Airlines rating
126 place
Condor Flugdienst
3.53
Condor Flugdienst
Correlation of provided service and ticket price
Would you fly this airline once more?
Punctuality of flights and their match with the schedule
Would you recommend this airline to your friends?
Plane condition, its novelty
How fast and comfortable was the check-in?
Airport staff competence
Staff assisstance in resolving conflicts
In time boarding
Comfortable transfer to the plane
Quality of flight
Landing, comfortable transfer to the terminal
Seats comfort, distance between the seats
Comfortable temperature in the cabin
Food onboard
The presence of sockets, the Internet access
Cleanness of interior
Cleanness of toilets
The presence of pillows, blankets
Variety of onboard entertainment
Appearance
Affability and courtesy in communication
Knowledge of foreign languages
Assisstance to passengers onboard
Possibility to check in online
Assisstance to passengers with children
Onboard entertainment for children
Assistance to disabled passengers
Variety of dishes on board
Variety of drinks on board
Assistance to passengers in case of flight delay / cancellation
Ease of baggage registration
Convenience of fees for excess baggage
Taking care of baggage
In case of lost baggage - help to search for it
Baggage delivery capacity
Basic information
Basic information
Country: | Germany |
Year of founding: | 1955 |
IATA code: | DE |
ICAO code: | CFG |
Digital code: | 881 |
Airline contacts
Official website: | www.condor.com |
Address: | 24 Stunden erreichbar Deutschland |
Phone number: | +49 (0) 180 576 77 57 |
Fax: | +43 (0) 810 96 90 22 |
E-mail: | [email protected] [email protected] |
Aircraft fleet: Boeing 757-300, Airbus A320-200, Boeing 767-300 ER
FEEDBACKS ABOUT THE AIRLINE (1)
Jolka Dab
14 November, 2016
Pierwszy raz leciałam tą linią (10 i 8h):
sam lot, obsługa na pokładzie bardzo dobre. Rozrywkę zapewniają (słuchawki płatne, ale można wziąć własne), fotele mi nie odpowiadały - może mniej się rozkładają może?? Personel na pokładzie w porządku, ale...
Lot Londyn-Holguin-Manchester
10h - zimno od klimy jak zwykle w samolotach, a tu nie ma dla każdego koca (i poduszki, ale to nie tak istotne).
8h - odprawa koszmar. Do odprawy stanęłam ponad 3h wcześniej od razu jak tylko pojawiła się informacja o jej dostępności. Miałam jakieś 10 osób przed sobą - zajęło to równą godzinę (lotnisko zrobiło się pełne osób które przyjechały autobusami wycieczkowymi- im to dopiero współczułam). 1 okienko dla pasażerów economy i 3 Vip i może do jednego co jakiś czas ktoś podchodził, drukarki się zawieszały, sugestie pasażerów o otworzenie dodatkowego okienka na economy nic nie dały. Okienko Vip zaczęło przyjmować economy dopiero po godzinie. Ciśnienie podnosił personel dodatkowo mówiąc do pasażerów o g.18 że mogli przyjść wcześniej a nie na ostatnią chwilę - o g.15.30 był taki tłum na lotnisku że kolejkę było do okienka widać tylko przez pierwsze 5m.
Informacja na lotnisku beznadziejna:
Na tablicach odpraw błędy: okienko Vip premium -dobrze, Vip -dobrze, Economy- też przyjmuje tylko Vip, czarny pusty wyświetlacz okazywał się być dla economy. Po kontroli bezpieczeństwa, gdy pokazało się wyświetlaczu do której bramki mamy się udać znowu błąd. Bramka z naszym lotem (i nad nią wyświetlacz pokazuje Manchester), ale nieee mamy stanąć obok do bramki z nazwą wcześniejszego lotu. Wylot z opóźnieniem.
Rozumiem że sprzęt nawala, ale personel powinien zostać przeszkolony i powinno chociaż u niego pozbyć nawyku robienia głupków z klienta (bo niestety na Kubie wszyscy usługodawcy tak mają!)