Aplikacja jest wygodniejsza!

Kup bilety lotnicze TAP Air Portugal

Bilety lotnicze / Ranking linii lotniczych / TAP Air Portugal

Ranking linii lotniczych

TAP Air Portugal
78 miejsce

TAP Air Portugal
4.00

TAP Air Portugal
TAP Air Portugal
Start głosowania: 25 listopada, 2012
Liczba głosujących pasażerów: 327
Oceniono kryterium: 11 907
Zgodność świadczonych usług z ceną biletu lotniczego
Czy skorzystasz z usług linii lotniczych jeszcze raz?
Punktualność lotów, ich zgodność z harmonogramem
Czy będziesz zalecać skorzystanie z usług linii lotniczych swoim kolegom?
Stan samolotu, jego nowoczesność
Jak szybko i wygodnie została dokonana odprawa?
Profesjonalizm personelu lotniska
Udział personelu lotniska w rozwiązywaniu konfliktów
Punktualność rozpoczęcia wejścia na pokład
Komfortowość transferu do samolotu
Jakość przelotu
Wyjście z pokładu, komfort podczas transferu do terminalu
Wygodność siedzeń, odległość między siedzeniami
Komfort cieplny wewnątrz kabiny pasażerskiej
Posiłki na pokładzie
Obecność gniazd elektrycznych, dostępu do internetu
Czystość kabiny
Czystość WC
Obecność poduszek, koców
Rozrywka na pokładzie
Wygłąd zewnętrzny
Życzliwość i uprzejmość w kontaktach z pasażerami
Poziom znajomości języków obcych
Pomoc pasażerom w trakcie pobytu na pokładzie
Możliwość dokonania odprawy online
Dbałość o komfort pasażerów z dziećmi
Rozrywka dla dzieci na pokładzie
Pomoc pasażerom niepełnosprawnym
Posiłki na pokładzie
Napoje na pokładzie
Pomoc okazywana pasażerom w przypadku opóźnienia / anulowania lotu
Stopień komfortu podczas rejestracji bagażu
Stopień komfortu podczas dopłaty za bagaż ponadnormowy
Transport bagażu w stanie nieuszkodzonym
W przypadku utraty bagażu – pomoc w jego poszukiwaniu
Szybkość odbioru bagażu

Podstawowe informacje

TAP Air Portugal
TAP Air Portugal największy przewoźnik Portugalii. Główną siedzibą linii lotniczych jest lotnisko Portela w Lizbonie. 14 marca 2005 jest członkiem sojuszu Star Alliance. Portela Airport jest największym europejskim węzłem, z którego odbywają się loty do Afryki, Ameryki Północnej i Ameryki Południowej. TAP jest największym operatorem usług lotniczych do Brazylii. Obecnie sieć obejmuje 65 portów lotniczych w 30 krajach. TAP Portugal wykonuje 1600 lotów dziennie.
Podstawowe informacje
Kraj: Portugalia
Rok założenia: 1945
Kod IATA: TP
Kod ICAO: TAP
Kod cyfrowy: 047
Kontakty linii lotniczych
Oficjalny portal: www.flytap.com
Adres:
Numer telefonu: (+351) 218 415 000
Faks: +351 (21) 841 50 95
E-mail: [email protected]
Flota lotnicza: Airbus A330-200, Airbus A340-300, Airbus A319-100, Airbus A320-200, Airbus A321-200

OPINIE O LINII LOTNICZEJ (9)

Przemek Szyperski
19 maja, 2023
Siedziałem już w samolocie z Lizbony do Warszawy, odlot opóźniał się. Po 3 godzinach od planowanego odlotu ogłosili że samolot się popsuł i nie wiadomo co będzie dalej, proszę wyjść i czekać na komunikat. Po kolejnych 3 godzinach ogłosili, że tego dnia nie polecimy, proszę się ustawić w kolejce dostaną Państwo bilety na lot z przesiadkami kolejnego dnia, bagaż trzeba odebrać i jutro nadać ponownie. Oczekiwanie na bagaż to kolejne 2h. Były osoby nie znające portugalskiego i angielskiego, które czuły się kompletnie zagubione i przerażone wizją przesiadki. Obiecali też ze zwrócą za hotel, maksymalnie 80 Euro za osobę. Poleciałem następnego dnia z przesiadką w Paryżu. Od razu też wystąpiłem o zwrot tych 80 Euro za hotel, przesyłając im fakturę, numer lotu i opis sytuacji po angielsku. Odpowiedzieli po 5 miesiącach i kilku upomnieniach, że sprawa jest niejasna, prosimy o więcej szczegółów, list napisany tak aby do każdej sytuacji pasował, na pewno wszystkim tak odpisują. Do dziś ani zwrotu kosztów, ani odszkodowania. Z plusów, dobrze że samolot się zepsół na lotnisku a nie w trakcie lotu. Unikać tej linii!
Wojciech Sobczyk
25 czerwca, 2020
Leciałem liniami TapPortugal z Teneryfy przez Lisbone do Warszawy,kiedy wylondowałem w WAW okazało się ze noe ma mojej walizki,zgłosiłem na lotnisku ,walizke mi przywieziono 3 dni później (mezczyzna zadzwonił do mnie i mowi zebym sobie przyszedł po nią na parking przed moim blokiem,zapytałem kim jest ,odp.ze pracownik lotniska WaW Chopin,powiedziałem mu że jezeli on ma mi ją dostarczyć to niech sie pofatyguje i przyjdzie do domu,z wielką laską przyszedł rzucił mi pod nogi na klatce schodowej,oglądaniem okazalo sie że kłutki w ealizce były porozrywane ,walizka od spodu uległa zniszczeniu ,otwarta,nic nie brakowało(w walizce był portwel ,lecz pusty)),powiedział mi że skarki moge kierowac do TapPortugal nie do Lot,więc napisalem skargę i w meilu mi odp.ze do 60 dni udzielą odp.od lutego upłynęło już 4 miesiące tj.120 dni i ani zadnej odp.
Marek Majda
04 września, 2019
Dokonałem rezerwacji online. Przysłano mi bilety nie z moimi datami rezerwacji. Po zadzwonieniu do TAP Portugal przyznano mi vouchery. Na vouchery czekałem 3 tygodnie ponieważ zapomnieli mi je przysłać. Dzwoniłem 4 krotnie w sprawie i robili ze mnie wariata. W końcu przysłali. Nie można voucherów zrealizować online i musiałem znowu do tego wykwalifikowanego personelu portugalskiego znów zadzwonić. Mają wyuczone formułki i ciężko się z nimi rozmawia. Geniusz, który podniósł słuchawkę po 58 minutach oczekiwania na linii, dokonał rezerwacji wymieniając vouchery na bilety czyli umieścił mojego 12 letnie dziecko na oddzielnej rezerwacji w business class a mnie i żonę w economy. I co ciekawe całą kwotę z voucheru 6700 za 3 osoby wyzerował. A może została 1 zł, które chętnie na przyszłość bym wykorzystał :-) Poinformował również, że na trasie Warszawa Lizbona mamy droższą taryfę, ponieważ musimy mieć dodany bagaż. Z powrotem nie musimy bo na dziecko przysługuje w business class 2 walizki w cenie. Przy dokonywaniu odprawy na lot WAW-LIZ musieliśmy dodać dwie walizki za kwotę 435 zł! Ten sprzedawca oszukał nas. Z powrotem oczywiście walizki były w cenie. Rozmowa jest nagrana a na reklamację nie odpowiadają! Na dodatek na lotnisku w Lizbonie dowiedzieliśmy się, że dziecko nie może mieć oddzielnej rezerwacji i samo teoretycznie podróżować. Sprawdzajcie Państwo dokładnie co z Wami wyprawiają bo to jest dramat! Dodam, że przy pierwotnej rezerwacji dodałem 2 walizki. Z pozytywnych rzeczy - na szczęście personel pokładowy i piloci nie są IDIOTAMI jak Ci na rezerwacji!!!

Inne popularne linie lotnicze: