Aplikacja jest jeszcze wygodniejsza!

POPULARNE PYTANIA (FAQ)

Jak anulować bilet?
Aby anulować bilet w trybie online należy:
  1. Wejść do zakładki "Moje konto" – "Moje zamówienia" – "Bilety lotnicze" – "Edytowanie rezerwacji" – "Zwrot biletu", po autoryzacji na portalu.
  2. Wybrać pasażera/bilet, który należy anulować, a następnie podać powód.
  3. Dołączyć wymagane dokumenty, lista zostanie wyświetlona po dokonaniu wyboru przyczyny zwrotu.
  4. Kliknąć "Wyślij wniosek".
Twój bilet zostanie anulowany tylko po potwierdzeniu skalkulowanej kwoty do zwrotu w zakładce "Moje konto".

Uwaga: za anulowanie biletu może zostać pobrana opłata według zasad taryfy i polityki linii lotniczej, oraz opłata serwisowa agencji.

Prosimy o zwrócenie uwagi na to, że niektóre bilety nie podlegają zwrotowi. Przeczytaj, jak sprawdzić zasady taryfy, a także zapoznaj się z informacją, dotyczącą ograniczeń i opłat w przypadku dokonywania zmian.

Więcej informacji o zwrocie możesz przeczytać tu.