Ranking linii lotniczych
21 miejsce
Finnair
4.38
Finnair
Start głosowania: 19 Marca, 2013
Liczba głosujących pasażerów: 714
Oceniono kryterium: 32 410
Zgodność świadczonych usług z ceną biletu lotniczego
Czy skorzystasz z usług linii lotniczych jeszcze raz?
Punktualność lotów, ich zgodność z harmonogramem
Czy będziesz zalecać skorzystanie z usług linii lotniczych swoim kolegom?
Stan samolotu, jego nowoczesność
Jak szybko i wygodnie została dokonana odprawa?
Profesjonalizm personelu lotniska
Udział personelu lotniska w rozwiązywaniu konfliktów
Punktualność rozpoczęcia wejścia na pokład
Komfortowość transferu do samolotu
Jakość przelotu
Wyjście z pokładu, komfort podczas transferu do terminalu
Wygodność siedzeń, odległość między siedzeniami
Komfort cieplny wewnątrz kabiny pasażerskiej
Posiłki na pokładzie
Obecność gniazd elektrycznych, dostępu do internetu
Czystość kabiny
Czystość WC
Obecność poduszek, koców
Rozrywka na pokładzie
Wygłąd zewnętrzny
Życzliwość i uprzejmość w kontaktach z pasażerami
Poziom znajomości języków obcych
Pomoc pasażerom w trakcie pobytu na pokładzie
Możliwość dokonania odprawy online
Dbałość o komfort pasażerów z dziećmi
Rozrywka dla dzieci na pokładzie
Pomoc pasażerom niepełnosprawnym
Posiłki na pokładzie
Napoje na pokładzie
Pomoc okazywana pasażerom w przypadku opóźnienia / anulowania lotu
Stopień komfortu podczas rejestracji bagażu
Stopień komfortu podczas dopłaty za bagaż ponadnormowy
Transport bagażu w stanie nieuszkodzonym
W przypadku utraty bagażu – pomoc w jego poszukiwaniu
Szybkość odbioru bagażu
Podstawowe informacje
Podstawowe informacje
Kraj: | Finlandia |
Rok założenia: | 1923 |
Kod IATA: | AY |
Kod ICAO: | FIN |
Kod cyfrowy: | 105 |
Kontakty linii lotniczych
Oficjalny portal: | www.finnair.com |
Adres: | |
Numer telefonu: | +35 (86) 00 140 140 |
Faks: | +35 (89) 818 77 07 |
E-mail: | [email protected] |
Flota lotnicza: Airbus A330-300, Airbus A320, Airbus A321, Airbus A319, Airbus A350-900, Airbus A321-231, Embraer 190
OPINIE O LINII LOTNICZEJ (2)
Malgorzata Stopikowska
09 Marca, 2017
Cena w stosunku do usługi bardzo dobra.
Problem z przedlugimi miedzyladowaniami - najgorzej z Heathrow - nie ma gdzie się podział, wyrzucili mnie z części wewnętrznej, bo zamykana na noc, w Helsinkach pozwalają klientom zostać w części wewnętrznej mimo że zamykają na noc, jest gdzie się położyć, cicho i wygodnie, automat z kawą i innymi napojami, wc dostępne całą noc, obsługa porządkowa bezproblemowa. Ogólnie ok. Szkoda, że brak posiłku na krótszych lotach. Dla mnie ważny jest dostęp do herbaty, a z tym było tak sobie-
Andrzej Korniluk
07 sierpnia, 2016
Finnair odwołał mój lot na ok. 3 godziny przed odlotem (miałem właśnie wyruszać na lotnisko). Jako jedyne rozwiązanie zaproponowano lot następnego dnia. Przez to nie mogłem skorzystać z noclegu w hotelu zarezerwowanym na 5 dni. Odmówiono mi zwrotu kosztów noclegu za jedną noc, kiedy nie mogłem skorzystać z rodziną z rezerwacji przez odwołany lot.
A powodem odwołania lotu był brak gotowej załogi Finnair !?!
To nie wulkan, ekstremalne warunki atmosferyczne, atak terrorystyczny czy też inny istotny powód całkowicie niezależny od Finnair.
Według mnie przyczyną jest nieudolnością i zła organizacja pracy Finnair, a nie żadną siłą wyższą !!!
Zaproponowano mi voucher w wysokości 150 USD na lot linią Finnair ?!?
To chyba żarty ???
Nigdy więcej Finnair.