik faktyczny – to linia lotnicza zapewniająca realizację lotu na określonej trasie.
- Numer lotu.
- Kod klasy rezerwacji.
- Data i godzina odlotu i przylotu.
- Nazwy i kody miejsc odlotu/przylotu dotyczące każdego lotu.
- Czas trwania danego lotu.
- Typ samolotu dokonującego lotu. Linia lotnicza zachowuje prawo do zmiany samolotu.
- Norma przewozowa bezpłatnego bagażu podręcznego.
- Kod statusu rezerwacji.
- Forma płatności za dokonaną rezerwację.
- Taryfa wyznaczona przez linię lotniczą.
- Opłaty lotniskowe i serwisowe na rzecz linii lotniczych.
- Pełna wartość biletu, która jest wyświetlana w Globalnym Systemie Dystrybucji (GDS).
- Odpowiednik taryfy w walucie kraju lokalizacji agencji sprzedaży biletów.
- Opłaty serwisowe oraz zniżki agencyjne.
- Pełna wartość biletu w walucie państwowej.
Prosimy o sprawdzenie poprawności danych pasażera, informacji w polach "Numer rezerwacji", "Numer rezerwacji linii lotniczej"oraz "Numer biletu elekrtronicznego".
W przypadku braku informacji w danych polach lub w przypadku, gdy zawiera ona błędy, należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów