Airlines rating
1 place
Emirates Airline
4.68
Emirates Airline
Correlation of provided service and ticket price
Would you fly this airline once more?
Punctuality of flights and their match with the schedule
Would you recommend this airline to your friends?
Plane condition, its novelty
How fast and comfortable was the check-in?
Airport staff competence
Staff assisstance in resolving conflicts
In time boarding
Comfortable transfer to the plane
Quality of flight
Landing, comfortable transfer to the terminal
Seats comfort, distance between the seats
Comfortable temperature in the cabin
Food onboard
The presence of sockets, the Internet access
Cleanness of interior
Cleanness of toilets
The presence of pillows, blankets
Variety of onboard entertainment
Appearance
Affability and courtesy in communication
Knowledge of foreign languages
Assisstance to passengers onboard
Possibility to check in online
Assisstance to passengers with children
Onboard entertainment for children
Assistance to disabled passengers
Variety of dishes on board
Variety of drinks on board
Assistance to passengers in case of flight delay / cancellation
Ease of baggage registration
Convenience of fees for excess baggage
Taking care of baggage
In case of lost baggage - help to search for it
Baggage delivery capacity
Basic information

Basic information
Country: | United Arab Emirates |
Year of founding: | 1985 |
IATA code: | EK |
ICAO code: | UAE |
Digital code: | 176 |
Airline contacts
Official website: | www.emirates.com |
Address: | Emirates Group HQ, PO Box 686, Dubai |
Phone number: | (+9714) 708 1111 |
Fax: | (+9714) 286 4066 |
E-mail: | [email protected], [email protected] |
Aircraft fleet: Airbus A380, Boeing 777-300, Boeing 777-200LR, Boeing 777-300ER
FEEDBACKS ABOUT THE AIRLINE (8)
Roman Fit
22 April, 2023
Personel tzw. pokładowy rekrutowany na całym swiecie, a to oznacza jedynie pracę za marne pieniadze.
Panie ubrane w niedoprana odzież, same niedomyte i pracę wykonuja na odwałkę.
Panowie, złosliwe bestie, to całkowita pomyłka, gorzej jak kelner w szynku.
Nie można interweniować bo wyrzuca z samolotu.
Trzeba przetrwać kilka godzin w tym smrodzie, brudastwie i prostactwie.
Należy ich lekceważyć i to okazywać tylko ostrożnie bo napluja do jedzenia.
Przeciwnoscia linii Emirates sa linie Qatar.
Qatar to przyjemnosć podróży.
Artur Fila
04 May, 2022
Od 9 grudnia 2021 - status w trakcie zwrotu!!!! (sic!) (za bilety zakupione w lutym 2020 r.- złożyliśmy rezygnację w październiku, w grudniu otrzymaliśmy informację o zwrocie w ciągu 60 dni roboczych) Jest maj 2022 - zero odzewu ze strony pośrednika, ani przewoźnika!!!! Kontakt z przedstawicielem Air Mauritius - niejakim Radosławem Grabskim - niemożliwy! ani telefoniczny, ani email! Szukaj wiatru w polu :(
Jaroslaw Stefan Nowak
13 December, 2019
Lot powrotny do Wawy to niezorganizowana i niemiła odburkujaca załoga jednych obsługując a jednocześnie dla drugich nie mająca czasu ciagle prawie biegające stewardesy
Na koniec lotu połowa wyszła pierwsza i został bałag Leżących na podłodze słuchawek mocy worków foliowych i części opakowań po posiłkach
Niewie co za problem miała załoga ale brakowało lidera i szefa tego bałaganu Latam tylko Emirates w dalsze podróże i przeważnie biznes klasom pierwszy raz leciałem od 3 lat ekonomiczna i całe szczęście ze nie dopłaciłem do biznes bo leciałem na targi do AbuZabi z większa grupa proszę sie poprawić bo raz to mogę wybaczyć 😉🙏💰