Aplikacja jest jeszcze wygodniejsza!

POPULARNE PYTANIA (FAQ)

Rejestracja i autoryzacja na portalu

Jak dokonać rejestracji na portalu?

Aby dokonać rejestracji należy urochomić link lub kliknąć "Moje konto" w prawym górnym rogu strony. Po czym w otwartym oknie wybrać zakładkę "Załóż konto". Dokonać rejestracji można na dwa sposoby:
  1. Za pomocą mediów społecznościowych. Wybierz dostępną do logowania sieć społecznościową, podaj login i hasło do Twojego konta i zostaniesz automatycznie zarejestrowany na naszym portalu.
  2. Wypełnij pola formularza: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz podaj żądane hasło.
Jeżeli dokonywałeś już wcześniej zamówienia na portalu Tickets.pl, załoguj się przed złożeniem nowych zamówień.

Jak autoryzować się na portalu?

W przypadku posiadania konta na portalu Tickets.pl, należy urochomić link lub kliknąć "Moje konto" w prawym górnym rogu strony. Po czym w otwartym oknie wybrać zakładkę "Zaloguj się". Skorzystaj z jednego ze sposobów:
  1. Za pomocą mediów społecznościowych. W przypadku wcześniejszego stosowania tej metody rejestracji podczas tworzenia zamówień, wybierz odpowiednie media społecznościowe.
  2. Za pomocą SMS. Proszę wprowadzić numer telefonu podany w koncie klienckim oraz otrzymać wiadomość, która zawiera kod potwierdzenia.
  3. Wprowadź adres e-mail i hasło do Twojego konta na portalu (dana informacja jest wysyłana na podany adres e-mail podczas pierwszej rejestracji lub po dokonaniu pierwszej rezerwacji).
W wyniku jakichkolwiek niedogodności podczas rejestracji/autoryzacji, prosimy o zapoznanie się z artykułem Trudności podczas autoryzacji.