Ranking linii lotniczych
69 miejsce
Scandinavian Airlines ( SAS )
4.05
SAS
Start głosowania: 20 Marca, 2013
Liczba głosujących pasażerów: 533
Oceniono kryterium: 20 698
Zgodność świadczonych usług z ceną biletu lotniczego
Czy skorzystasz z usług linii lotniczych jeszcze raz?
Punktualność lotów, ich zgodność z harmonogramem
Czy będziesz zalecać skorzystanie z usług linii lotniczych swoim kolegom?
Stan samolotu, jego nowoczesność
Jak szybko i wygodnie została dokonana odprawa?
Profesjonalizm personelu lotniska
Udział personelu lotniska w rozwiązywaniu konfliktów
Punktualność rozpoczęcia wejścia na pokład
Komfortowość transferu do samolotu
Jakość przelotu
Wyjście z pokładu, komfort podczas transferu do terminalu
Wygodność siedzeń, odległość między siedzeniami
Komfort cieplny wewnątrz kabiny pasażerskiej
Posiłki na pokładzie
Obecność gniazd elektrycznych, dostępu do internetu
Czystość kabiny
Czystość WC
Obecność poduszek, koców
Rozrywka na pokładzie
Wygłąd zewnętrzny
Życzliwość i uprzejmość w kontaktach z pasażerami
Poziom znajomości języków obcych
Pomoc pasażerom w trakcie pobytu na pokładzie
Możliwość dokonania odprawy online
Dbałość o komfort pasażerów z dziećmi
Rozrywka dla dzieci na pokładzie
Pomoc pasażerom niepełnosprawnym
Posiłki na pokładzie
Napoje na pokładzie
Pomoc okazywana pasażerom w przypadku opóźnienia / anulowania lotu
Stopień komfortu podczas rejestracji bagażu
Stopień komfortu podczas dopłaty za bagaż ponadnormowy
Transport bagażu w stanie nieuszkodzonym
W przypadku utraty bagażu – pomoc w jego poszukiwaniu
Szybkość odbioru bagażu
Podstawowe informacje
Podstawowe informacje
Kraj: | Szwecja |
Rok założenia: | 1946 |
Kod IATA: | SK |
Kod ICAO: | SAS |
Kod cyfrowy: | 117 |
Kontakty linii lotniczych
Oficjalny portal: | www.flysas.com |
Adres: | |
Numer telefonu: | +46 (8) 797 00 00, +45 (3) 232 56 55 |
Faks: | +46 (8) 797 15 15 |
E-mail: |
Flota lotnicza: Boeing 737-600, Boeing 737-700, Airbus A330-300, Boeing 737-800, Bombardier CRJ-900, Airbus A340-300, Airbus A319-100, Airbus A320-200, Airbus A321-200, Airbus A350-900
OPINIE O LINII LOTNICZEJ (5)
Pawel Szarek
04 sierpnia, 2023
Najgorsza obsługa klienta, z jaką miałem do czynienia w życiu, serio! Podczas lotu z Chicago do Warszawy zgubili mi walizkę. Tydzień zajęło im ustalenie, że została w Chicago. Drugi tydzień zajęło im zwrócenie jej. A jak do mnie dotarła... była zniszczona: dziury w pokrowcu, urwana rączka (co tłumaczy dlaczego ją zgubili - metka przewozowa pewnie spadała z rączki).
Procedura reklamacji to jakiś koszmar. Brak obsługi po polsku, tylko po angielsku. Kilka dni zajęło mi ustalenie, jak to w ogóle zrobić, bo strona internetowa i system on-line ewidentnie są tak zaprojektowane, żeby utrudnić i zniechęcić klienta. Zamiast wypłacić rekompensatę za swój ewidentny błąd, zażądali absurdalnej dokumentacji, np. paragonu zakupu walizki (walizka kupiona 3 lata temu) i zaświadczenia ze sklepu w którym ją kupiłem (jakbym pamiętał gdzie to było), ile będzie kosztowała naprawa (ekspedientka w sklepie z walizkami, do którego poszedłem, miała niezły ubaw). Lot był w kwietniu, teraz jest sierpień, a oni cały czas uchylają się od odpowiedzialności. Ostatnio napisali, że właściwie to nie mogą mi pomóc, bo złożyłem reklamację po terminie (co oczywiście jest kłamstwem w żywe oczy). Nikomu nie życzę takiej `przygody`. Skandynawska żenada.
Jan Erdmanski
23 stycznia, 2022
Miałem dobrą opinię o firmie SAS latałem kilka krotnie i uważałem że i tym razem będzie podobnie
Trasą przelotu Umea se. Gdansk pl.
W drodze powrotnej Gdańsk-Kopenhaga
Doszło do bardzo nieprzyjemnej dla mnie konfrontacji ze stuardea która hala nieprzyjemna wręcz arogandzka dala popis mani wyższości i bezczelności, nie jestem rasistą ale wydaje mi się że ta osoba ma to w genach
Płacąc za lot ponad 8000 sek powinno być więcej kultury że strony personelu
ANDRZEJ KRAJEWSKI
26 stycznia, 2020
Dziękujemy Panu Sergiuszowi z INFOlini SAS za pomoc i cierpliwość w rozwiazaniu problemu z agencja ktora sprzedala bilety SAS i nieustosunkowala sie do powagi sytuacji , lecz skutecznie USILOWALA utrudnic organizacje urlopu i brak jakikolwiek informacji dotyczących lotu .
Pan Sergiusz okazal sie osoba kompetentna , pomocna i chetna na udzielenie wszystkich informacji dotyczacych naszego lotu.
Dziekujemy.