Airlines rating
69 place
SAS
4.05
SAS
Correlation of provided service and ticket price
Would you fly this airline once more?
Punctuality of flights and their match with the schedule
Would you recommend this airline to your friends?
Plane condition, its novelty
How fast and comfortable was the check-in?
Airport staff competence
Staff assisstance in resolving conflicts
In time boarding
Comfortable transfer to the plane
Quality of flight
Landing, comfortable transfer to the terminal
Seats comfort, distance between the seats
Comfortable temperature in the cabin
Food onboard
The presence of sockets, the Internet access
Cleanness of interior
Cleanness of toilets
The presence of pillows, blankets
Variety of onboard entertainment
Appearance
Affability and courtesy in communication
Knowledge of foreign languages
Assisstance to passengers onboard
Possibility to check in online
Assisstance to passengers with children
Onboard entertainment for children
Assistance to disabled passengers
Variety of dishes on board
Variety of drinks on board
Assistance to passengers in case of flight delay / cancellation
Ease of baggage registration
Convenience of fees for excess baggage
Taking care of baggage
In case of lost baggage - help to search for it
Baggage delivery capacity
Basic information

Basic information
Country: | Sweden |
Year of founding: | 1946 |
IATA code: | SK |
ICAO code: | SAS |
Digital code: | 117 |
Airline contacts
Official website: | www.flysas.com |
Address: | Head Office, Frosundaviks Alle 1, 19587 Stockholm, Sweden |
Phone number: | +46 (8) 797 00 00, +45 (3) 232 56 55 |
Fax: | +46 (8) 797 15 15 |
E-mail: |
Aircraft fleet: Boeing 737-600, Boeing 737-700, Airbus A330-300, Boeing 737-800, Bombardier CRJ-900, Airbus A340-300, Airbus A319-100, Airbus A320-200, Airbus A321-200, Airbus A350-900
FEEDBACKS ABOUT THE AIRLINE (5)
Pawel Szarek
04 August, 2023
Najgorsza obsługa klienta, z jaką miałem do czynienia w życiu, serio! Podczas lotu z Chicago do Warszawy zgubili mi walizkę. Tydzień zajęło im ustalenie, że została w Chicago. Drugi tydzień zajęło im zwrócenie jej. A jak do mnie dotarła... była zniszczona: dziury w pokrowcu, urwana rączka (co tłumaczy dlaczego ją zgubili - metka przewozowa pewnie spadała z rączki).
Procedura reklamacji to jakiś koszmar. Brak obsługi po polsku, tylko po angielsku. Kilka dni zajęło mi ustalenie, jak to w ogóle zrobić, bo strona internetowa i system on-line ewidentnie są tak zaprojektowane, żeby utrudnić i zniechęcić klienta. Zamiast wypłacić rekompensatę za swój ewidentny błąd, zażądali absurdalnej dokumentacji, np. paragonu zakupu walizki (walizka kupiona 3 lata temu) i zaświadczenia ze sklepu w którym ją kupiłem (jakbym pamiętał gdzie to było), ile będzie kosztowała naprawa (ekspedientka w sklepie z walizkami, do którego poszedłem, miała niezły ubaw). Lot był w kwietniu, teraz jest sierpień, a oni cały czas uchylają się od odpowiedzialności. Ostatnio napisali, że właściwie to nie mogą mi pomóc, bo złożyłem reklamację po terminie (co oczywiście jest kłamstwem w żywe oczy). Nikomu nie życzę takiej `przygody`. Skandynawska żenada.
Jan Erdmanski
23 January, 2022
Miałem dobrą opinię o firmie SAS latałem kilka krotnie i uważałem że i tym razem będzie podobnie
Trasą przelotu Umea se. Gdansk pl.
W drodze powrotnej Gdańsk-Kopenhaga
Doszło do bardzo nieprzyjemnej dla mnie konfrontacji ze stuardea która hala nieprzyjemna wręcz arogandzka dala popis mani wyższości i bezczelności, nie jestem rasistą ale wydaje mi się że ta osoba ma to w genach
Płacąc za lot ponad 8000 sek powinno być więcej kultury że strony personelu
ANDRZEJ KRAJEWSKI
26 January, 2020
Dziękujemy Panu Sergiuszowi z INFOlini SAS za pomoc i cierpliwość w rozwiazaniu problemu z agencja ktora sprzedala bilety SAS i nieustosunkowala sie do powagi sytuacji , lecz skutecznie USILOWALA utrudnic organizacje urlopu i brak jakikolwiek informacji dotyczących lotu .
Pan Sergiusz okazal sie osoba kompetentna , pomocna i chetna na udzielenie wszystkich informacji dotyczacych naszego lotu.
Dziekujemy.