Airlines rating
74 place
Eurowings
4.02
Eurowings
Correlation of provided service and ticket price
Would you fly this airline once more?
Punctuality of flights and their match with the schedule
Would you recommend this airline to your friends?
Plane condition, its novelty
How fast and comfortable was the check-in?
Airport staff competence
Staff assisstance in resolving conflicts
In time boarding
Comfortable transfer to the plane
Quality of flight
Landing, comfortable transfer to the terminal
Seats comfort, distance between the seats
Comfortable temperature in the cabin
Food onboard
The presence of sockets, the Internet access
Cleanness of interior
Cleanness of toilets
The presence of pillows, blankets
Variety of onboard entertainment
Appearance
Affability and courtesy in communication
Knowledge of foreign languages
Assisstance to passengers onboard
Possibility to check in online
Assisstance to passengers with children
Onboard entertainment for children
Assistance to disabled passengers
Variety of dishes on board
Variety of drinks on board
Assistance to passengers in case of flight delay / cancellation
Ease of baggage registration
Convenience of fees for excess baggage
Taking care of baggage
In case of lost baggage - help to search for it
Baggage delivery capacity
Basic information
Basic information
Country: | |
Year of founding: | |
IATA code: | EW |
ICAO code: | |
Digital code: |
Airline contacts
Official website: | |
Address: | |
Phone number: | |
Fax: | |
E-mail: |
Aircraft fleet:
FEEDBACKS ABOUT THE AIRLINE (3)
Monika Linie Fatalne
04 April, 2018
Najgorsza linia na świecie. Warunki fatalne, ciasno, monitory są, ale bezużyteczne, obsługa nie najlepsza, trzeba im było udowadniać, że posiłek się należy. ZagUnion moją kurtkę i zniszczono bagaż. Oczywiście za nic ta firma nie wzięła odpowiedzialności. Wysłałam mnóstwo maili i wciał czytałam, że bardzo im przykro. Nigdy więcej Eurowings!
Najgorsze Linie
18 September, 2017
Lot z Berlina do Kolonii odleciał przed czasem, bez żadnego wezwania. Co linie zaoferowały... lot 2h później w cenie mojej całej podróży do Orlando i z powrotem... Na tym nie koniec przygód. Lot powrotny z Orlando z Kolonii odwołany... po kontakcie telefonicznym przyczyną problemy techniczne. Informacji o odwołaniu lotu dzień przed wylotem. Dwa dni spędzone na lotnisku. Pracownicy Eurowings są obecni na lotnisku tylko w dni, w które są jakieś loty (czyli dwa dni w tygodniu), tak więc pierwszy dzień bez sukcesu, drugi 14-22 na lotnisku i w końcu udało się załatwić lot na następny dzień z AirBerlin. Żeby nie było zbyt miło to przed bramką okazało się, że pasażerowie z Eurowings są na liscie oczekującej... na szczęście pracownicy AirBerlin okazali się na tyle zaradni, że wszystko w moim przypadku skończyło się szczęśliwie, jak z resztą pasażerów oczekujących na lot nie wiem.
Z mniejszych smaczków: Po raz pierwszy widziałem, żeby płacić za oglądanie filmów podczas lotu międzykontynentalnego.
Korzystałem z wielu linii, ale czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Eurowings stoi dwa poziomy niżej od najgorszych tanich linii. Nigdy więcej lotów z tej firmy.
Kate Duke
04 October, 2016
Ceny ,nie dla pracujacych ludzi, tylko z kosmosu-- Dla bogaczy . Opoznienia w lotach , ale to nikogo nie interesuje . Pasazer musi czekac , ale odwrotnie to juz nie poczeka. Obsluga taka sobie , jak sie trafi na przyjemnych to ok.