Airlines rating
86 place
Brussels Airlines
3.97
Brussels Airlines
Correlation of provided service and ticket price
Would you fly this airline once more?
Punctuality of flights and their match with the schedule
Would you recommend this airline to your friends?
Plane condition, its novelty
How fast and comfortable was the check-in?
Airport staff competence
Staff assisstance in resolving conflicts
In time boarding
Comfortable transfer to the plane
Quality of flight
Landing, comfortable transfer to the terminal
Seats comfort, distance between the seats
Comfortable temperature in the cabin
Food onboard
The presence of sockets, the Internet access
Cleanness of interior
Cleanness of toilets
The presence of pillows, blankets
Variety of onboard entertainment
Appearance
Affability and courtesy in communication
Knowledge of foreign languages
Assisstance to passengers onboard
Possibility to check in online
Assisstance to passengers with children
Onboard entertainment for children
Assistance to disabled passengers
Variety of dishes on board
Variety of drinks on board
Assistance to passengers in case of flight delay / cancellation
Ease of baggage registration
Convenience of fees for excess baggage
Taking care of baggage
In case of lost baggage - help to search for it
Baggage delivery capacity
Basic information

Basic information
Country: | Belgium |
Year of founding: | 2006 |
IATA code: | SN |
ICAO code: | BEL |
Digital code: | 082 |
Airline contacts
Official website: | www.brusselsairlines.com |
Address: | Brussels Airlines SA/NV - 100-102, Avenue des Saisons, box 30, 1050 Brussels, Belgium |
Phone number: | + 32 (2) 754 19 00, 0902 51 600 (€0,750 per minute), 078 18 88 89 |
Fax: | + 32 (2) 754 19 10 |
E-mail: | [email protected] |
Aircraft fleet: Airbus A330, Airbus A319, Avro RJ100 , Bombardier Dash 8 Q400
FEEDBACKS ABOUT THE AIRLINE (9)
Cathy Szul
27 May, 2020
Dzis otrzymalam maila ze nasz lot na 5 sierpnia zostal odwolany .Madryt Bruksela krakow ...zadzwonilam do nich ze chce zwrot ñieniedzy I powiedziano mi ze do 3 miesiecy ale ja jakos w to nie wierze.
Mial ktos taka sama aytuacje.
Anna Mazur
25 January, 2020
Mieliśmy z mężem lot z Krk do Tuluzy z przesiadka w Brukseli. W samolocie pod koniec lotu powiedziano nam ze lot z Brukseli do Tuluzy bedzie z gate A42. Udaliśmy pod ten gate. 10minut przed odlotem mąż sprawdził gate i okazało sie ze został zmieniony gate na A64. Zanim dolecieliśmy z walizkami to panie które zakończyły odprawę poinformowały nas ze samolot odleciał mimo ze stał tam jeszcze. Musieliśmy z mężem bookowac kolejny lot na następny dzień do Tuluzy.
Po 24h otrzymaliśmy informacje ze nasz lot powrotny który ma sir odbyć dopiero za 5dni został anulowany ponieważ nie zadzwoniliśmy i nie poinformowaliśmy Bruksels Airlines.
Skandal mamy zapłacony lot który nam anulowali. Na infolinii poinformowano nas ze takie maja procedury. Dla nas to sa 2 rożne loty. Nigdy więcej Bruksels Airlines. Musimy blokować lot powrotny i jest to dla nas dodatkowy koszt. Nie polecamy. Brak zrozumienia klienta i starania się o niego.
Filip Kowalski
21 November, 2018
Podróżowałem tymi liniami pierwszy raz. Trasa: Warszawa - Malaga z przesiadką w Brukseli. I z powrotem Las Palmas - Warszawa, również z przesiadką w Brukseli. Powiem tak: nigdy nie byłem tak zestresowany w podróży. Zgubili nasze bagaże w Brukseli w drodze do Malagi, co opóźniło mnie o dobę na rejsie żeglarskim i przysporzyło kosztów, ponieważ nie mając pewności czy bagaż do mnie wróci musiałem kupić trochę nowych rzeczy na rejs oraz przedłużyć postój jachtu w porcie. Z powrotem podczas boardingu powiedzieli, że nie ma już miejsca na mój bagaż w kabinie i musi on zostać przeniesiony do luku. Mimo, że ważył mniej niż zakładane 12 kg. Powiedzieli, że bagaż będzie do odbioru po wyjściu z samolotu przy autobusie. Nic takiego. Został zawieziony na taśmę. A ja miałem tylko 50 min na transfer. Odbiór bagażu z taśmy oznacza praktycznie opuszczenie lotniska i konieczność przejścia ponownie kontroli bezpieczeństwa. A był to lot transferowy, więc bzdura jakaś, że muszę wyjść z lotniska. Na szczęście poczekali na nas ale o 9 min. opóźniłem start. I to przez ich bałagan z bagażami. Już myślałem, że nie polecę, na pokład wbiegliśmy spoceni bo przez lotnisko był niezły sprint.