Airlines rating
23 place
SriLankan Airlines
4.35
SriLankan Airlines
Correlation of provided service and ticket price
Would you fly this airline once more?
Punctuality of flights and their match with the schedule
Would you recommend this airline to your friends?
Plane condition, its novelty
How fast and comfortable was the check-in?
Airport staff competence
Staff assisstance in resolving conflicts
In time boarding
Comfortable transfer to the plane
Quality of flight
Landing, comfortable transfer to the terminal
Seats comfort, distance between the seats
Comfortable temperature in the cabin
Food onboard
The presence of sockets, the Internet access
Cleanness of interior
Cleanness of toilets
The presence of pillows, blankets
Variety of onboard entertainment
Appearance
Affability and courtesy in communication
Knowledge of foreign languages
Assisstance to passengers onboard
Possibility to check in online
Assisstance to passengers with children
Onboard entertainment for children
Assistance to disabled passengers
Variety of dishes on board
Variety of drinks on board
Assistance to passengers in case of flight delay / cancellation
Ease of baggage registration
Convenience of fees for excess baggage
Taking care of baggage
In case of lost baggage - help to search for it
Baggage delivery capacity
Basic information
Basic information
Country: | Sri Lanka |
Year of founding: | 1979 |
IATA code: | UL |
ICAO code: | ALK |
Digital code: | 603 |
Airline contacts
Official website: | www.srilankan.com |
Address: | SriLankan Airlines Ltd., Airline Centre, Bandaranaike International Airport, Katunayake, Sri Lanka |
Phone number: | +94 (19) 733 55 55 |
Fax: | +94 (19) 733 51 22 |
E-mail: | [email protected] |
Aircraft fleet: Airbus A330-200, Airbus A320, Airbus A340-300
FEEDBACKS ABOUT THE AIRLINE (1)
Justine P.
01 March, 2017
Mój lot 21.01 .17 liniami Sri Lanka z Colombo nie doszedł do skutku, ponieważ pani przy check-in na lotnisku stwierdziła, że w tej sekundzie wybiła godzina 18 ( wylot o 19) i odprawa została zamknięta, osoba przed nami została odprawiona, a pan obsługujący pasażerów przy sąsiednim stanowisku opuścił go 10 minut wcześniej. Obsłużono pasażera przed nami i stwierdzono, że na godzinę przed wylotem zamykane są odprawy i wykonano to co do sekundy !???? nie odprawiając nas - 2 osoby. To spowodowało, że nie odbył się także mój lot z Doha do Warszawy z opisanego powodu i do tego musiałam kupić drugi bilet po 320 EUR od osoby na drugi dzień na całej trasie Colombo-Doha-Warszawa. To pewnie nowy system podnoszenia dochodu dla firmy.
Byłam na lotnisku 3 godziny wcześniej. Przeszłam wszystkie kontrole bagażu. Na tablicy o odlotach nie było informacji na którym stanowisku odprawia Sri Lanka Airlines, tłumy pasażerów, kolejki na całej hali odpraw i brak informacji na lotnisku w Colombo, nawet obsługa kierowała do różnych numerów stanowisk. Nie polecam tych linii, bardzo dużo podróżuję, ale coś takiego nigdy jeszcze mi się nie przydarzyło. Czułam się zlekceważona przez obsługę tych linii.