Monitorowanie rezerwacji jest możliwe dzięki jej statusowi widocznemu w zakładce
"Moje konto". Poniżej znajdują się objaśnienia do statusów, które mogą wyświetlić się przy Twojej rezerwacji.
Zarezerwowany. Oczekiwanie na opłatę na rzecz agencji — dokonano pomyślnej rezerwacji. Oczekiwanie na opłatę.
Zarezerwowany. Oczekuje na opłatę na rzecz linii lotniczej — dokonano pomyślnej rezerwacji. Oczekiwanie na opłatę. W takiej sytuacji inicjatorem pobrania środków są linie lotnicze.. W chwili wystawienia biletu linie lotnicze blokują środki na Twojej karcie. Obciążenie konta odbywa się w ciągu 30 dni od chwili blokady środków (za każdy bilet z osobna).
Oczekuje na wystawienie — rezerwacja została pomyślnie opłacona. Oczekiwany termin wystawienia biletu — do 48 godzin od chwili pobrania środków lub autoryzacji od linii lotniczej.
Trwa proces weryfikacji opłaty — wszczęto procedurę weryfikacji karty płatniczej (weryfikacja systemu zwalczania nadużyć finansowych).
Czym jest spowodowane sprawdzenie płatności na zwalczanie nadużyć finansowych?Opłacony i wystawiony — opłata została uzyskana, bilet elektroniczny został wystawiony i wraz z potwierdzeniem podróży wysłany na podany podczas dokonania rezerwacji adres e-mail. Życzymy miłej podróży!
Anulowano — zarezerwowany bilet lotniczy został anulowany. Wygasł termin oczekiwania na płatność (z zasady, 12 godzin od chwili rezerwacji).
Anulowany przez operatora — zarezerwowany bilet lotniczy został anulowany przez operatora. Wiadomość zawierająca przyczyny anulowania zostanie wysłana na Twój adres e-mail.
Anulowany przez klienta — zarezerwowany bilet lotniczy został anulowany przez Ciebie. Uwaga! Przywrócenie rezerwacji jest niemożliwe, jednak istnieje możliwość złozenia ponownego zamówienia.
Opłacony po anulowaniu rezerwacji — zamówienie zostało anulowane. System wykrył opłatę po wygaśnięciu terminu ważności rezerwacji. Zalecamy skontaktowaniea się z naszym Działem Obsługi Klienta.
W trakcie zwrotu — wniosek o zwrot biletu lotniczego został otrzymany i jest przetwarzany. Oczekiwany termin przetworzenia wniosku — 72 godziny od chwili przyjęcia. Termin zwrotu środków jest uzależniony od metody płatności za bilet lotniczy.
Koszty zostały zwrócone — wniosek o zwrot biletu lotniczego został przetworzony, zamówienie zostało anulowane, środki płatnicze zostaną zwrócone Nabywcy w taki sam sposób, w jaki była dokonana opłata.
Opłata nie została potwierdzona — opłata rezerwacji nie jest potwierdzona. Możliwe powody:
- brak dostatecznej ilości środków na koncie lub ograniczenia płatności;
- karta płatnicza nie przeszła pomyślnie przez kontrolę systemu zwalczania nadużyć finansowych;
- z przyczyn technicznych.
Wiadomość zawierająca szczegółowe informacje zostanie wysłana na Twój adres e-mail.
Oczekuje potwierdzenia od agencji — opłata jest w trakcie potwierdzenia.
Oczekuje informacji do zwrotu — oczekujemy na dostarczenie dodatkowej informacji, niezbędnej dla przetworzenia procedury zwrotu środków na konto. Wiadomość zawierająca szczegółowe informacje zostanie wysłana na Twój adres e-mail.
UWAGA!
Specjalisty Działu Obsługi Klienta skontaktują się z Tobą na skutek wystąpienia niestandardowej sytuacji, nie opisanej w niniejszym artykule.
Aby sprawdzić aktualny status zamówienia, konieczne jest odświeżenie okna wyszukiwarki lub sprawdzenie zawartości poczty elektronicznej e-mail.
Czy ten artykuł był dla Ciebie użyteczny?
Dziękujemy Ci za udzielenie odpowiedzi
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klientów