Aplikacja jest wygodniejsza!

Kup bilety lotnicze Meridiana Fly

Bilety lotnicze / Ranking linii lotniczych / Meridiana Fly

Ranking linii lotniczych

Meridiana Fly
115 miejsce

Meridiana Fly
3.72

Air Italy
Meridiana Fly
Start głosowania: 05 lipca, 2013
Liczba głosujących pasażerów: 58
Oceniono kryterium: 1 770
Zgodność świadczonych usług z ceną biletu lotniczego
Czy skorzystasz z usług linii lotniczych jeszcze raz?
Punktualność lotów, ich zgodność z harmonogramem
Czy będziesz zalecać skorzystanie z usług linii lotniczych swoim kolegom?
Stan samolotu, jego nowoczesność
Jak szybko i wygodnie została dokonana odprawa?
Profesjonalizm personelu lotniska
Udział personelu lotniska w rozwiązywaniu konfliktów
Punktualność rozpoczęcia wejścia na pokład
Komfortowość transferu do samolotu
Jakość przelotu
Wyjście z pokładu, komfort podczas transferu do terminalu
Wygodność siedzeń, odległość między siedzeniami
Komfort cieplny wewnątrz kabiny pasażerskiej
Posiłki na pokładzie
Obecność gniazd elektrycznych, dostępu do internetu
Czystość kabiny
Czystość WC
Obecność poduszek, koców
Rozrywka na pokładzie
Wygłąd zewnętrzny
Życzliwość i uprzejmość w kontaktach z pasażerami
Poziom znajomości języków obcych
Pomoc pasażerom w trakcie pobytu na pokładzie
Możliwość dokonania odprawy online
Dbałość o komfort pasażerów z dziećmi
Rozrywka dla dzieci na pokładzie
Pomoc pasażerom niepełnosprawnym
Posiłki na pokładzie
Napoje na pokładzie
Pomoc okazywana pasażerom w przypadku opóźnienia / anulowania lotu
Stopień komfortu podczas rejestracji bagażu
Stopień komfortu podczas dopłaty za bagaż ponadnormowy
Transport bagażu w stanie nieuszkodzonym
W przypadku utraty bagażu – pomoc w jego poszukiwaniu
Szybkość odbioru bagażu

Podstawowe informacje

Meridiana Fly
Meridiana Fly założona 28 lutego 2010 roku z połączenia dwóch włoskich linii lotniczych Eurofly i Meridiana. Kończąc w ten sposób proces integracji obu firm, ich trasy, flota, struktura organizacyjna, handlowa i administracyjna uległy ostatecznemu połączeniu.Nowy kod linii lotniczej IG, kod ICAO - ISS. Sieć tras nowej Meridiana SpA obejmuje 90 punktów docelowych we Włoszech i na świecie. Przewoźnik wykonuje ponad 1500 lotów tygodniowo.Linie lotnicze Meridiana oferują sieć międzykontynentalnych, krajowych i międzynarodowych tras z lotnisk na północy i centrum Włoch związanych z wszystkimi głównymi lotniskami w południowych Włoszech, Sycylii i Sardynii. Cała sieć tras zawiera 7 międzykontynentalnych, 48 międzynarodowych (Europa i kraje sąsiednie) i 32 krajowych kierunków.
Podstawowe informacje
Kraj: Włochy
Rok założenia:
Kod IATA: IG
Kod ICAO: ISS
Kod cyfrowy: 191
Kontakty linii lotniczych
Oficjalny portal: https://www.airitaly.com/en/
Adres: Centro Direzionale Aeroporto Costa Smeralda
Numer telefonu: +0 (789) 52682, +0 (789) 563444, 0 (845) 355 55 88
Faks:
E-mail:
Flota lotnicza: Boeing 737, Boeing 767, Douglas MD-82, Airbus A320

OPINIE O LINII LOTNICZEJ (1)

michel altieri
24 listopada, 2019
Flight no. IG901 from Malpensa to JFK on September 18th, 2019. I politely suggested to a flight attendant that it would have been useful to explain to the passengers why the plane had been circling the tarmac for more than 30 minutes after landing without reaching the gate. The lady reacted to my comment in an extremely improper way, assaulting ASSAULTING verbally, SLAMMING the overhead compartment and saying that I “should be quiet and GO TO”…I hesitate to tell you where. As an American citizen, I am not used to being treated like this by flight attendants, especially after the airplane had circled around the airport for so long without the passengers being informed about what was happening. The lady not only reacted in this shameful way but when I asked her to show me her name tag, SHE COVERED IT, saying that was no reason for me to see it. This is contrary to the company’s regulations since the name tag should always be visible. Things became even more surreal when the attendant called the captain, who approached me with a prosecutorial attitude instead of trying to understand the point of view of a passenger, a client and above all a polite person like myself. The captain started off from the assumption that the client was wrong just because the client had permitted himself to point out the bad manners of the flight attendant. The client should have received his apologies for having been treated so badly but instead I WAS ATTACKED a second time, to the point that the captain even permitted himself to threaten to call the police if I uttered another word. Unheard of. A clear case of abuse of power. The event shook me considerably, I got off the plane feeling very nauseous, I was speechless. I consider it unheard of that a passenger can be treated in this manner. The client is not an adversary to take one’s frustrations out on. The client should be listened to and understood so that eventually he finds himself in the position of remembering his flight experience as a positive one. Not a traumatic one. After having been treated this way, I truly have no intention of getting onto the return flight that I have already purchased with air italy. I WROTE SEVERAL LETTERS TO THE AIRLINE. NO RESPONSE. I`m attaching an image of the flight attendant in question who did not comply with the regulations of the airline by continuing to keep her name tag covered.

Inne popularne linie lotnicze: