Ranking linii lotniczych
126 miejsce
Condor Flugdienst
3.53
Condor Flugdienst
Start głosowania: 25 czerwca, 2013
Liczba głosujących pasażerów: 99
Oceniono kryterium: 3 135
Zgodność świadczonych usług z ceną biletu lotniczego
Czy skorzystasz z usług linii lotniczych jeszcze raz?
Punktualność lotów, ich zgodność z harmonogramem
Czy będziesz zalecać skorzystanie z usług linii lotniczych swoim kolegom?
Stan samolotu, jego nowoczesność
Jak szybko i wygodnie została dokonana odprawa?
Profesjonalizm personelu lotniska
Udział personelu lotniska w rozwiązywaniu konfliktów
Punktualność rozpoczęcia wejścia na pokład
Komfortowość transferu do samolotu
Jakość przelotu
Wyjście z pokładu, komfort podczas transferu do terminalu
Wygodność siedzeń, odległość między siedzeniami
Komfort cieplny wewnątrz kabiny pasażerskiej
Posiłki na pokładzie
Obecność gniazd elektrycznych, dostępu do internetu
Czystość kabiny
Czystość WC
Obecność poduszek, koców
Rozrywka na pokładzie
Wygłąd zewnętrzny
Życzliwość i uprzejmość w kontaktach z pasażerami
Poziom znajomości języków obcych
Pomoc pasażerom w trakcie pobytu na pokładzie
Możliwość dokonania odprawy online
Dbałość o komfort pasażerów z dziećmi
Rozrywka dla dzieci na pokładzie
Pomoc pasażerom niepełnosprawnym
Posiłki na pokładzie
Napoje na pokładzie
Pomoc okazywana pasażerom w przypadku opóźnienia / anulowania lotu
Stopień komfortu podczas rejestracji bagażu
Stopień komfortu podczas dopłaty za bagaż ponadnormowy
Transport bagażu w stanie nieuszkodzonym
W przypadku utraty bagażu – pomoc w jego poszukiwaniu
Szybkość odbioru bagażu
Podstawowe informacje
Podstawowe informacje
Kraj: | Niemcy |
Rok założenia: | 1955 |
Kod IATA: | DE |
Kod ICAO: | CFG |
Kod cyfrowy: | 881 |
Kontakty linii lotniczych
Oficjalny portal: | www.condor.com |
Adres: | |
Numer telefonu: | +49 (0) 180 576 77 57 |
Faks: | +43 (0) 810 96 90 22 |
E-mail: | [email protected] [email protected] |
Flota lotnicza: Boeing 757-300, Airbus A320-200, Boeing 767-300 ER
OPINIE O LINII LOTNICZEJ (1)
Jolka Dab
14 listopada, 2016
Pierwszy raz leciałam tą linią (10 i 8h):
sam lot, obsługa na pokładzie bardzo dobre. Rozrywkę zapewniają (słuchawki płatne, ale można wziąć własne), fotele mi nie odpowiadały - może mniej się rozkładają może?? Personel na pokładzie w porządku, ale...
Lot Londyn-Holguin-Manchester
10h - zimno od klimy jak zwykle w samolotach, a tu nie ma dla każdego koca (i poduszki, ale to nie tak istotne).
8h - odprawa koszmar. Do odprawy stanęłam ponad 3h wcześniej od razu jak tylko pojawiła się informacja o jej dostępności. Miałam jakieś 10 osób przed sobą - zajęło to równą godzinę (lotnisko zrobiło się pełne osób które przyjechały autobusami wycieczkowymi- im to dopiero współczułam). 1 okienko dla pasażerów economy i 3 Vip i może do jednego co jakiś czas ktoś podchodził, drukarki się zawieszały, sugestie pasażerów o otworzenie dodatkowego okienka na economy nic nie dały. Okienko Vip zaczęło przyjmować economy dopiero po godzinie. Ciśnienie podnosił personel dodatkowo mówiąc do pasażerów o g.18 że mogli przyjść wcześniej a nie na ostatnią chwilę - o g.15.30 był taki tłum na lotnisku że kolejkę było do okienka widać tylko przez pierwsze 5m.
Informacja na lotnisku beznadziejna:
Na tablicach odpraw błędy: okienko Vip premium -dobrze, Vip -dobrze, Economy- też przyjmuje tylko Vip, czarny pusty wyświetlacz okazywał się być dla economy. Po kontroli bezpieczeństwa, gdy pokazało się wyświetlaczu do której bramki mamy się udać znowu błąd. Bramka z naszym lotem (i nad nią wyświetlacz pokazuje Manchester), ale nieee mamy stanąć obok do bramki z nazwą wcześniejszego lotu. Wylot z opóźnieniem.
Rozumiem że sprzęt nawala, ale personel powinien zostać przeszkolony i powinno chociaż u niego pozbyć nawyku robienia głupków z klienta (bo niestety na Kubie wszyscy usługodawcy tak mają!)