Airlines rating
30 place
KLM
4.29
KLM
Voting started: 06 September, 2012
Passengers voted: 1 806
Parameters evaluated: 82 609
Correlation of provided service and ticket price
Would you fly this airline once more?
Punctuality of flights and their match with the schedule
Would you recommend this airline to your friends?
Plane condition, its novelty
How fast and comfortable was the check-in?
Airport staff competence
Staff assisstance in resolving conflicts
In time boarding
Comfortable transfer to the plane
Quality of flight
Landing, comfortable transfer to the terminal
Seats comfort, distance between the seats
Comfortable temperature in the cabin
Food onboard
The presence of sockets, the Internet access
Cleanness of interior
Cleanness of toilets
The presence of pillows, blankets
Variety of onboard entertainment
Appearance
Affability and courtesy in communication
Knowledge of foreign languages
Assisstance to passengers onboard
Possibility to check in online
Assisstance to passengers with children
Onboard entertainment for children
Assistance to disabled passengers
Variety of dishes on board
Variety of drinks on board
Assistance to passengers in case of flight delay / cancellation
Ease of baggage registration
Convenience of fees for excess baggage
Taking care of baggage
In case of lost baggage - help to search for it
Baggage delivery capacity
Basic information
Basic information
Country: | Netherlands |
Year of founding: | 1919 |
IATA code: | KL |
ICAO code: | KLM |
Digital code: | 074 |
Airline contacts
Official website: | www.klm.com |
Address: | Amsterdamseweg 55 1182 GP Amstelveen The Netherlands |
Phone number: | +31 (0) 20 649 91 23 |
Fax: | +31 (0) 20 649 91 23 |
E-mail: |
Aircraft fleet: Fokker F70, Boeing 737-700, Airbus A330-300, Boeing 737-800, Boeing 737-900, Airbus A330-200, Boeing 747-400, Boeing 777-200 ER, Boeing 777-300ER, Boeing 787, Embraer 190, EMBRAER E175
FEEDBACKS ABOUT THE AIRLINE (13)
Marta Matviichuk
12 April, 2022
I have bought tickets for myself and the child. Arrived on the flight, an hour before the flight they sent me a letter that they canceled my flight. It turns out that the company has sold tickets to places that do not exist !!! the company is terrible, the service is zero. I do not recommend !!!
Agnieszka Skrzypek
30 October, 2021
Linia oszukuje na cenach biletów. Cena początkowa, po wybraniu destynacji i dat lotu jest za każdym razem inna w porównaniu do ceny, która wyświetla się po wpisaniu swoich danych, oczywiście znacznie wyższa w porównaniu do pierwotnej.
Janusz Kowalski
18 October, 2021
Serwis KLM jest beznadziejny. Musiałem anulować booking bo KLM nie jest w stanie wygenerować prawidłowego zlecenia internetowego pobrania należności z karty zgodnie z dyrektywą UE PSD2 tzn. że pasażer musi autoryzować pobranie z karty poprzez jednorazowy kod lub SMS. bez tego bank odrzuca takie zlecenie pobrania. Linia kontaktowa KLM w Warszawie nie jest w stanie nic zrobić bo nie ma dostępu do systemu KLM. By dodzwonić się do obsługi klienta KLM w Amsterdamie trzeba czekać ok. 1 godz. To kpina z klienta. Nie można zwrócić się do nikogo o pomoc. KLM oszukuje klientów bo mile można wykorzystać tylko przy zapłacie przez internet. nie polecam tego przewoźnika.