Tak. Jednak należy zwrócić uwagę że:
- naniesienie wszystkich zmian na bilet (daty, trasy itp.) jest możliwe wyłącznie zgodnie z zasadami taryfy, stosowanymi do danego biletu, wewnętrznych zasad przewoźnika i warunkami regulaminu. Naniesienie zmian jest możliwe nie na wszyskich biletach.
- za wprowadzenie zmian, jeśli owe są możliwe, może zostać uiszczona dodatkowa płatność i opłata serwisowa agencji. Bardziej szczegółowe informacje są dostępne w zakładce zawierającej zasady taryfy lub poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Aby nanieść zmiany na swój bilet lotniczy, należy:
- Wejść do zakładki "Moje konto"— "Moje zamówienia" — "Bilety lotnicze" — "Rezerwacja Nr" — "Edytowanie rezerwacji" — "Zmiana daty/trasy".
- Podać żądaną datę i/lub punkt odlotu/przylotu.
- Napisać komentarz do naszego Działu Obsługi Klienta, jeżeli istnieje potrzeba wprowadzenia dodatkowych informacji dotyczących Twojego wniosku.
- Kliknąć "Wyślij wniosek".
Odpowiedź na Twój wniosek, zarówno jak i informacja o warunkach wprowadzanych zmian (jeżeli takie możliwe), zostanie wysłana na adres e-mail Nabywcy. Zmiany do biletu zostaną wprowadzone po otrzymaniu Twojego potwierdzenia przez wejście w zakładkę
"Moje konto" — "Bilety lotnicze" — "Rezerwacja Nr" — "Edytowanie rezerwacji" — "Zmiana daty/trasy".
Więcej informacji o wymuszonej zmianie daty/trasy możesz przeczytać tu.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów