Airlines rating
78 place
TAP Air Portugal
4.00
TAP Air Portugal
Correlation of provided service and ticket price
Would you fly this airline once more?
Punctuality of flights and their match with the schedule
Would you recommend this airline to your friends?
Plane condition, its novelty
How fast and comfortable was the check-in?
Airport staff competence
Staff assisstance in resolving conflicts
In time boarding
Comfortable transfer to the plane
Quality of flight
Landing, comfortable transfer to the terminal
Seats comfort, distance between the seats
Comfortable temperature in the cabin
Food onboard
The presence of sockets, the Internet access
Cleanness of interior
Cleanness of toilets
The presence of pillows, blankets
Variety of onboard entertainment
Appearance
Affability and courtesy in communication
Knowledge of foreign languages
Assisstance to passengers onboard
Possibility to check in online
Assisstance to passengers with children
Onboard entertainment for children
Assistance to disabled passengers
Variety of dishes on board
Variety of drinks on board
Assistance to passengers in case of flight delay / cancellation
Ease of baggage registration
Convenience of fees for excess baggage
Taking care of baggage
In case of lost baggage - help to search for it
Baggage delivery capacity
Basic information

Basic information
Country: | Portugal |
Year of founding: | 1945 |
IATA code: | TP |
ICAO code: | TAP |
Digital code: | 047 |
Airline contacts
Official website: | www.flytap.com |
Address: | Aeroporto de Lisboa, Edificio 25 8 Andar, 1704-801 Lisbon, Portugal |
Phone number: | (+351) 218 415 000 |
Fax: | +351 (21) 841 50 95 |
E-mail: | [email protected] |
Aircraft fleet: Airbus A330-200, Airbus A340-300, Airbus A319-100, Airbus A320-200, Airbus A321-200
FEEDBACKS ABOUT THE AIRLINE (9)
Przemek Szyperski
19 May, 2023
Siedziałem już w samolocie z Lizbony do Warszawy, odlot opóźniał się. Po 3 godzinach od planowanego odlotu ogłosili że samolot się popsuł i nie wiadomo co będzie dalej, proszę wyjść i czekać na komunikat. Po kolejnych 3 godzinach ogłosili, że tego dnia nie polecimy, proszę się ustawić w kolejce dostaną Państwo bilety na lot z przesiadkami kolejnego dnia, bagaż trzeba odebrać i jutro nadać ponownie. Oczekiwanie na bagaż to kolejne 2h. Były osoby nie znające portugalskiego i angielskiego, które czuły się kompletnie zagubione i przerażone wizją przesiadki. Obiecali też ze zwrócą za hotel, maksymalnie 80 Euro za osobę. Poleciałem następnego dnia z przesiadką w Paryżu. Od razu też wystąpiłem o zwrot tych 80 Euro za hotel, przesyłając im fakturę, numer lotu i opis sytuacji po angielsku. Odpowiedzieli po 5 miesiącach i kilku upomnieniach, że sprawa jest niejasna, prosimy o więcej szczegółów, list napisany tak aby do każdej sytuacji pasował, na pewno wszystkim tak odpisują. Do dziś ani zwrotu kosztów, ani odszkodowania. Z plusów, dobrze że samolot się zepsół na lotnisku a nie w trakcie lotu. Unikać tej linii!
Wojciech Sobczyk
25 June, 2020
Leciałem liniami TapPortugal z Teneryfy przez Lisbone do Warszawy,kiedy wylondowałem w WAW okazało się ze noe ma mojej walizki,zgłosiłem na lotnisku ,walizke mi przywieziono 3 dni później (mezczyzna zadzwonił do mnie i mowi zebym sobie przyszedł po nią na parking przed moim blokiem,zapytałem kim jest ,odp.ze pracownik lotniska WaW Chopin,powiedziałem mu że jezeli on ma mi ją dostarczyć to niech sie pofatyguje i przyjdzie do domu,z wielką laską przyszedł rzucił mi pod nogi na klatce schodowej,oglądaniem okazalo sie że kłutki w ealizce były porozrywane ,walizka od spodu uległa zniszczeniu ,otwarta,nic nie brakowało(w walizce był portwel ,lecz pusty)),powiedział mi że skarki moge kierowac do TapPortugal nie do Lot,więc napisalem skargę i w meilu mi odp.ze do 60 dni udzielą odp.od lutego upłynęło już 4 miesiące tj.120 dni i ani zadnej odp.
Marek Majda
04 September, 2019
Dokonałem rezerwacji online. Przysłano mi bilety nie z moimi datami rezerwacji. Po zadzwonieniu do TAP Portugal przyznano mi vouchery. Na vouchery czekałem 3 tygodnie ponieważ zapomnieli mi je przysłać. Dzwoniłem 4 krotnie w sprawie i robili ze mnie wariata. W końcu przysłali. Nie można voucherów zrealizować online i musiałem znowu do tego wykwalifikowanego personelu portugalskiego znów zadzwonić. Mają wyuczone formułki i ciężko się z nimi rozmawia. Geniusz, który podniósł słuchawkę po 58 minutach oczekiwania na linii, dokonał rezerwacji wymieniając vouchery na bilety czyli umieścił mojego 12 letnie dziecko na oddzielnej rezerwacji w business class a mnie i żonę w economy. I co ciekawe całą kwotę z voucheru 6700 za 3 osoby wyzerował. A może została 1 zł, które chętnie na przyszłość bym wykorzystał :-) Poinformował również, że na trasie Warszawa Lizbona mamy droższą taryfę, ponieważ musimy mieć dodany bagaż. Z powrotem nie musimy bo na dziecko przysługuje w business class 2 walizki w cenie. Przy dokonywaniu odprawy na lot WAW-LIZ musieliśmy dodać dwie walizki za kwotę 435 zł! Ten sprzedawca oszukał nas. Z powrotem oczywiście walizki były w cenie. Rozmowa jest nagrana a na reklamację nie odpowiadają! Na dodatek na lotnisku w Lizbonie dowiedzieliśmy się, że dziecko nie może mieć oddzielnej rezerwacji i samo teoretycznie podróżować. Sprawdzajcie Państwo dokładnie co z Wami wyprawiają bo to jest dramat! Dodam, że przy pierwotnej rezerwacji dodałem 2 walizki.
Z pozytywnych rzeczy - na szczęście personel pokładowy i piloci nie są IDIOTAMI jak Ci na rezerwacji!!!